Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Vento by Paweł.M
Autor Wiadomość
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-03-18, 19:20   Vento by Paweł.M

A więc znalazłem troszkę czasu aby pochwalić się swoim Venciakiem tak więc
Vento 1995r 1.9Tdi 1Z 90km (obecnie wtryski Volvo 2.5Tdi +niedługo wirus :D )

Muszę znaleźć chwilkę czasu w ładnej scenerii aby zrobić ciekawsze zdjęcia.[img]


http://www.fotosik.pl/pok...2f98d45414.html
http://www.fotosik.pl/pok...55c96cb02e.html
Ostatnio zmieniony przez PawełM 2015-03-18, 19:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
0wen 
Ventofan



Silnik: 1.8
Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 102
Skąd: Polska
Wysłany: 2015-03-18, 20:21   

Fajny ventyl i ładne alu, miałem astrze w tym kolorze z białymi felgami i fajnie to wygląda, obniżyć go chociaż kitem i baja by była :)
_________________

 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 29
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2015-03-18, 20:26   

Ventka ładnie się prezentuje ;) Więcej zdjęć poprosimy, będę w lidzbarku to się odezwę :P
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2015-03-18, 22:17   

Widziałem w niedzielę na żywo, kontrastujące kola przyciągają wzrok :d
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-03-22, 13:58   

tomek87 napisał/a:
Widziałem w niedzielę na żywo, kontrastujące kola przyciągają wzrok :d

A gdzieś ty mnie zobaczył? AAAA już wiem przy tym tuningowym sklepie w LW prawda? xD

Dopiero dziś znalazłem czas na wstapienie na forum :) brak czasu :p
No od piatku latam już z wirusem powiem szczerze fajnna sprawa xD
Ostatnio zmieniony przez PawełM 2015-03-22, 14:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-03-22, 14:01   

kowal323 napisał/a:
Ventka ładnie się prezentuje ;) Więcej zdjęć poprosimy, będę w lidzbarku to się odezwę :P

Ogólnie to Ja pracuje w LW 8.00 -17.00+ czyli jestem tam codziennie :)
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-03-22, 15:53   

noo ja uważam że jedne z najładniejszych ori kolorów ;p i biała fela do takiego lakieru idealnie ;>
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2015-03-22, 20:24   

PawełM, Bylem przelotem w Lidzbarku, nie znam miasta, ale Google podpowiada ze na ulicy Kopernika ;)
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
Ostatnio zmieniony przez tomek87 2015-03-22, 20:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-03-23, 19:14   

tomek87 napisał/a:
PawełM, Bylem przelotem w Lidzbarku, nie znam miasta, ale Google podpowiada ze na ulicy Kopernika ;)

Aha ok. Teraz podglądając twoje Vento wpadły mi w oko nr. z twojej rejestracji i w czwartek w LW przy takim sklepie podjechało do mnie także Vento i miało nr rejestracji coś chyba NBR 188 i tak pomyślałem teraz ,że to ty ;)
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-05-06, 22:20   

Doszły kolejne mody a mianowicie po wysypaniu się ori turbiny mój Ventylator robi obecnie pierwsze kilometry na turbinie z AWX 130.
http://www.fotosik.pl/pok...f876a519f5.html
http://www.fotosik.pl/pok...e4cb9d2b5e.html
Ostatnio zmieniony przez PawełM 2015-05-06, 22:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-08-30, 08:10   

Wczoraj Vento dostało własnoręcznie wyspawany wydech 2.5cala :) czyli rura 63mm.

http://www.fotosik.pl/zdjecie/c74c859aa89474db
http://www.fotosik.pl/zdjecie/a5bcc7fb14939ce8
http://www.fotosik.pl/zdjecie/35b7e488e96d3531
http://www.fotosik.pl/zdjecie/637f271081fac521

Może komus się przyda to podpowiem ile zużyłem materiału:
-2.5m prostej rury
-6 kolanek 90stopni
-łącznik elastyczny tłumika 60x200
-orginalny tłumik końcowy
W najblizszym czasie montaż IC od frontery 2.3 + strojenie, mam jeszcze dylemat co do sprzęgła bo ori już nie wystarcza a zastanawiam się nad sprzęgłem od VR ,o którym już wspomniałem, czekam na opinie :)
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-08-30, 10:32   

Nie boisz się o przegląd ? ;)

robota 1 liga :brawa:
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2015-08-30, 11:54   

PawełM, dyskusja na temat sprzęgła już się skończyła a jej wyniki w shoutboxie :P
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-08-30, 12:15   

majkel00230 napisał/a:
Nie boisz się o przegląd ? ;)

robota 1 liga :brawa:

W naszym kraju przęgląd to najmniejszy problem :)
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-08-30, 12:16   

theority napisał/a:
PawełM, dyskusja na temat sprzęgła już się skończyła a jej wyniki w shoutboxie :P

Tak tak dopiero dziś doczytałem shot-a , ciagły brak czasu i znów 2 dni wyjęte z zycia przez prace i nie miałem nawet jak przeczytać co pisaliście nie mówiąc o wspólnej dyskusji ale zdecydowałem sprzęgło od Vr-a zawita u mnie :)
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-08-30, 12:54   

PawełM, Ja mam u siebie zestaw wzmacniany Sachsa dedykowany do G60 o nr 3000 960 801 i jestem zadowolony wytrzymuje przynajmniej tyle co VR a sprężyny w tarczy są do silnika 4 cylindrowego i nie ma drgań i hałasu od nich jak piszą o sprzęglez VRa
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-08-30, 12:59   

wojtas83 napisał/a:
PawełM, Ja mam u siebie zestaw wzmacniany Sachsa dedykowany do G60 o nr 3000 960 801 i jestem zadowolony wytrzymuje przynajmniej tyle co VR a sprężyny w tarczy są do silnika 4 cylindrowego i nie ma drgań i hałasu od nich jak piszą o sprzęglez VRa

Ale to jest napewno wzmacniany czy ori G60 , bo czytałem że 1Z a G60 to te same sprzęgła. Co do sprężyn i hałasu sprzęgła VR to też czytałem ale wole mieć zapasa sprzęgła na większe momenty.
A jak wygląda sprawa sprzęgła od AFN jest większe, mocniejsze, podejdzie do 1Z?
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-08-30, 13:10   

AFN ma dwumasę. Sprzęgła 1z i g60 mają te same numery katalogowe więc są te same ;)
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-08-30, 13:17   

Znajde tutaj te wzmacniane od G60 ?
http://e-katalog.intercar..._szukaj/100001/
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-08-30, 21:48   

http://allegro.pl/sprzegl...5270376271.html tu masz sprzęgło od 1Z G60 i ma inny indeks niż to moje wzmacniane
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-08-30, 21:58   

wojtas83 napisał/a:
http://allegro.pl/sprzeglo-sachs-audi-80-a4-vw-passat-1-9tdi-1z-ahu-i5270376271.html tu masz sprzęgło od 1Z G60 i ma inny indeks niż to moje wzmacniane

Tylko to jest do wzdłużnych silników a z tego co doczytałem te silniki mają skrzynię z wałkiem 23Z a poprzeczniaki mają 28Z czyli nie bedzie pasować. JA już sam zgłupiałem co kupić wzmacniane nie wiadomo za ile kasy, G60 to samo , a VR-a moge mieć za 500zł i przy nim raczej zostanę bo to za dużo kombinacji będzie z tym doborem sprzęgła ;)
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-08-30, 22:05   

Powiem tak sprzęgło którego szukam ma trzymać min 400nm :)
Zapewne zostane przy takim Sachs 3000 384 001
http://allegro.pl/sprzegl...5615992820.html
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-08-30, 22:16   

dociski są te same różnica jest tylko w tarczach
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-08-31, 00:40   

wojtas83, teraz już nawet nie zawsze jest różnica w tarczach. Znajomy który więcej się zajmuje tuningiem i sprzęgieł trochę nazmieniał twierdzi że od jakiegoś czasu do zestawu g60 i vr6 Sachs kładzie te same tarcze oraz co napisałeś dociski. I bądź tu teraz mądry i traf na to dobre sprzęgło z tarczą vr a nie g60 ;D

PawełM, jak ma przenosić ponad 400nm i chcesz mieć pewność że je przeniesie to jak już gdzieś pisałem: tarcza w kevlar, podwójna sprężyna w docisk i masz sprzęgło na okolice nawet 550nm.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-09-05, 21:46   

No i tak dziś Ventyl dostał nowiuśkie sprzęgło od VR6 :) Sachs 3000 384 001 .
Pierwsze odczucia:
-na wolnych fakt hałasuje (stare też tak miało)
-czuć ,że przyjemniej pracuje :)

Przy moim liczniku 315 000km sprzęgło było jeszcze orginalne :) (albo wymieniane w serwisie ).
Od poniedziałku zaczynam montować IC od Frontery 2.3 D i niedługo program od tune-up.pl ponoć na moim osprzęcie może wykrzesać 170km , byłoby już super :)
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-09-14, 22:13   

W sobotę szerszeń dostał czołowy IC od frontery 2.3D i tylną belke z tarczami po własnoręcznej regeneracji :) (foty puźniej) roboty troszku było ale już wszystko skończone.
Pomijając to w sobotę o 20:00 skończyłem składać IC i... jazda próbna delikatnie 10km ale słyszę ,że silnik zaczyna postukiwać no cholera co jest ...?... hmm przez tydzień nie odpalany prwnie musi się rozchodzić no cóż wracam na warsztat delikatna przegazówka i jak nie zacznie nap........ w silniku od razu zgasiłem myśle no nie co to może być. Na piewrszy ogień szybko wtryski do sprawdzenia sprawdzam i ... i są ok! dobra odpalam i słysze stukanie jak na popychaczach ale raz ciszej raz głośniej no co do cholery może to stukać a jutro (nd) wizyta Roberta z tune-up ze zrobieniem nowych map a tu w szerszeniu coś stuka ! Rano szybka wymiana popychaczy na stare rozgrzewka jazda próbna i... i problem stukania ustapił! winne były nowe 4miesięczne popychacze INY! więc niech będzie to dla innych przestroga aby uważać na te popychacze bo już i tak nie jeden komplet takich popychaczy po pewnym czasie się wysypał ale cóż najważniejsze ,że autko chodzi.
Dobra jedziemy z Robertem na przejażdżke i ... i wielki zoonk Robert mówi mapa gites nic nie podciągne bo nie domaga pompa i wtryski !na tym setupie 160-170km powinno być :( ale załamka no cóż pogadaliśmy dostałem namiary na sprawdzone diesel service i na dniach pompa jedzie do jego kolegi Fiodora na sprawdzenie czy tłoczek 11 jest dobry i aby podnieść ciśnienie, druga sprawa wtryski nie bede regenerował tylko od razu beda 230-240 po profesjonalnej regeneracji żeby nie było niejasności a potem mapa u Roberta :) .
Na chwile obecną zostaje tak jak jest czyli 130PS 309NM (1Z) a kolejny setup żeby już było konkretnie:
-wtryski 230-240
-sprawdzenie i wyregulowanie mojej org pompy z tłoczkiem 11
-turbo BRD z wydajniejszym wirnikiem lub większe
Cel 200km+ mam nadzieję ,że się uda i nie chcem tutaj słyszeć krytyki :)
Uff sorry za wypociny ale nie mam czasu aby komentować na bieząco moich prac przy Vento, liczę tylko na słowa otuchy i podpowiedzi :)
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-09-20, 14:32   

http://www.fotosik.pl/zdjecie/f30107ff43469dc1
http://www.fotosik.pl/zdjecie/8741bfb945d9a966

Pompa już pojechała do Fiodora zobaczymy co z niej wyjdzie :) jutro dzwonie z zapytaniem o wtryski i mam nadzieje ,że szerszeń odżyje :)
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-09-20, 15:11   

Nie lepiej byłoby poprowadzić rurę wylotową z turbo koło prawej podłużnicy? Teraz masz niezły rurociąg ;)
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-09-20, 21:24   

tom cio napisał/a:
Nie lepiej byłoby poprowadzić rurę wylotową z turbo koło prawej podłużnicy? Teraz masz niezły rurociąg ;)

Myślałem nad tym ale zbyt mało miejsca i dodatkowo przy każdej wymianie paska czy alternatora lub dostępu do rozrządu konieczne byłoby demontowanie rur a teraz mam do wszystkiego dobry dostęp ;)
Jeśli chodzi o rurociąg to nie wpłynęło to na puźniejsze wstawanie turbo myślałem ,że będzie gorzej a jestem mile zaskoczony :)
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-09-30, 23:31   

No i ciag dalszy nastapił :) pompa przerobiona przez Fiodora. Był z nia duzy problem ale udało się ogarnąć wkońcu ją, ponieważ po założeniu tej pompy był brak sterowania kontem wtrysku i auto traciło moc przy około 3000rpm ,winowajcą okazał się uszkodzony czujnik w pompie ale Fiodor już wysłał drugi. W tym tygodniu bedą wtryski (bedą 250 bo tylko takie teraz dostępne) potem mapa i zobaczymy co z tego wyjdzie ;)
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-09-30, 23:54   

PawełM napisał/a:
i zobaczymy co z tego wyjdzie ;)


Ja myślę że wyjdzie z tego sporo dymu, bo paliwka na pewno na takich gratach nie zabraknie :D
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-10-05, 21:25   

No i dziś Ventylek dostał wtryski z nowymi końcówkami Firad 250 od Diesel System Nadarzyn :)
Pierwsze odczucia: jest ogień, jest i dym xD . Turbina przeładowuje i we środę będzie mapa. Mimo to frajda jest, 2 bieg trakcji brak :)
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-10-19, 21:07   

Panowie mam problem z czujnikiem doładowania, poprostu juz nie ogarnia doładowania ponieważ przyszły większe wtryski i podniesione zostało doładowanie. Orginalny czujnik nie daje rade a chcemy zastosować czujnik z 1.9 TDI PD tylko chciałbym się upewnić jaki byłby odpowiedni (numery), pytam bo zapewne już ktoś robił taką przeróbkę ;) .
Byłbym wdzięczny za info :)
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-10-19, 23:04   

http://forum.vwgolf.pl/vi...p?f=82&t=368156 szukaj po haśle map sensor 51c, jest to map sensor w arl do 3 bar chyba i ma końcowe numery właśnie 51c, całościowego tak na szybko nie mogę znaleźć.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-10-20, 21:19   

Dzięki za podpowiedzi aloe dziś udało mi się ogarnąć taki czujnik, poprostu od 130-ki trzeba zamontować a numery jego 038906051C.
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 13