Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
vento nierowno chodzi i czasem gasnie....
Autor Wiadomość
matisim 
Donator



Silnik: 1.8 benz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 173
Skąd: okolice chodziezy
  Wysłany: 2009-02-12, 13:04   vento nierowno chodzi i czasem gasnie....

witam wszystkich:)
jestem tu nowy, ale uprzedazm juz, ze szukalem rozwiazania mojego problemu lecz nie jest dla mnie wszystko jasne...

vento 1.8 benz bez gazu. otorz, po odpaleniu zaczyna dziwnie silnik pracowac, jak nagram filmik dokladny to go dodam....

znajomy mechanik powiedzial mi ze to uszczelka pod gaznikiem i dostaje lewe powietrze, wiec poszedlem do sklepu a tam mi powiedzieli ze nie ma takiego czegos i trzeba sobie wyciac z papieru?! :hmmm: nie rozbieralem nigdy tego silnika i nie wiem czy mowili prawde... i jeszcze jedno, ostatnio jechalem jakies 100km w jedna strone i w trasie jechal normalnie ale jak wjechalem do miasta (duzo ruszania itp) sinik przy ruszaniu potrzebowal duzo gazu zeby nie zgasl a jak juz ruszyl to czasem tak szarpal ze strach jechac, a po wduszeniu sprzegla obroty trzymal normalnie na ok 900obr/min. choc zdazylo sie raz, ze z 90km/h dalem luz i silnik zgasl ( zauwazylem dopiero jak chcialem ruszyc :P )robi tak gdy jest mocno rozgrzany, bo gdy przejade z 30km w jedna i spowrotem to nie ma takich objawow.

ogolnie to chcialbym, zebyscie pokazali mi jakies fotki dotyczacego tego problemu tzn. wymiany silniczka krokowego, tej uszczelki pod gaznikiem i co by tam jeszcze bylo trzeba sprawdzic.. najlepiej zdjecia albo dokladne opisy :)
_________________
vento 1.8 oryginał
golf TDI 230ps
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-02-12, 15:54   

matisim napisał/a:
znajomy mechanik powiedzial mi ze to uszczelka pod gaznikiem

co to za mechanik, który twierdzi, że masz gażnik ?? Masz jednopunktowy wtrysk paliwa.

Pewnie chodzi o uszczelke pod wtrysk.
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2009-02-12, 15:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
matisim 
Donator



Silnik: 1.8 benz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 173
Skąd: okolice chodziezy
Wysłany: 2009-02-12, 19:26   

no to razcej nie chodzilo mu o gaznik tylko o co innego :P
mogl sie pomylic... i dlatego pytam sie was :)

wyczytalem, ale nie wiem czy dobrze zapamietalem bo dosc dawno temu to bylo, zeby sprawdzic silniczek krokowy nalezy odlaczyc od niego kabel i poruszac przepustnica a nastepnie podlaczyc i jak przy zaplonie bedzie slychac ze silniczek sie ustawia to jest dobry. prawda to? byly tam dwa kable i dwa odlaczylem....
_________________
vento 1.8 oryginał
golf TDI 230ps
 
 
matisim 
Donator



Silnik: 1.8 benz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 173
Skąd: okolice chodziezy
Wysłany: 2009-02-14, 12:18   

jeden filmik:

http://rapidshare.com/fil...302528.AVI.html
_________________
vento 1.8 oryginał
golf TDI 230ps
 
 
enesen 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 GT ABS
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 238
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-02-14, 22:37   

heh, no proszę, ja też raz na jakis czas mam takie objawy :/
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-02-15, 10:52   

No właśnie, co to może być ?? Bo u mnie często też tak jest jak jest zimny silnik, właśnie tak pracuje, tak nierówno. :faja:
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
CINO 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 377
Skąd: Gniezno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-02-18, 00:25   

U mnie jedną z przyczyn były wężyki ciśnieniowe. Jednego brakowało. I łapał np. lewe powietrze. Założyłem wszystko ale teraz mam taki problem na rozgrzanym silniku i to bardzo rzadko, że delikatnie i równomiernie nie zależnie od obciążenia (dmuchawa światła itd) schodzą obroty do 200. Wymienię jeszcze uszczelki pod wtryskiem jak jutro nie będzie padać śnieg. I podobno jeszcze na biegu jałowym zdarzą się że gdy jest luźna przepustnica w wtrysku to tez przepuszcza, powodem może być śrubka mocująca lub pręcik na której jest zamocowana ( tak słyszałem).
 
 
egos 
Ventofan
ventylek 1.8 abs


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 99
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2009-02-19, 18:29   

Matisim na poczatek -wypnij wtykę z sondy i zresetuj komputer klemą minusową ok 3 min a następnie nie wpinając sondy odpal pojezdzij do pełnego nagrzania silnika i zobacz czy polepszyło sie
 
 
matisim 
Donator



Silnik: 1.8 benz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 173
Skąd: okolice chodziezy
Wysłany: 2009-03-15, 14:42   

z sondy, czyli z ulkadu wydechowego?? nie wpadlo mi nigdy to w oczy, gdzie sie znajduje mniej wiecej?
_________________
vento 1.8 oryginał
golf TDI 230ps
 
 
janu35 
Autostopowicz


Silnik: 2.0 GT
Wiek: 55
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 7
Skąd: Slask
Wysłany: 2009-04-09, 18:48   

Koledzy a może to odma? sa takie dwie gumy z lewej strony jezeli jest dziurawa (od starosci to ten probelm wystepuje,ja miałem podobnie tylko tyle szczescia ze trafiłem na fachowca wystarczyło chwycił palcem zatkał dziurke i auto zaczeło inaczej pracowac,ale to koszt ok 300zł :-(( za delikatnie potrkaktowałem dziurke tasma izolacyjną
 
 
stiliusz 
Kierowca eLki
stiliusz


Silnik: 1.8
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 32
Skąd: Barczewo
Wysłany: 2009-04-19, 09:13   

moze cewka z modułem... jedz na szrot kup uzywana cewke... sprawdz przy nich od razu jak chodzi podlacz i odpal... powinien chodzic normalnie....
 
 
matisim 
Donator



Silnik: 1.8 benz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 173
Skąd: okolice chodziezy
Wysłany: 2009-06-05, 19:43   

przyczyna przerywania i gasnieca po rozgrzaniu byl pekniety waz od podcisnienia, ktore idzie do pompy wspomagajacej hamulec- nie wiem czy jasno okreslilem alemysle ze wiecie o co chodzi :)

niestety, poprzedni wlasciciel przy zmianie rozrzadu cos pokrecil i byl przestawiony i jeden zabek, i przez to palec nie bylna przeciw elektrody tylko kawalek przed nia i iskra byla spaba. dzis rozebralem ta podstawe ktora przykreca sie do kol. ssacego, wyjalem wtryskiwacz, wszystko wyczyscilem. po zlozeniu wtrysk nie rowno dawal paliwo i potrafil sie otwotzyc na maxa i zadusic silnik. gdy podstawe pochyle delikatnie w strone silnika to zaczynaja wariowac obroty i zgasnie. poszla chyba uszczelka, tylko czy wymienic sama uszczelke czy cala podstawe? ona niby jest gumowa, i nie wiem co wymienic :/
_________________
vento 1.8 oryginał
golf TDI 230ps
 
 
przemolas4 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0 GL
Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 1485
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-06-05, 20:13   

proponuje cala podstawe wymienic .
nie stosuj papierowej uszczelki , tylko kup odpowiedni silikon odporny na wysokie temperatury i podstawe uszczelnij tym wlasnie silikonem.
pozdrawiam .
_________________

 
 
matisim 
Donator



Silnik: 1.8 benz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 173
Skąd: okolice chodziezy
Wysłany: 2009-06-29, 11:39   

wymienilem podstawe, troche silikonem uszczelniłem.

jak jest zimny to chodzi równo. ale jak sie rozgrzeje to dziwnie chodzi.
niby równo niby nie- jak trzyma obroty ok 800/900 to slychać lekie pyrkanie w tłumik- nie zawsze. jakdam gazu i w zakresie od 1200 do 2000 przerywa. powyżej 2tys juz nnie. gdy sciagnalem ta plastikowa pokrywe na wtrysku ( ta z rurą od filtra powietrza) to zauwazylem ze wtrysk nie rozpyla równo paliwa. czasem jest ładna mgiełka a czesem tak pluje :P wtryskiwacz juz jest walniety? wyjmowałem go kiedyś ale że nie idzie go rozebrać włożyłem spowrotem i nie wiem czy czasem czegoś nie uszkodziłem.
_________________
vento 1.8 oryginał
golf TDI 230ps
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-06-29, 13:04   

Ja kiedyś użyłem preparatu do czyszczenia wtrysków który dolewa się do benzyny oczywiście w odpowiedniej proporcji. U mnie były podobne objawy tzn na niskich obrotach tak do 1800-2000 muliło go, przerywał czasem dopiero jak złapał obroty powyżej 2000 to w miare ok było. Spróbuj może u ciebie też to pomoże...
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-06-29, 19:21   

piotrekb90, pomógł ten preparat? Możesz napisać co to za produkt i ile kosztuje, może u sibie takie coś przetestuję.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
matisim 
Donator



Silnik: 1.8 benz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 173
Skąd: okolice chodziezy
Wysłany: 2009-06-30, 11:52   

aa jak przekrece kluczyk to na wyswietlaczu pojawia sie takie cos: 10 02 i mruga dopokinie odpale
czy to jakis bład?
_________________
vento 1.8 oryginał
golf TDI 230ps
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-06-30, 11:59   

IO 02 to inspekcja 02 tzw. duży przegląd. Jeżeli wymieniałeś wszystkie rzeczy eksploatacyjne możesz skasować to wyświetlanie, tu masz podane jak to zrobić:
http://www.vwvento.org/przeglad.htm
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
matisim 
Donator



Silnik: 1.8 benz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 173
Skąd: okolice chodziezy
Wysłany: 2009-07-01, 18:43   

wszystkie rzeczy czyli co? przydaloby sie wymienic pasek rozrzadu. olej wymieniany w tamtym roku.
_________________
vento 1.8 oryginał
golf TDI 230ps
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-07-01, 20:00   

olej się wymienia co roku :P albo co 10 tyś. ja tak robię - czyli narazie raz wymieniałem. Rozrząd to jak uważasz, ale warto wymienić. W 1.8 raz na 60 tyś. Więc pewnie z tego powodu po części świeci Ci się IO 02
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2009-07-01, 20:03   

lwomati, nie wiesz gdzie jest bylo na forum jak mozna ustawic sobie kiedy ma byc wymiana oleju i takie tam inne rzeczy w zegarach
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-07-01, 20:05   

http://forum.vwvento.org/...e+wymiana+oleju to znalazłem. Nic więcej nie ma.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2009-07-01, 20:06   

lwomati, dzieki kolego zaraz sobie zrobie PDF z tego
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-07-01, 20:18   

lwomati ten środek nazywa się "Xeramic" i jest dostępny na każdej stacji benzynowej. Tylko czytaj dokładnie bo jest kilka produktów tej firmy np. dodatki do lpg, do diesla. To jest w butelce 250 ml na 60 litrów benzyny. U mnie zadziałało po wlaniu połowy tego preparatu na 30 litrów Pb. Napisz jaki będzie efekt....
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-07-01, 20:19   

piotrekb90 napisał/a:
Xeramic


dzięki kolego za info. Zajmę się tym przy najbliższej okazji :)

EDIT:
piotrekb90 napisał/a:
Napisz jaki będzie efekt....


mam nadzieję, że nie rozsadzi mi silnika... bo się wk*rwię :]
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
Ostatnio zmieniony przez Lwomati 2009-07-01, 20:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2009-07-01, 20:20   

piotrekb90, ten do czyszczenia wtrysku a nie uszkodzi go i po wiela to jest :P
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-07-01, 20:22   

U mnie nie uszkodził :) a kosztuje to ok 15-20 pln


lwomati może go nie rozsadzi hehe :P
Ostatnio zmieniony przez piotrekb90 2009-07-01, 20:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2009-07-01, 20:23   

piotrekb90, to normalnie zapytac sie o ten Xeramic do czyszczenia wtrysków i dolać do zbiornika a co ci to pomogło

tu pisze takie cos XERAMIC
Ostatnio zmieniony przez silverek 2009-07-01, 20:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-07-01, 20:25   

piotrekb90 napisał/a:
U mnie były podobne objawy tzn na niskich obrotach tak do 1800-2000 muliło go


silverek na to pomogło
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2009-07-01, 20:28   

lwomati, ale tam dalem link i pisze co inego chyba ze jest tego wiecej pod tą nazwą

znalazłem tego wiecejLINK
Ostatnio zmieniony przez silverek 2009-07-01, 20:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-07-01, 20:29   

Albo zapytaj albo sam poszukaj na półce na stacji. U mnie na niskich obrotach 1200-2000 dławił się i słabo przyspieszał. Więc tankowałem na raty te 30 litrów i dolewałem tego do Pb. Jak się poprawiło to spowrotem zacząłem jeździć na LPG bo przez ten czas kiedy stosujesz ten preparat musisz jeździć na Pb. A masz instalke w ventce??
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-07-01, 20:30   

ja nie mam LPG.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2009-07-01, 20:30   

nie nie mam instalki LPG
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-07-01, 20:32   

To pyt o instalke było z czystej ciekawości :P

http://moto.allegro.pl/it...uper_dzial.html

takiego używałem.
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-07-01, 20:33   

silverek, piotrekb90, z tego co widzę, to coś w podobie do "od czego zacząć tuning pandy - od ceramizacji - od czego?" takie wynalazki nie wiem czy w ogóle w czymś pomagają. Spróbować można. Ale wydam przypuśćmy te 30/40zł i tylko podświadomie będę miał odczucie, że się coś zmieniło - zawsze jakaś frajda.

EDIT: w tym linku z allegro to ładnie zostało opisane. Jestem ciekawy efektów. W piątek obiecuję zalać do pełna i zostawić miejsce na te 250ml. Zobaczymy ;)
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
Ostatnio zmieniony przez Lwomati 2009-07-01, 20:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 9