Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: spyro
2008-06-18, 13:27
leje się z niego
Autor Wiadomość
tomek1426 
Kierowca eLki
tomek1426


Wiek: 43
Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 34
Skąd: internet
Wysłany: 2008-06-09, 11:05   leje się z niego

witam
mam problem z cieknącą chłodnicą
:deszcz:
po zgaszeniu silnika leje się z niej nawet wtedy gdy wiatrak pracuje przedtem tego nie było
czy to znaczy że mam chłodnice do wymiany czy mozee być to inna przyczyna.
pozdrawiam
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2008-06-09, 11:19   

napisz coś trochę dokładniej skąd ci sie leje dokradnie bo twój opis nic nie wnosi niestety i ciężko wywnioskować co masz na myśli a wtedy muzę znajdzie sie rowiazanie twojego problemu ;)
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-06-09, 11:35   

albo gdzieś jest dziura albo może coś nie dokręcone i przewodem sie leje.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2008-06-09, 11:48   

spyro napisał/a:
albo gdzieś jest dziura albo może coś nie dokręcone i przewodem sie leje.

to tylko domysły bo kolega tomek1426, nie sprecyzował swojej wypowiedzi
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Ostatnio zmieniony przez krzeszak 2008-06-09, 11:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tomek1426 
Kierowca eLki
tomek1426


Wiek: 43
Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 34
Skąd: internet
Wysłany: 2008-06-09, 12:05   

leje się z lewej krawedzi na dole z chłodnicy z przodu zaraz za przewodem doprowadzającym płyn do silnika (ale to nie przewód) a to się dzieje zaraz jak zgasze silnik a wentylator pracuje a mimo to leje się z niej
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-06-09, 12:33   

Może nie być dokładnie nałożony wąż do chłodnicy, a jak wentylator się włącza, to automatycznie rośnie ciśnienie i wypycha wodę, a ona może lecieć sobie i po chłodnicy i gdzieś tam kapać w pewnym miejscu. Zobaczy wszystkie węże, czy sa dobrze nałożone, dociśnięte.
_________________
Zielony borowik...
 
 
misiek 
Ventomaniak



Silnik: 1.8 ABS +LPG
Pomógł: 18 razy
Wiek: 48
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 620
Skąd: wielkopolska,okolice Kalisza
Wysłany: 2008-06-09, 16:33   

Według mnie to jest chłodnica dziurawa, ja miałem podobnie i to była wina chłodnicy.Kupiłem zamiennik nowy za 196 zł i śmiga :OK: :OK: :OK: :OK:
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-06-09, 22:56   

może być tysiąc powodów. Zobacz wokół węzy czy nie masz zacieków żadnych. Większość płynów chłodniczych zostawia charakterystyczne ślady po sobie, więc od razu zauważysz czy płyn ucieka gdzie na łączeniach czy nie,. No chyba że wodę lejesz w układ chodzenia :D
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-06-09, 23:30   

spyro napisał/a:
Większość płynów chłodniczych zostawia charakterystyczne ślady po sobie

dokładnie. Petrygo i wszystko, co jest na bazie tego zostawia taki biały nalot, i to widac od razu, rzuca się w oczy.
Możesz, wiesz jak zrobić też? Są po sklepach takie preparaty do sprawdzania szczelności w układach, chodzi szczególnie o instalacje gazowe, albo jak spawają rury miedziane do gazu i jak robią próbę szczelności, to psikają czyms takim, i wtedy widzą, gdzie powietrze ucieka, bo robią się pęcherzyki powietrza. Ja ma coś takiego, to jest niby do gazu, ale przy czymś takim sprawdza się też wyśmienićie :D Też kiedyś miałem przy parowniku małą nieszczelność, nie było widać, gdzie ucieka, a uruchomiłem silnik, popsikałem po wszystkich złączach i wyszło - pojawiło się parę bąbelków i wiadomo było, gdzie co się dzieje :)

To jest takie białe mleczko, jak rozpryśniesz (w areozolu jest), po chwili zrobi się z tego zwykła woda, i wyparuje. I jest nieszkodliwe na instalację elektryczną też.
_________________
Zielony borowik...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-06-10, 11:34   

tomek1426, tu masz schematy układów chłodzenia kilku silników...zawsze możesz je obczaić i w tedy będzie lepiej w praktyce poszukac wycieków...

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14