Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
jedno wilkie buuu pomocy!!!
Autor Wiadomość
MustangGT 
Zapalony Ventkarz
Pewka.pl



Silnik: 1.9TDI 110KM
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 371
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2009-03-30, 23:25   jedno wilkie buuu pomocy!!!

Witam i pozdrawiam znuw mam problem tym razem bardzo nie martwiacy dzien przed wymiana oleju pierwszy i jedyny raz na oleju ktury był po kupnie auta w silniku dałem pedał gazu do dechy RAKIETA!!! od 50km/h do 110km/h w chwilke i nagle buuu... turbin nie działa zatrzymałem sie spojzałem po d maske ale ok wszystko prudz wielkiego buuu. Wsiadłem ponownie i do dechy bujał sie strasznie bo turbina sie nie właczała ale wkoncu zaczeła pracowac po jakis 500m z gazem do dechy i juz turbinka pracowała ale jak dodałem powyzej 250 obrotuw/min znuw gasła zeby ponownie chodziła autto mnusiało pochodzic jakies 1,5 min na wolnych obrotach ale znuw i znuw i znuw. W koncu wkuzyłem sie i pocisnełem go znowu i turbinka chodzi ciagle ale jest ciogle to buuu. był cora coraz ciogle słabszy i ciogle smierdzi mi spalinami w srodku auta jak postoje chwile na odpalonym silniku jadac nie smierdzi. Myslałem ze to przez werzyk od smarowania turbiny bo miałem na srubie przykrecajacej rurke olej, ale dzis dokreciłem i nadal buczy. pomocy mam nadzieje ze to nie turbina podpowiecie moze ktos ma jakis pomysł czemu smierdzi mi spalinami w srodku jak stoje a jak jade nie i czemu buczy no i jeszcze znika olej (myslałem ze przes smarowanie turbiny pisałem ale nadal buczy wiec mam wontpliwosci) z gór dzieki za wasze podpowiedzi :brawa: i do klik klik
 
 
Michcik 
Zapalony Ventkarz
Ziutek



Silnik: AAZ
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 480
Skąd: Zambrów / Białystok
Wysłany: 2009-03-31, 00:08   

hmm sam nie wiem ale moze Ci wywalilo usczelke pod glowica i masz teraz slabsze autko dlatego, hmm albo turbo Ci sie rozsypalo i olej z turbinki poszedl ... sam nei wiem u ojca w Ciezarowce jak turbo sie rozsypalo to bylo podobnie prawie samochod nie jechal ostrewgo zmula mial i dymil jak najety.
_________________
Mój Foorak

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=3498
 
 
grzegorz07555 
Ventofan


Silnik: 1.9 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 125
Skąd: żagań
Wysłany: 2009-03-31, 01:33   

jeżeli u Ciebie "buuu" oznacza wycie turbiny to prawdopodobnie masz turbine do wymiany kosz ok. 700-1000 złim szybciej wymienisz tym lepiej ppóki jeszcze nie kopci białym dymem. oddnosnie smrodu w kabinie nie mam bladego pojęcia. :tazz:
_________________
grzegorz
 
 
grzegorz07555 
Ventofan


Silnik: 1.9 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 125
Skąd: żagań
Wysłany: 2009-03-31, 01:37   

sprawdź najpierw uszczelke pod głowicą to moze byc przyczyna smrodu w aucie :tazz:
_________________
grzegorz
 
 
Morfeusz142 
Pan i władca oktanów
Morfeusz142



Silnik: 1.6 ABU
Pomógł: 18 razy
Wiek: 51
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 1027
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-03-31, 07:51   

Kolego Kawasaki79, może kup sobie słownik ortograficzny, bo ciężko się to czyta.
_________________
Morfeusz142
 
 
MustangGT 
Zapalony Ventkarz
Pewka.pl



Silnik: 1.9TDI 110KM
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 371
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2009-03-31, 09:43   

Morfeusz142 napisał/a:
Kolego Kawasaki79, może kup sobie słownik ortograficzny, bo ciężko się to czyta.




Dzieki ale teraz vetem musze sie zajac a nie słownikiem ;) pozdrawiam wszystkich dzieki za odp. sorki za ta ciezkosc w czytaniu :)
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-03-31, 11:12   

Ja ja, turbo do wymiany a silnik to na szrot :diabełek:

Po pierwsze to kazde VNT buczy, jedne glosniej drugi ciszej, jednak to juz trzeba jezdzic takim autem zeby ocenic czy to buczenie faktycznie nie oznacza koniec lozysk ;)
Druga sprawa, zamula to notlauf, a to sobie poczytac w internecie na ten temat i zapiekajacych sie kierowniczek.
Trzecia sprawa. A ze smierdzi to nie wiem. Pewnie nieszczelnosc, ale to nie zgadul zgadula gdzie ona jest.
Czwarta sprawa: piszesz tak chaotycznie ze nie wiem czy nie podparlo ci zaworow po przygazowce na zimnym silniku czy masz mula bo goracy silnik a IC nie daje juz rady.
Piata sprawa. Zastosuj sie do rady Morfeusz142.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
MustangGT 
Zapalony Ventkarz
Pewka.pl



Silnik: 1.9TDI 110KM
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 371
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2009-03-31, 22:16   

bradley napisał/a:
Ja ja, turbo do wymiany a silnik to na szrot :diabełek:

Po pierwsze to kazde VNT buczy, jedne glosniej drugi ciszej, jednak to juz trzeba jezdzic takim autem zeby ocenic czy to buczenie faktycznie nie oznacza koniec lozysk ;)
Druga sprawa, zamula to notlauf, a to sobie poczytac w internecie na ten temat i zapiekajacych sie kierowniczek.
Trzecia sprawa. A ze smierdzi to nie wiem. Pewnie nieszczelnosc, ale to nie zgadul zgadula gdzie ona jest.
Czwarta sprawa: piszesz tak chaotycznie ze nie wiem czy nie podparlo ci zaworow po przygazowce na zimnym silniku czy masz mula bo goracy silnik a IC nie daje juz rady.
Piata sprawa. Zastosuj sie do rady Morfeusz142.



Dzieki za podpowiedz :)
Ale nie rozumiem jednego przeczytałem ze notlluf po wyłoczeniu i włonczeniu silnika wyłacza sie tylko przy ponownym błedzie znuw sie załkoczy. Do mojego ventka bardzo mi to pasuje :D Wczoraj dokreciłem mocniej wezyk od smarowania turbiny olej juz nie znika z silnika. Co do spalin w aucie było to z czasem najpierw troszke smierdziało jak stałem potem im słabse auto tym bardziej smierdziało. To rozumiem ze proponujecie wybrac sie na komputer?
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-03-31, 22:32   

Bez logow mozna sobie wrozyc z fusow ;) . I nie tylko sczytanie bledow ale tez diagnoza dynamiczna!

Po wylaczeniu i wlaczeniu silnika notlauf pojawi sie znowu jesli zostana przekroczone pewne parametry (dla przeladowania jest to chyba 10sekund ciaglego przeladowania dlatego na 3 biegu ciezko wpasc w notlaufa a na 4 i 5 biegu jest to juz normalne)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

Ostatnio zmieniony przez bradley 2009-03-31, 22:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MustangGT 
Zapalony Ventkarz
Pewka.pl



Silnik: 1.9TDI 110KM
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 371
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2009-04-01, 00:00   

bradley napisał/a:
Bez logow mozna sobie wrozyc z fusow ;) . I nie tylko sczytanie bledow ale tez diagnoza dynamiczna!

Po wylaczeniu i wlaczeniu silnika notlauf pojawi sie znowu jesli zostana przekroczone pewne parametry (dla przeladowania jest to chyba 10sekund ciaglego przeladowania dlatego na 3 biegu ciezko wpasc w notlaufa a na 4 i 5 biegu jest to juz normalne)



Mam automata 4 biegi pozdro jutro jade na kompa do klik klik :oklaski:
 
 
Junior_86 
Ventofan
Vento 1.9 TDI


Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 103
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-04-02, 22:23   

u mnie nie bylo mocy i kopcil jak przecieta byla rura
http://www.free.of.pl/m/maciekjuno/rura.jpg
olej z tej gumy moze kapac na kolektor i stad smrod.
tak bylo u mnie, ale jesli u ciebie czasem jest dobrze a czasem nie to raczej nie jest wina gumy-sprawdzic nie zaszkodzi regeneracja turbo 600zl w mielcu na wymiane
_________________

 
 
PrusaX 
Ventofan
Truck driver



Silnik: 1.9 TDI++ 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 104
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-04-05, 16:35   

jak masz objaw pracującego na 3 cylindrach silnika, to może szklanki się podwieszają? ja przed zmianą oleju i po wgraniu programu miałem taki problem, wymieniłem olej i na razie jest ok (u mnie ten problem występował na niedogrzanym silniku)
_________________
Pozdrawiam
 
 
MustangGT 
Zapalony Ventkarz
Pewka.pl



Silnik: 1.9TDI 110KM
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 371
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2009-04-05, 22:47   

Dzieki wielkie za podpowiedzi :D ale (prawie pałakałem) te uszczelki kielichy łągodniej mogliscie ;) mi sie kat chyba zapchał (wszystko pasuje trurbina sie wyłoczyła a teraz chodzi zamulona i znika troszke olej) myslałem i wymysliłem jutro jak sie uda wstawie strumienice :D klikne koncowy efekt pozdrawiam apraszam na muj nowy problemik :D
 
 
PrusaX 
Ventofan
Truck driver



Silnik: 1.9 TDI++ 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 104
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-04-06, 03:11   

zadne strumiennice wydłub kata wspawaj rure i bedzie banglalo, strumiennica to pic na wode jest
_________________
Pozdrawiam
 
 
MustangGT 
Zapalony Ventkarz
Pewka.pl



Silnik: 1.9TDI 110KM
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 371
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2009-04-12, 22:39   

Jest prawie to co bym chciał autko wydaje mi sie dalej leciutko zamulone turbinka jak by ciszej gwizdała i niewiem co robic do mechanikuw zadnych nie jezdze bo gadaja głupoty tak jak z tym problemem wykrecac turbine chcieli a to kat sie zapchał. dzieki wilekie za podpowiedi trzymajcie sie :)
 
 
MustangGT 
Zapalony Ventkarz
Pewka.pl



Silnik: 1.9TDI 110KM
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 371
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2009-08-01, 23:51   

Hejka :D znalazłem rozwiązanie mojego problemu :] (zamulone auto). Powiem wam ze dzieki temu problemowi poznałem troszke moje autko (mysle ze dogłebniej) :] . Ale i bez niego bym poznał tylko troche puzniej. Problem polegał na tym ze niemiałem zadnych opisuw mojego auta (kto go miał i co znim robił) a w niemczech przeszło ono chiping tunig i nie wiem ile miało koni po chipingu ale chyba 150KM bo teraz zwiekszył mi dawke paliwa (jest połowe tego co byc powino mniej pali no i juz da sie jezdzic ) i szykuje nowego sowta. Mam nadzieje ze wgram nowego sowta 150KM i bendzie conajmniej 100% tego co miałem po kupnie. :) pozdrwaiam
_________________
Przewozy 9 osobowym busem dostępny 24h. Mercedes Vito 639 www.Pewka.pl cała Europa.
 
 
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2009-08-02, 12:59   

normalnie staram sie to czytac i jakos to ogarnac.ciekawi mnie to
kawasaki79 napisał/a:
chiping tunig i nie wiem ile miało koni po chipingu ale chyba 150KM bo teraz zwiekszył mi dawke paliwa
z kad ty to wytrzasnołes normalnie mnie to przeraza co ty piszesz
_________________

 
 
MustangGT 
Zapalony Ventkarz
Pewka.pl



Silnik: 1.9TDI 110KM
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 371
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2009-08-02, 22:05   

FWD350 napisał/a:
normalnie staram sie to czytac i jakos to ogarnac.ciekawi mnie to
kawasaki79 napisał/a:
chiping tunig i nie wiem ile miało koni po chipingu ale chyba 150KM bo teraz zwiekszył mi dawke paliwa
z kad ty to wytrzasnołes normalnie mnie to przeraza co ty piszesz



Zawsze taki raptus jestes?? jak przeczytasz z góry na dół to zrozumiesz (komisku malowac nie bede) a nie wycinasz mi tu chcesz sie mądrzyc idz na polonistę zobaczymy jaki kozak będziesz jak cie podstawówka zagnie :P
_________________
Przewozy 9 osobowym busem dostępny 24h. Mercedes Vito 639 www.Pewka.pl cała Europa.
Ostatnio zmieniony przez MustangGT 2009-08-02, 22:12, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-08-02, 22:09   

Chłopaki nie ma sensu się sprzeczać. Jest na to rada. Jeżeli nie chcecie popełniać błędów, to korzystajcie z przeglądarki mozilla. Sama podkreśla wyrazy.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2009-08-03, 17:49   

mi nie chodzi o jego pisownie tylko o te jego magiczne 150 KM byłes na jakiejs hamowni czy cos ze wiesz ze tyle ma czy jak bo nie rozumiem tego z kad wytrzasnołes te 150 km
_________________

 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-08-03, 18:08   

FWD350 napisał/a:
z kad wytrzasnołes te 150 km

pewnie z programu :P
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2009-08-03, 20:15   

no sory bardzo ale na fabryce silniku to napewno z programu mu zaden kamikadze nie wydusi 150KM moze i to mozliwe ale na jak długi dystans 5-10 km i tłoki turbo wszystko sie stopi od temperatury
_________________

 
 
MustangGT 
Zapalony Ventkarz
Pewka.pl



Silnik: 1.9TDI 110KM
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 371
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2009-08-03, 20:36   

FWD350 napisał/a:
no sory bardzo ale na fabryce silniku to napewno z programu mu zaden kamikadze nie wydusi 150KM moze i to mozliwe ale na jak długi dystans 5-10 km i tłoki turbo wszystko sie stopi od temperatury



MU TO KRUWKI ROBIĄ. W niemczech tez chipowali po za fabryka a jak widzisz mojego posta to poprostu nie klikaj :P
_________________
Przewozy 9 osobowym busem dostępny 24h. Mercedes Vito 639 www.Pewka.pl cała Europa.
 
 
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2009-08-03, 20:40   

bede mądrzejszy i ustąpię.ale i tak dalej twierdze ze piszesz głupoty :papa:
_________________

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-08-03, 20:59   

No ze 140+/- da sie wydusic z AFNa na seryjnych gratach. Reszta wymaga wiekszego turbulum i coolera.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
MustangGT 
Zapalony Ventkarz
Pewka.pl



Silnik: 1.9TDI 110KM
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 371
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2010-05-30, 22:19   

Po roku czasu przyczyna zamulonego, pochałaniającego olbrzymie ileości paliwa samochodu znaleziona <radocha>.
Każdy mechanik po moim opisie problemu wpierał mi że coś sobie wymyśliłem.
Problem tkwił w przewodzie do wtrysku sterującego był on ucięty wiec został połączony przez mechaników na komisie w sposób:

dwa konce obrane z izolacji i zagniecione razem nierdzewną blaszką (nierdzewną aby nie zmieniać oporu przewodu bo wtrysk sterujący wspułpracuje z czujnikiem kąta wtrysku N108 i lutowanie go w niektórych przypadkach zmienia prace silnika na gorsze np. silnik przerywa obroty przy odpalaniu skaczą na wysze) a nastepnie zaizolowane.

Wymieniłem cały przewód na kompletny przewód od innego 1.9tdi.

Wszystko było ok z samochodem do momentu gdy mu przydusiłem do dechy (problem ten opisałem też w moim 2 poscie na forum zatkał mi się też wtedy kat) kabelek zaczą się przepalać na łączeniu (nierdzewna blaszka nie gwarantowała odpowiedniego przejścia prądu ) przez co ECU nie mógł dokładnie sterować wtryskiem i dawał zawsze więkrzą dawkę (przez zwiękrzoną dawkę też zatkał się kat).

Teraz po wymianie przewodu auto znów na dzień dobry na trasie rwie się bez poruwnania do przodu i spalanie znacznie spadało. Przestał przerywać poczas jazdy przy odpalaniu czasem obroty skakał na wysze poczym wracał no normalnych już tego nie robi.Jeszcze tylko rozwiąze problem z ERG ale załosze nowy wątek. pozdro

A wiec z <radocha> zamykam temat :] :dresik:
_________________
Przewozy 9 osobowym busem dostępny 24h. Mercedes Vito 639 www.Pewka.pl cała Europa.
Ostatnio zmieniony przez MustangGT 2010-05-30, 22:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 13