Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
brak obrotów 1.9 TD
Autor Wiadomość
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
  Wysłany: 2009-12-19, 16:41   brak obrotów 1.9 TD

witam!

mam nadzieję że ktoś mi pomoże znaleźć przyczynę usterki w mojej ventce
jest to silnik 1.9 turbodiesel rok 94
jeszcze w czwartek wszystko ładnie chodziło nie było żadnego problemu ale wczoraj rano po odpaleniu z którym nie było większego problemu dałem mu chwilę żeby sobie pochodził a potem próbowałem przegazować i nie wiem czemu ale nie chciał wejść na więcej niż 2 tys obrotów przejechałem kawałek i zgasł mi zapaliłem wszystko było oki przejechałem tak z 5 km i znów obroty spadły do 2 tys jak wciskałem gaz to nic się nie działo a nawet trochę zwalniał

nie mam pojęcia co się mu stało mechanik twierdzi że to regulator dawki paliwa ale nie chce się naciąć na jakieś niepotrzebne koszty a jednocześnie potrzeba mi zrobić go szybko i dobrze

dodam że przy pompie cieknie mi z tego wężyka tzn mokry jest tak jak na tym zdjęciu(to nie mój silnik ale żeby było wiadomo o co chodzi)

Ostatnio zmieniony przez devill4 2009-12-19, 16:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-12-19, 16:45   

niewidać dobrze fotki bo niemożna powiększycz, ale z tego co piszesz to wygląda właśnie na problem z paliwem więc jak masz jakiś wyciek to od tego trzeba zacząć
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2009-12-19, 16:55   

wyciek to jest oooo i jeszcze dłużej...nie przywiązywałem zbytniej uwagi gdyż wcale tak mocno nie ciekło tyle że było mokre z deka....dopiero gdzieś w jednym z tematów było coś o nieszczelności w pompie...no ale wcześniej jakoś jeździłem bez większych problemów chodził ładnie nie palił za dużo i jak na 75 koni zbierał się ładnie
_________________
GRUPA MAZOWIECKA
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2009-12-20, 12:46   

to jak? nie ma nikt pomysłu co to może być dokładnie? zastanawiałem się nad świecami ale to się chyba nie bardzo ze sobą wiąże... niech to co zima to odmawia współpracy ten samochód :evil:
_________________
GRUPA MAZOWIECKA
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-12-20, 13:21   

a może paliwo ci zamarza ?? musisz tankować w dobrych stacjach paliw, dodaj jeszcze jakiegoś uszlachetniacza do paliwa .
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2009-12-20, 15:09   

no właśnie tylko w tym sęk że wymieniłem filtr od paliwa na nowy a do zbiornika wlałem ćwiartkę denatu nigdy się tak nie robiło bo nie było problemu no ale co mi szkodziło spróbować no i niestety nic nie dało...no mechanik też radził coś wlać(jeden benzynę inny jakiś uszlachetniacz)
a w przewodach co idą do i od pompy widać że paliwo dobrze idzie nawet jak drugi filtr się założyło pompa bez problemu się odpowietrzyła i na wolnych obrotach chodzi jakby nigdy nic...
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-12-20, 19:20   

a jak troche pochodzi to jest ok ?? bo może zapowietrza się i paliwo zchodzi Ci z pąpy spowrotem do zbiornoika i po odpaleniu gaśnie lub zamula z braku paliwa ?? a kiedy zassa to jest ok. Zobacz z rana czy w przewodach jest paliwo '' bo pod maską masz przezroczyste '' :)
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2009-12-20, 21:44   

to by dobrze było...też myślałem że jak się nagrzeje to mu przejdzie ale nic z tego...obroty dochodzą do 2 tys no wczoraj był "luksus" i doszły do 2,5 tys ale dziś spadły poniżej 2...chodzi
no wiem i dlatego widać że paliwo idzie bez problemu :] po tej wymianie co mówiłem widać było jak bąbelki szły z pompy z powrotem pochodził trochę i szło już równym strumieniem no i tak jest cały czas...paliwo ma a jeździć nie chce
a co śmieszniejsze wskaźnik paliwa jakiś mało ruchawy się zrobił po wlaniu za 3 dychy ledwie się ruszył :hmmm:
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-12-20, 21:47   

skoro z paliwem ok to może sprawć rozrząd , być może przeskoczył na pąpie
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2009-12-20, 22:32   

i by chodził na niskich obrotach normalnie? tak czy siak i tak już nie dam rady tam jeszcze tak ładnie osłonięte że paska nie widać nawet
jutro się okaże mam dosyć zaufanego mechanika to wszystko przejrzy i się okaże co tym razem... :bezradny:
no ale cóż trzeba spojrzeć na to z tej strony niestety ten samochód młody nie jest lada moment 300 obkręci a przez ładnych parę lat nie było z nim problemu
Ostatnio zmieniony przez devill4 2009-12-20, 22:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
maciekzyje 
Kierowca eLki


Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 42
Skąd: Nowy Kawęczyn
Wysłany: 2009-12-26, 13:01   

i rozwiazal Ci sie problem?? co bylo przyczyna?? bo u mnie to samo jest;/
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2009-12-27, 11:14   

Ja miałem taki objaw jak w/w. Ciekło mi z wężyka paliwowego przy pompie. Niby nie dużo ale było to wystarczające żeby zaciągał powietrze. Wymieniłem go i jak ręka odjął. Próba sprawdzenia czy to to kosztowała mnie 2 zl, bo tyle kosztował metr wężyka paliwowego.
Pozdrawiam!
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2009-12-27, 12:50   

maciekzyje, jeszcze nie zrobiony przed świętami nie miał nikt czasu się tego podjąć...gadałem z majstrem i coś tam wspominał o jakimś ograniczniku dawki paliwa czy coś...jutro do oddaje więc jak coś to dam znać co i jak...powiedział że w jeden dzień zrobi porządek z tą pompą

theority, tego co podaje do pompy czy powrotny? kupić dziś nigdzie nie kupie ale może coś w garażu będzie to spróbuje sprawdzić

przez ostanie 2 dni chodził mi na 2,5 tys no ale teraz znów spadło do 1,5
Ostatnio zmieniony przez devill4 2009-12-27, 12:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2009-12-27, 16:01   

no i wyszło że to jednak nie przewody...bynajmniej u mnie
Ostatnio zmieniony przez devill4 2009-12-27, 16:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
maciekzyje 
Kierowca eLki


Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 42
Skąd: Nowy Kawęczyn
Wysłany: 2009-12-27, 19:10   

mi powiedzieli ze pompa wtryskowa siadla
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2009-12-28, 00:52   

maciekzyje, ale zrobiłeś już czy jeszcze nie?

no pompa pompa...pompa przecież chodzi jakby siadła to by w ogóle nie chodził więc zaraz cała się nie rozwaliłą:) coś z dawką nie dostaje paliwa i tyle ale to już czarna magia dla mnie...

ale normalnie jeszcze w całym swoim życiu ten samochód takich zabójczych prędkości nie rozwijał...60 na godzinę normalnie :D
_________________
GRUPA MAZOWIECKA
 
 
maciekzyje 
Kierowca eLki


Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 42
Skąd: Nowy Kawęczyn
Wysłany: 2009-12-28, 15:51   

no no;p u mnie tak samo;p poszedl regulator obrotow u mnie;] koszt naprawy 300-400zl;]
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2009-12-28, 18:48   

maciekzyje, no nie żartuj tak Ci powiedział?
jak za tyle to można drugą pompę mieć używaną :)
to Ci ładną sumę krzyknęli zobaczymy ile mnie to wyjdzie bo o koszta nie pytałem tak czy inaczej naprawić trzeba
_________________
GRUPA MAZOWIECKA
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2010-01-02, 21:10   

no to się przeliczyłem :P
też zapłaciłem 400 zł....
no ale chodzić chodzi nareszcie :rotfl:
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-02, 22:26   

devill4 napisał/a:
też zapłaciłem 400 zł....

za naprawe czy za używke ??
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2010-01-03, 16:04   

nie no naprawa...300 zł plus robocizna i zawiezienie parędziesiąt km do porządnego majstra bo od razu powiedziałem że z okolic nikogo nie chce bo papraki

a używki to bym nie wziął no chyba że ostatecznie...swoja pompa to pewna pompa a tak to nie wiadomo co się kupi
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-03, 16:08   

kto jak woli :faja:
warzne że jest zrobione ;)
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
maciekzyje 
Kierowca eLki


Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 42
Skąd: Nowy Kawęczyn
Wysłany: 2010-01-06, 18:12   

ja jeszcze nie zrobiloem bo robie troche generalny remonicik przy okazji ja i tajk juz mam silnik rozebrany troche;] mam zamiar zwiekszyc dawke paliwa i podkrecic turbo;d
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2010-03-06, 12:33   

no generalka to i mi by się przydała bo niedługo 300 tys kończy silniczek więc porządna kontrola by mu nie zaszkodziła :)
a z tym turbo lepiej delikatnie bo nigdy nie wiadomo w jakim stanie już jest...a 600 bombek dać nie wesoło za następną :P

ja to bym chciał do niego jeszcze jedną małą turbinkę kręcącą się przy niskich obrotach :P
_________________
GRUPA MAZOWIECKA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 9