Silnik: TDI 1Z+ Pomógł: 52 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2006 Posty: 3284 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-06-16, 14:49
Po pierwsze: po co założyłeś 2 takie tematy? Skasuj jeden.
Po drugie: bardzo mało szczegółów podałeś - przede wszystkim jaki masz silnik? Dzownić i grać może bardzo dużo - potrafisz jakoś bliżej określić miejsce skąd dochodzi to granie?
Fakt wysłałem go 2 razy...
Gavel jest to silnik1.8 66 kw napewno to wychodzi z silnika
cos podobnego do grania zaworów to sie dziej jak mocno nadzisne na pedał gazu
Wiecej tym autem jezdzi moja zona a ona stasznie szybko zmienia biegi i go
dusi na 4 biegu.Kolega powiedział mi ze to moga byc szklanki...
[ Dodano: 2006-06-16, 15:50 ] sławek, sławek, To nie tłumik cos z silnikiem
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-06-17, 16:25
Zawory to raczej stukają niż dzwonią. U mnietak było, pojechałem do mechaniora i okazało się, że był źle ustawiony zapłon, od tej pory problem zniknął.
Pomógł: 14 razy Wiek: 54 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 270 Skąd: Bory Tucholskie
Wysłany: 2006-06-17, 21:05
Kocham problemy typu cos mi dzwoni, puka, stuka, chrzęści, turkoce, piszczy, rzęzi, trzeszczy, zgrzyta, chałasuje, wibruje, trzęsie, gwiżdze itp. Każda odpowiedź będzie równie dobra i idealnie nie na temat...
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 113 Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-06-17, 22:07
Ja raczej podejrzewał że te dziwne dzwięki pochodzą z wydechu lub jego osłon albo zawieszenia silnika a nie samego silnika ale...jak to z silnika to moga być zaworki spreżyna,lub wał korbowy,wałek rozrzadu...ale podejżewam że to jakiś rezonans z pochodzący z tego co pisałem ma początku.
A wogłle to popieram Stope to szukanie igły w stogu siana,Panie Pepik2 sprecyzuj pan te dziwne dzwieki...Pzdr
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-06-18, 12:01
Stopa napisał/a:
Kocham problemy typu cos mi dzwoni, puka, stuka, chrzęści, turkoce, piszczy, rzęzi, trzeszczy, zgrzyta, chałasuje, wibruje, trzęsie, gwiżdze itp. Każda odpowiedź będzie równie dobra i idealnie nie na temat...
Ano niestety masz rację Stopa... Ciężko dojsc co to może być... Zresztą i mechanicy w 90% nie potrafią dojść czego może być przyczyną dany dziwny dźwięk...
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-06-18, 19:03
Dlatego trzeba obczaić wszystkich mechaniorów i wybrac jedno, najsensowniejszego. aktualnie mam takiego od jakiegoś czau, koles jest niesamowity, tyle razy uratował mnie z opresji, gdzie wszyscy rozkładali ręce a on wiedział, teraz jeżdżę tylko do niego...
Ostatnio nawet miałem taką fazę, jak jechał po nierównej drodze to stukało mi coś przy kole z przodu. Nie chciało mi się do niego jechać, bo skubany ma warsztat na drugim końcu łodzi, więc zacząłem odwiedząc rózne warsztaty po drodze. Każdu po kolei a to amorki kazał wymieniać, a to silentblocki, jeden nawet stwierdził, ze całe wachacze są do wymiany. W końcu dostając mentlika w głowie zebrałem sięi pojechałem do niego, po 5 minutach stwierdził: odkręciła się Panu nakrętka trzymająca amorki w McPersonach, zdjął dekiel i okazało się to prawdą. Dokręcił ją, posmarował jakąś pastą, zey się już nie odkręcała i już... Dobre, nie?
Silnik: ABA Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 505 Skąd: Nowogard
Wysłany: 2006-06-19, 00:18
Jak przyprowadziłem Ventke , to własnie miałem ten sam problem co tu opisał Spyro , tylko nakrętka a ile to może chałasu na robić.
A co do problemu pepik2 to wydaje mi się ze to jest osłona układu wydechowego , zaraz poniżej kolektorów. Aktualnie też walcze z tym brzęczeniem bo jest uciażliwy tylko przy dodawaniu gazu.
Ja też mam problem tylko w drugą strone, tzn. jak dodaje gazu to nie słychać nic niepokojącego, natomiast jak silnik ma powyżej 2000 tys. obrotów i puszcze gaz to słychać takie dziwne brzęczenie, jakby coś było poluzowane i dostawało drgań.
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 113 Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-06-19, 10:03
Ja też jak kupiłem samochód miałem problem z felerną nakrętką od amorka ,tyle że jakimś fartem sam w garażu doszedłem skąd dochodzi ten dzwięk,pojechałem do mechesa(spec vw) on oglądał robił jady próbne i nic rozłożył ręce,wtedy mu pokazałem o "co common" gostek zapalił sprawe i skręcil i jak do tej pory jest oki...
Co do dzwieków dzwonienia to u mnie też tak jest (zwłaszcza na zimnym motorze)jak dołoże gazu to dzwoni w katalizatorze i te typy tak mają...
Pzdr
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-06-21, 10:38
Zawsze jak coś dzwoni to pierwsze co trzeba zobaczyć wydech, wszystkie zaczepy, gumy itp niestety szybką tracą swoje właściwości i powoduje różne dziwne dźwięki...
Witam i przepraszam ze sie nie oddzywałem poniewaz mam mały kłopot z netem.
Te dzwieki na pewno wychodzą z silnika na postoju nic sie nie dzieje.Ale jak
temperatura dojdzie do 90 to sie nasila przy gazowaniu
Zapłon jest wporzadku....Sam nie wiem co to moze byc prosze o rade ..
Pozdrowienia
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 199 Skąd: Orneta
Wysłany: 2006-06-23, 20:20
a ja sądze ze moze panewki juz mają luz i tez bendą dzwonic jezeli masz cisnienie wpozondku to spoko a jak nie to mogą t5o byc pierscienie lub zamki na walwlw są wytarte. niewiem pozdro.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum