MODEL: VW Vento 96'
SILNIK: 1.9TDI 1Z
MOC: Seria wg katalogu: 90KM/202Nm
Po wtryskach 216: 112,5KM/237,5Nm
Po wirusie:124,5KM/288Nm
Nie jest to czego sie spodziewalem, ale zle nie jest. Przeplywomierz powyzej 3tys ma troche dosc i zaniza wartosci.
Nastepny krok: turbina z AWXa i wydajniejsza pompa wtryskowa, chociazby z AFNa.
ZAWIESZENIE: billsteiny, twarde i fajne.
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: 15`` oryginalne alufelgil VW 195/50
NADWOZIE: lift przedniej maski, brak przednich halogenow (bo ukradli), ciemne lampy z tylu, kolor w zaleznosci od pory dnia, od fioletowego po niebieski
WNETRZE: 2x airbag, szyberdach, abs, tempomat, licznik z ibizy (biale tarcze), MFA, elektryczne i podgrzewane lusterka
AUDIO: cos tam brzdeka
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2009-03-25, 21:15, w całości zmieniany 4 razy
To zdjecie pochodzi z aukcji. Nie zrobilem jeszcze swoich, ale zrobie Co do felg to sa to felgi VW, ale dla mnie sa srednie. Wole jednak cos srebrnego z rantem
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2008-09-18, 00:09
Lakierek się ładnie świeci..... ...bradley, zadbaj proszę, o blachę to na dłuuuugo tak zostanie....
Autko fajne....a fele....hmmmm...sam nie wiem....sa oryginalne...
Wlasnie z tego profilu, na tylnym nadkolu w miejscu laczenia drzwi i nadkola jest lekko pukniety, jest mazniete na drzwiach u gory i na dole klapy oraz dol drzwi od strony pasazera. Poprzedni wlasciciel zabezpieczyl to we wlasnym zakresie. Poza tym na blache nie moge narzekac.
Tygrysisko napisał/a:
bradley, będziesz coś zmieniał
Napewno chcialbym przelozyc swoje CB ale poki co nie mam gdzie jego zamocowac, wszystkie wolne luki sa za male
Do tego przelozenie car audio ale tutaj musze miec panele z mdfu (przynajmniej do golfa3/vento robia takie rzeczy i sa ogolnodostepne i nie trzeba dorabiac na wlasna reke).
A z mechanicznych spraw to oczywiscie silnik
W planach standard czyli wtryski z AFNu, wiekszy cooler, wieksze turbo, programik. Tutaj ograniczaja mnie tylko fundusze biednego studenta Juz prawie wydalem wszystkie pieniadze ktore zarobilem w Hiszpani przez wakacje, a tu ciagle malo...
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Teraz wyszlo bardziej na fioletowe, ale jak nie swieci slonce to jest niebieskie
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Troche obiecanych filmikow. Z elastycznosci 60-100 na 3 biegu, 80-120 na 4 biegu i przyspieszenie od 0-100. Niestety moja miejscowka do testowania przyspieszenia byla zajeta, udalem sie na inna ale tam straszne dziury byly w jednym odcinku : /
60-100 - 8 sekund
80-120 - 12 sekund
0-100 - 12,5
Czyli jeszcze trzyma serie
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-10-26, 15:06, w całości zmieniany 1 raz
bradley, tak wyświetlane filmiki mogą byc czy z powrotem je zmienić
Mozna zostawic.
Tygrysisko napisał/a:
jeszcze
jeszcze tydzien
A z ciekawosci jakie osiagi ma benzynowy 90KM?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2008-10-26, 16:05
bradley napisał/a:
A z ciekawosci jakie osiagi ma benzynowy 90KM?
Dokopałem się do tego filmiku....
60-100....8,5-9s....w 3 osoby i trochę pod górę było....czyli jakbym jechał sam po równym to identycznie ja u Ciebie.
Teraz borykam sie z problemem dlaczego turbina pompuje 0.7 bara zamiast 0.8 i przez to przeplywka kuleje:(
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
I tak jak poprzednio turbina pompuje 0.7bara zamiast 0.8 i kuleje przez to przeplywomierz (albo jest i tak kulawy).
Jezdzi szybciej niz jezdzil, ale wolniej niz powinien
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Dzisiaj bylem na grupowym czipowaniu u CompSportow. Udalo mi sie na kilka dni przed dojsc do ladu i skladu z cisnieniem doladowania. Po wymianie wezykow cisnieniowych i przedmuchaniu zaworu n75 cisnienie powrocilo
Seria+216tki:
Po wirusie:
Seria wg katalogu: 90KM/202Nm
Po wtryskach 216: 112,5KM/237,5Nm
Po wirusie:124,5KM/288Nm
Nie jest to czego sie spodziewalem, ale zle nie jest. Przeplywomierz powyzej 3tys ma troche dosc i zaniza wartosci.
Nastepny ktok: turbina z AWXa i wydajniejsza pompa wtryskowa, chociazby z AFNa.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie mam jak. Za slisko. Gubie trakcje na 2 pierwszych biegach, trzecim chyba tez
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Co masz dokladnie na mysli?
W dalekosieznych planach mam cel 150/160KM i plaskie 320Nm. Jest to do wykonania ale nie mam aktualnie juz funduszy na dalsze modyfikacje.
Tygrysisko, mozesz zmienic w pierwszym poscie na aktualna moc
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Sprzegla nie zmieniam bo oryginalne z 1Z jest mocne jak stal Moze powyzej 320Nm zaczeloby sie slizgac. Narazie odpukac, nic sie nie dzieje z nim, a auto napewno ciagalo przyczepy w przeszlosci
Przeguby - trzeba oszczedzac je bo jak wcisnie sie do deski gaz na 1 biegu na mokrej drodze to nie wali, ale sa odczuwalne wibracje.
Wiadomo, jak sie jezdzi z glowa to posluzy na dluzej.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Taaak:) Myslalem ze przekrocze bariere 130KM i 300Nm ale sie nie udalo. Mariachi na samej serii po 216 mial 122KM, po programie 135KM takze wynik godny podziwu. Ciekawe czy naprawde ma oryginalna pompe 1zotowska.
Przed pomiarami czulem, ze beda okolice 110KM bo wiedzialem jak jezdzi Octavia AHF (110KM) shamowana na 120KM. Teraz przyspieszenie jak Octavii tylko w gornej partii obrotow moment juz leci (jednak vnt potrafi ladnie modelowac moment, plasko i skutecznie). Kumpel w AFNie pasatowskim mial shamowane 109KM, po czyszczeniu przeplywki i wirusie wyszlo mu 142KM i moment ma 299 z czego do prawie 3,4tys obr nie spada ponizej 270.
Zapas paliwa na pompie jeszcze jest, ale ogranicza mnie turbina. Czas szukac AWXa.
To chyba mozna powiedziec, ze lapie sie na top3 najszybszych forumowych diesli
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
wiem,wiem,czytałem post kolegi mariachi i sam już pomyślałem że może z moim AHU coś jest nie tak. No ale trafiają się rodzynki, masakra też ma takiego i ponad 170KM.Jestem ciekaw na jakim wyniku zakończysz,czy 150/160KM na długo starczy
Brat wjezdzal przede mna to wyszlo mu z bkd (140) 155 po wirusie 178 niuton prawie ze staly 380 do konca, ale nie odczuwa przyrostu momentu bo automat przerzuca bieg po prostu
Mysle, ze okolice tych 150/160 pozwola na jakies niskie 8mki do 100 i charakterystyke 5go biegu jak obecna 4ka
Czekam slaw71, az sam zalozysz swoje graty AWX i IC. Choc mysle, ze seryjny IC da jeszcze rade do 160 z wielkim bolem. Zastanawiales sie nad zmiana pompy?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Korzystajac z chwili, ze musze zlogowac auto po czysczeniu przeplywomierza zmierzylem tez osiagi. Niestety robione sa na zimowkach gdzie trakcja na 1 biegu nie istnieje Odcinek pomiarowy jest taki ze pod jego koniec trzeba hamowac, wiec nie ma mozliwosci na pelne 400m. Najlepszy przejazd tutaj:
System metryczny
0 - 100 km/h: 9.8 +- 2.52s
400m: 16.5 +- 2.48s, @117 km/h
90-120 km/h: 5.4 +- 2.47s
200 metrów 10.5 +- 2.52s, @106 km/h
Stad niska predkosc przy 400m poniewaz juz wczesniej zaczalem hamowac Czyli 0-100 ~10sek, na 400m 16-16.5 (nie wliczajac czasu reakcji ) Po zalozeniu letnich opon wyniki beda pewniejsze.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Jak nie urok to sraczka Ledwo co przeplywomierz odzyl to zyczenie kierowcy w programie mialem ustawione na 50mg a teraz jest ledwo 41
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nawachalem sie wczoraj rozpuszczalnika i takie efekty Wszystko jest w normie a ja wzialem plik z logami innego auta do porownania. Zmylil mnie ten sam numer sterownika silnika
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum