Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z rozruchem
Autor Wiadomość
Tom3k 
Niedzielny kierowca



Silnik: 1.8 90KM
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-25, 11:44   Problem z rozruchem

Wszystko było ok przejechałem jakieś 300km postawiłem i na drugi dzień miał ciężko zapalić, ale dało rade postał 3 dni i nic zero reakcji rozrusznik kręci, ale nie zapala,dobrze ze mam kilka aut, ale moje vento stoi i Sie marnuje od prawie 2 tygodni i niewiem, co to może być na (popych) odpala sprawdziłem i jedna swieca jest chłodniejsza niż inne, ale czy przez wadliwą świece by nie zapalił?? Jak jest ciepły pali bez problemy chodź na wolnych obrotach chodzi trochę dziwnie i nieraz Sie dławi?.Moje vento to 96 rok silnik 1.8 95Km
Proszę o pomoc jeśli to możliwe.
 
 
100P 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1.8 ADZ
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 250
Skąd: Lipno- Kujawsko Pomorskie
Wysłany: 2008-12-25, 14:15   

a więc proponowałbym na początek ;) zmienić kopułkę zapłonu, palec, przewody zapłonowe i świece ;) IMHO. powinno się to robić przy każdym nowo zakupionym samochodzie :) ile czasu ventyl chodzi na tym osprzęcie?
jeśli masz silnik 1.8 to masz 90KM ;) lub 75 :) ale to jedynie dojdziesz po 3 pierwszych literach numeru silnika :) do mojego silnika o oznaczeniu ADZ są świece NGK- bur6et które można tanio na allegro kupic.
IMO. jeśli to jest benzynka niezagazowana- to silniczek zawsze i wszędzie powinien palić za 1 razem. Nawet w mróz -20 ;) a już tak bywało. nowe diesle bo niespełna roczne nie paliły w ogóle a mój stary ventylek jako jedyny za 1 razem :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez 100P 2008-12-25, 14:25, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Tom3k 
Niedzielny kierowca



Silnik: 1.8 90KM
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-25, 15:49   

No własnie mam benzyne i gazu nie posiadam .Wiem ze powinien palic za pierwszym razem ;/ autem przejechałem 4 tyś km
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-12-25, 21:05   

Ale to nie ma znaczenia czy masz LPG czy nie...benzyna zawsze...nawet przy -30 stopniach powinna palić....mi np zapalił od razu...bez żadnej różnicy (czy na plusie czy minusie)...przy -37stopniach-ZAPALIŁ....i problemu nie było...za pierwszym razem....jak zawsze....

Ja na początku sprawdziłbym to co zasugerował 100P,
 
 
Tom3k 
Niedzielny kierowca



Silnik: 1.8 90KM
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-02, 15:11   

Wymieniłem zasugerowane podzespoły kable ,palec i jest lepiej ale....Jak po jakiś 3 dniach znowu ma ciężko zapalić ale daje rade ,nie wiem co będzie jak postoi dłużej
NIEWIEM CO JEST może KTOS Z WAS WIE JAK JEST CIEPŁY nie ma PROBLEMU ZADNEGO DLACZEGO NA CIEPŁO PALI ?? ? CO JEST POWODEM??
pozdrawiam
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-01-03, 00:25   

aparat zapłonowy sprawdzałeś?
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
egos 
Ventofan
ventylek 1.8 abs


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 99
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2009-01-03, 07:58   

biorąc pod uwage to co powymieniałeś oraz to ze jezeli juz odpali i jezdzi normalnie tzn nie przerywa ma buta itd itp, to czujnik temp Ci siedzi
Ostatnio zmieniony przez egos 2009-01-03, 08:04, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Tom3k 
Niedzielny kierowca



Silnik: 1.8 90KM
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-03, 17:23   

aparat zapłonowy jest ok. O jakom czujniku mowa??
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-01-03, 18:02   

egos napisał/a:
to czujnik temp Ci siedzi

Tom3k napisał/a:
O jakom czujniku mowa??

 
 
misiek 
Ventomaniak



Silnik: 1.8 ABS +LPG
Pomógł: 18 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 620
Skąd: wielkopolska,okolice Kalisza
Wysłany: 2009-01-03, 20:17   

:tygrysek: ale Ci wynaleźli miejsce na ten reduktor od gazu :D :D :D
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-01-03, 20:21   

misiek napisał/a:
:tygrysek: ale Ci wynaleźli miejsce na ten reduktor od gazu :D :D

Da się przy nim pogrzebać....co prawda lepiej jest odkręcić rurę od filtra, ale da radę ;)
 
 
misiek 
Ventomaniak



Silnik: 1.8 ABS +LPG
Pomógł: 18 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 620
Skąd: wielkopolska,okolice Kalisza
Wysłany: 2009-01-03, 20:26   

pewnie szkoda im było dołożyć z pól metra rurki z miedzi :) :) ;) ;)
 
 
100P 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1.8 ADZ
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 250
Skąd: Lipno- Kujawsko Pomorskie
Wysłany: 2009-01-03, 21:43   

a może tutaj jest zwyczajnie lekko przestawiony zapłon, dlatego ciężko mu załapać? no nie wiem :/
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 10