Moze mnie odrazu "zjedziecie", za taki temat ale co tam(nie bardzo wiedzialem gdzie to ulokwac). Musialem sie spytac ludzi ktorzy jednak lubia na swoj sposob te samochody.
A mianowicie, mam Vento z 1997r 2.0 115 KM w "gaziwie", Amerykanska wersja, automacik z niezlym wyposazeniem(klima, pelna elektyka), ale ma kilka mankamentow.
Przod wymaga poprawek lakierniczych ( maska, grill i zderzak do malowania).
No i wlasnie myslalem nad sprzedaza tego wozidelka (wyjezdzam na 3 miesiace to po co ma stac), ale moze jednak mam je robic? Co o tym myslicie, czy warto je sobie zostawiac?
Dam takie jedno male zdjecie
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-04-21, 23:25
Dziwne, że masz z 1997 roku a lampy tylne te stare.
Ja bym wolał dopieścić autko, wrócisz za 3 miesiące ic o kupisz? Jakbyś wyjeżdżał na lata to spox, można sprzedawać autko, ale 3 miesiące to krótki termin. No i skoro nie psuje się, a piszesz że dobrze się sprawuje to ja bym zostawił furkę...
dosc unikalny egzemplaz , amerykan na automacie - ja bym zostawil.
3 miechy to nic dla tej fury , a po co masz zalowac .
jak cie nie bedzie pasowal , to i po przyjezdzie sprzedaz.
na wartosci nic nie straci prze 3 miechy.
a kwestie lakiernicze dotycza wikszosci chba aut i to zmora niestety , wiec na " moje " lepiej zrobic i cieszyc sie rodzynkiem.
A jeszcze jedno pytanie mam, zeby nie zakladac nowego tematu,mam falowanie obrotow na benzynie, ale tylko jak mam D na skrzyni wrzucone, bo tak na P trzyma mi je lux, choc sa troche niskie (800), co z tym zrobic?
Silnik: 2E Pomógł: 3 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Kwi 2008 Posty: 78 Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2008-04-22, 18:19
mazakback napisał/a:
A jeszcze jedno pytanie mam, zeby nie zakladac nowego tematu,mam falowanie obrotow na benzynie, ale tylko jak mam D na skrzyni wrzucone, bo tak na P trzyma mi je lux, choc sa troche niskie (800), co z tym zrobic?
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2008-04-22, 19:51
mikusw napisał/a:
mazakback napisał/a:
A jeszcze jedno pytanie mam, zeby nie zakladac nowego tematu,mam falowanie obrotow na benzynie, ale tylko jak mam D na skrzyni wrzucone, bo tak na P trzyma mi je lux, choc sa troche niskie (800), co z tym zrobic?
na gazie czy benzynie
sam zacytowales jak napisal NA BENZYNIE
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
Co do lamp Spyro to nie ma zadnego bledu, na stany po prostu dawali inne lampy, takie nie przyciemnione, choc osobiscie myslalem zeby te przyciemnic, bo nie ma mowy o zadnych crystalach (osobiscie za nimi nie przepadam)
Tutaj kilka przykladow:
Btw. Moje vento ma takie same wyposazenie jak drugi przyklad
Silnik: 2E Pomógł: 3 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Kwi 2008 Posty: 78 Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2008-04-22, 23:19
mazakback napisał/a:
sam zacytowales jak napisal NA BENZYNIE
hehe ale dałem ciała
ja też miałem falowanie ale wyciągnąłem silniczek do sterowania biegu jałowego tzw krokowy wsadziłem do słoika i zalałem benzyną ekstrakcyjną ale tak aby nie zalać elektryki w nim. zostawiłem na noc w między czasie jakąś szczoteczką poruszyłem osad, a rano był bardzo duży osad w słoiku
w ten sposób udało mi się to usunąć
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2008-04-23, 21:40
A kierunki na błotnikach? Nie widzicie że starego typu? Ale nie w tym rzecz. mazakback, potrafisz znaleźć oznaczenie silnika (np na wklejce w bagażniku) albo możesz dać jego fotkę?
to, co zaznaczyłeś na zdjeciu to owszem, jest silniczek krokowy, ale od instalacji gazowej. A ten prawdziwy, od benzyny to albo pod ta obudową będzie, albo z tyłu, jak rura od powietrza dochodzi, z tyłu silnika...
Silnik: 2.0 8V ABA Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 17 Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2008-09-17, 12:48
Witam, podepnę się do tematu. Mam auto z takim samym silnikiem (z wyglądy). Symbol ABA. Sprowadzony z USA. Poszukuje kabli wysokiego napięcia. Zastrzegam, że interesują mnie tylko firmowe:Beru, Bremi lub NGK. Nigdzie nie mogę znaleźć, bo problem tkwi w cienkich fajkach a standardowe nie wchodzą na świecę. Założyłem gaz i jak jest mokro to trochę pryka. Pomóżcie bo w servisie vw w Rzeszowie powiedzieli mi, że sprowadzą za 100 zł! za sztukę!
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-09-17, 12:53
samurai napisał/a:
że sprowadzą za 100 zł! za sztukę!
t i tak niezła cena. Ja za Championy dałem, coś koło 300 jak dobrze pamiętam i to do zwykłych świec. Dobre kable zawsze są drogie, ale dzięki temu masz święty spokój na długie lata.
Silnik: 2.0 8V ABA Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 17 Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2008-09-17, 13:06
To przepłaciłeś powiem ci. Bo Beru kosztuje w sklepie nie najtańszym coś koło 150... A w serwisie wyszło by mi 500, a za samochód dałem 6500. Więc nie dam tyle hehe, wynika to z prostego rachunku. Jak nikt mi nie pomoże kupić tego w Polsce, to pewnie trzeba będzie się z Dablju przywitać i zza wody sprowadzić.
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-09-17, 13:13
samurai napisał/a:
To przepłaciłeś powiem ci
i tak dałem dużo mnie niż normalnie. Tyle kosztują najwyższe modele kabli, kup najtańsze za 50 zł i zobaczymy ile pojeździsz. Między jednymi i drugimi jest przepaść technologiczna i materiałowa. Poza tym jak szukasz tanich kabli to wejdź tutaj: http://www.janmor.pl/pl/s...99m&model=Vento
To polskie przewody zapłonowe i pewnie i do twojego auta są. Fabryka w Polsce i wysyłają również na sztuki.
Silnik: 2.0 8V ABA Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 17 Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2008-09-17, 13:20
Ale gdybym chciał kupić janmory czy inne zmory, to bym nie zawracał gitary na forum.
5 stów i tak nie dam, bo co niby ma tyle kosztować? Znaczek? Taniej głowicę albo silnik wymienić.
Czekam na konkretne sugestie, podpowiedzi czy oferty. Pozdrawiam forumowiczów.
_________________ JETTA 3, LEON 1M
Ostatnio zmieniony przez samurai 2008-09-17, 13:22, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-09-17, 13:30
Cytat:
Ale gdybym chciał kupić janmory czy inne zmory, to bym nie zawracał gitary na forum.
no to nie kumam, nie chcesz JanMorów to jakie chcesz? JanMory maja wszelkie możliwe certyfikaty a są dużo tańsze niż zachodnia konkurencja. Te droższe modele są nawet nawet.
Poza tym albo szukasz czegoś taniego albo szukasz dobrego, niestety nigdy jakość nie idzie w parze z niską ceną
Zajrzyj tutaj: www.fota.pl i zadzwoń do najbliższego biura jakie jest w twojej okolicy oni mają pełny wybór przewodów od najtańszych po najdroższe. Ale nie licz że kupisz za 50 zł komplet do swojej fury bo takie rzeczy to tylko w erze
Silnik: 2.0 8V ABA Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 17 Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2008-09-17, 15:01
W pierwszym poście napisałem czego szukam...
Są takie kable na ebay-u amerykańskim po 80 $, ale nie mam jak ich kupić. Musze chyba popytać znajomych kto by mi to przywiózł .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum