Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
MOC A TEMPERATURA
Autor Wiadomość
rabenshwarz 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 49
Skąd: mielec
Wysłany: 2008-09-03, 13:53   MOC A TEMPERATURA

WITAM WSZYSTKICH..czy to normalne ze zimny TDI moze byc mocniejszy.. niz gdy osiagnie normalna temperature pracy..co myslicie na ten temat???????
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-09-03, 15:04   

Wydaje mi się że silnik najlepiej pracuje przy swojej normalnej temp pracy a nie gdy jest zimny...

Podobny przykład...kolega Lwomati ma VR6 i u niego na zimnym silniku jest coś 30 KM więcej niż na rozgrzanym-(byłem świadkiem hamowania jego furki na zlocie)...wiec to też jakaż zagadka....pewnie to wina jakiegoś czujnika
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2008-09-03, 15:12   

u mnie to wina czujnika wyprzedzenia zapłonu z tego co się dowiedziałem, czyli tej czujnik halla co jest przy aparacie zapłonowym. Elektryk mi mówił że jak się silnik nagrzeje to potrafi przekazywać błędne info do kompa i źle podaje iskrę, czy jakoś tak. Więc u Ciebie może być to samo, nie wiem.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
zelu 
Niedzielny kierowca


Silnik: 2,8
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 94
Skąd: sopot
Wysłany: 2008-09-03, 15:15   

lwomati napisał/a:
u mnie to wina czujnika wyprzedzenia zapłonu z tego co się dowiedziałem, czyli tej czujnik halla co jest przy aparacie zapłonowym. Elektryk mi mówił że jak się silnik nagrzeje to potrafi przekazywać błędne info do kompa i źle podaje iskrę, czy jakoś tak. Więc u Ciebie może być to samo, nie wiem.


hmm to raczej nie bedzie to samo bot u jest zapłon iskrowy a tu samoczynny


A masz mozliwość podpięcia sie do vaga??
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2008-09-03, 15:16   

no to nie to samo na dieslach się nie znam :P
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
rabenshwarz 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 49
Skąd: mielec
Wysłany: 2008-09-03, 18:26   

zelu napisał/a:
lwomati napisał/a:
u mnie to wina czujnika wyprzedzenia zapłonu z tego co się dowiedziałem, czyli tej czujnik halla co jest przy aparacie zapłonowym. Elektryk mi mówił że jak się silnik nagrzeje to potrafi przekazywać błędne info do kompa i źle podaje iskrę, czy jakoś tak. Więc u Ciebie może być to samo, nie wiem.


hmm to raczej nie bedzie to samo bot u jest zapłon iskrowy a tu samoczynny


A masz mozliwość podpięcia sie do vaga??


tak podpinany byl do kompa i wszystko niby jest ok...dziwna sprawa..
 
 
mongi 
Niedzielny kierowca
mongi



Silnik: 1,9 TDI AFN
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 75
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-09-03, 23:12   

Tez jestem raczej pewien ze pod nogą mam wiecej mocy jak silnik jest zimny.
Staram sie nie przyspieszac gwaltownie i nie dociagac do 2tys. obrotow dopoki nie bedzie tych 70 st. conajmniej ale czasami poprostu musze.

Dodam ze nie zmierzylem tego w zaden sposob ale jest wyraznie wyczowalne przy przyspieszeniach i tez sie zastanawialem nad tym.
_________________
Grupa PODKARPACKA

Vento by mongi - 1997 r. 1.9 TDI 81kW (AFN)
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2008-09-03, 23:15   

właśnie ja też tak miałem że było takie wrażenie, teraz mam to poparte na papierze. Dziwna to sprawa ale może VW tak mają ;) narazie nie znalazł się mądry żeby to wyjaśnić...
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
przemolas4 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0 GL
Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 1485
Skąd: Toruń
Wysłany: 2008-09-04, 00:42   

rabenshwarz napisał/a:
tak podpinany byl do kompa i wszystko niby jest ok...dziwna sprawa..

dziwne faktycznie . takie zeczy jak usterki czujnikow , lub jakies zle dane do komputera sa odrazu wychwytywane .
chyba ze majstrowi sie spieszylo.
_________________

 
 
rabenshwarz 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 49
Skąd: mielec
Wysłany: 2008-09-04, 09:48   

poczytalem troche na roznych forach internetowych i ludzie pisza ze w silnikach disla z intercoolerem jest to normalne...powietrze jest jeszcze zimne ktore dostaje sie do komory itd..pozniej jest cieplejsze i bardziej rozprezone...sa tez tacy co uwzaja ze silnik jest do remontu gdyz olej jest jeszcze gesty i silnik jest bardziej szczelny...a pozniej robi sie rzadszy i nie ma takiego dobrego sprezania...
 
 
rabenshwarz 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 49
Skąd: mielec
Wysłany: 2008-09-04, 09:49   

mongi,


a jaki masz przebieg w swoim diselku???????
 
 
mongi 
Niedzielny kierowca
mongi



Silnik: 1,9 TDI AFN
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 75
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-09-04, 21:07   

jak kupilem miał 186 tys

teraz ma 196 tys i jest pare dni po wymiane oleju (pierwsza byla tuz po kupinie - polsyntetyk). Przez cale 10 tys km nie zmienil sie poziom oleju i nic nie dolalem.

wg mnie, i jeszcze paru osob :D silnik jest w bdb stanie i wyglada ze przebieg sie zgadza.
Wiec w moim przypadku teoria o nieszczelnym silniku do remontu zostaje obalon. :oklaski:
_________________
Grupa PODKARPACKA

Vento by mongi - 1997 r. 1.9 TDI 81kW (AFN)
 
 
rabenshwarz 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 49
Skąd: mielec
Wysłany: 2008-09-06, 00:26   

ja tez mysle ze z tym remontem silnika to sciema....slyszalem opinie ze w tdi dopiero przy 500 tys,robi sie remont silnika...widocznie z ta moca to jest normalne...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 8