Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z kierunkowsakazami
Autor Wiadomość
wasil1 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1,8 AAM+LPG
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 244
Skąd: Łomża
Wysłany: 2008-11-15, 19:34   Problem z kierunkowsakazami

Rano po rozpoczęciu jazdy przy włączaniu kierunkowskazu, obojętnie prawego czy lewego prawie zawsze muszę lekko dopchnąć dźwignię do góry lub dołu, w przeciwnym razie kierunkowskazy nie działają lub działają tak, jakby nie było wszystkich żarówek. Po kilku minutach jazdy wszystko wraca do normy. Macie koledzy jakieś sugestie?
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-11-15, 19:48   

wasil1 napisał/a:
jakby nie było wszystkich żarówek.

czyli niektóre kierunki są a niektóre nie ??
 
 
szwagier 
Pan i władca oktanów



Silnik: w planach
Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 943
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-11-15, 19:52   

sprawdzić styki, to że po kilku min wszystko działa może być efektem nagrzania się autka
w firmowej lanci miałem podobny problem ale z prawym kierunkiem, ty byś musiał sprawdzić styki również przy statyjce
_________________
http://dobrekredytowanie.blogspot.com
http://jakwbanku.blogspot.com
http://e-finan.blogspot.com
http://doradcy24h.blogspot.com
 
 
wasil1 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1,8 AAM+LPG
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 244
Skąd: Łomża
Wysłany: 2008-11-15, 19:58   

Tygrysisko, chodzi mi o to, że dźwięk przerywacza zmienia częstotliwość na szybszy (to typowy objaw przepalenia się jakiejś żarówki). Styki przeczyścić, ale które? A może po prostu wymienić dźwignię wycieraczek lub przerywacz?
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-11-15, 20:02   

wasil1 napisał/a:
Tygrysisko, chodzi mi o to, że dźwięk przerywacza zmienia częstotliwość na szybszy (to typowy objaw przepalenia się jakiejś żarówki)

A o tym to powiem szczerze że nie słyszałem.

wasil1 napisał/a:
zawsze muszę lekko dopchnąć dźwignię do góry lub dołu, w przeciwnym razie kierunkowskazy nie działają

Coś mi się wydaje że problem tkwi w tym ustrojstwie:
http://moto.allegro.pl/it...golf_vento.html
bo skoro dociskanie przełącznika pomaga to chyba to... :mysli:
 
 
szwagier 
Pan i władca oktanów



Silnik: w planach
Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 943
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-11-15, 20:11   

Tygrysisko napisał/a:
A o tym to powiem szczerze że nie słyszałem.

po tym wiesz że sie żarówka przepaliła bo kierunek klika przynajmniej 2x szybciej
a co do
Tygrysisko napisał/a:
http://moto.allegro.pl/it...golf_vento.html

spróbuj na początek przeczyścić kontaktem w spreju( wpakuj go tam i poruszaj przełącznikiem to go przeczyści )
_________________
http://dobrekredytowanie.blogspot.com
http://jakwbanku.blogspot.com
http://e-finan.blogspot.com
http://doradcy24h.blogspot.com
 
 
wasil1 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1,8 AAM+LPG
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 244
Skąd: Łomża
Wysłany: 2008-11-15, 20:14   

Czyli nie obejdzie się bez zdejmowania koła kierownicy, niestety.
 
 
szwagier 
Pan i władca oktanów



Silnik: w planach
Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 943
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-11-15, 20:17   

Cytat:
Czyli nie obejdzie się bez zdejmowania koła kierownicy, niestety.

to zależy
kontakt jest płynem przeczyszczającym jak kupisz w spreju to go wprowadzisz przez szczeliny bez problemu
_________________
http://dobrekredytowanie.blogspot.com
http://jakwbanku.blogspot.com
http://e-finan.blogspot.com
http://doradcy24h.blogspot.com
 
 
wasil1 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1,8 AAM+LPG
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 244
Skąd: Łomża
Wysłany: 2008-11-15, 21:02   

I przy okazji wypłucze mi całą wazelinę w przełączniku. Coś mi się ten sposób mało podoba.
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2008-11-15, 21:11   

A po co kierownice zdejmowac? Wystarczy zdjac plastiki na okolo kolumny kierowniczej.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2008-11-15, 22:21   

wasil1, chyba masz łączoną awarię.
Najpierw kwestia szybkiego migania - winny jest najczęściej brak masy do tylnej lewej lampy, upalony kabel brążowy lub jkego końcówki idące od lewej lampy do blachy koło nadkola. Najpierw to zrób, jeśli nie ustąpi problem z dopychaniem manetek - są do wymiany lub rozbiórki i czyszczenia styków. I bez zdejmowania kiery nie obejdzie się jeśli chcesz to zrobić porządnie
_________________

 
 
wasil1 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1,8 AAM+LPG
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 244
Skąd: Łomża
Wysłany: 2008-11-15, 23:07   

ok, zrobie to w poniedzalek. Ventylka mam na warsztacie, wymieniam blotniki, progi i wstawiam blache przy progach. Przy okazji odnowie lakier na masce. I odkrylem dziury w pokrywie bagaznika w miejscu mocowania lampek oswietlenia tablicy rejestracyjnej wiec tez ja pomaluje.
 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-11-15, 23:39   

to jest niestety bolączka ventek w tym miejscu robią się ogniska rdzy :P
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
wasil1 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1,8 AAM+LPG
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 244
Skąd: Łomża
Wysłany: 2008-11-16, 10:40   

Ładne mi ogniska, to wielkie dziury. W podłodze winne są te otwory zamaskowane zaślepkami. W błotniku natomiast wada konstrukcyjna - na dole zbiera się błoto, które praktycznie nie wysycha. Przednie błotniki od listy ozdobnej w górę zawsze są całe. Do listwy i mocowania błotników zawsze skorodowane. Teraz sam zabezpieczyłem przed zamontowaniem powierzchnię wewnętrzną błotników: podkład epoksydowy antykorozyjny z utwardzaczem + podkład akrylowy + środek do zabezpieczenia przed uderzeniami kamieni + szara masa pod pędzel. Na koniec po montażu dam środek do profili zamkniętych M+S. Tak samo z progami. Progi zgrzewam, blachę wspawuję migomatem. W blachach zostawiam po 2 otwory ok. 10mm średnicy do wprowadzenia środków zabezpieczających, potem je zaślepię.
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-11-16, 18:41   

Klasyczny objaw padającego przełącznika kierunkowskazów. Po jakimś czasie nie będziesz mógł włączyć kierunkowskazu w ogóle...

http://allegro.pl/item479...kierunkows.html
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
wasil1 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1,8 AAM+LPG
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 244
Skąd: Łomża
Wysłany: 2008-11-18, 10:32   

I już po kłopocie. Wymieniłem manetkę kierunkowskazów za całe 35PLN (topran). Ze SWAGA kosztowała by mnie ok. 200PLN a używki nie brałem nawet pod uwagę (kupowanie kota w worku).
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-11-18, 21:56   

wasil1, zmartwię CIe bo zrobiłeś źle. Ta podróbka pochodzi Ci parę miesięcy. Przechodziłem to u siebie. Tyle, że to było parę lat temu i za podróbę zapłaciłem coś koło stówy. Skubana padła chwilę po gwarancji. Kupiłem używkę na allegro (oryginał) i do tej pory mam święty spokój)
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-11-19, 09:31   

wasil1 napisał/a:
topran

Ogólnie ta firma nie cieszy się wielkim uznaniem....
Wcześniej miałem spręzyny na tyle owej firmy...
po połtora roku eksploatacji były ładnie podrdzewiałe...
a moje oryginały z zachodu praktycznie w idealnym stanie po 15 latach.

Ale miejmy nadzieję że ta manetka pochodzi trochę :D
 
 
wasil1 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1,8 AAM+LPG
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 244
Skąd: Łomża
Wysłany: 2008-11-21, 15:22   

Heh, czas pokaże. W międzyczasie poszukam na spokojnie jakiegoś oryginału z używki za rozsądne pieniądze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 12