Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Traci obroty.
Autor Wiadomość
Brydżet 
Zapalony Ventkarz
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: 1.8
Pomogła: 1 raz
Wiek: 38
Dołączyła: 28 Cze 2009
Posty: 360
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-30, 18:56   Traci obroty.

Witam,
od jakiegoś już czasu (po wizycie u mechanika i wymianie pompy paliwowej) mam kłopoty z venciakiem.
Zawsze, kiedy w baku jest mniej niż połowa wahy przy małych prędkościach autko traci obroty, często się wyłącza. Jest to dosyć kłopotliwe.
Oddałam Ventylka z powrotem, do mechanika który pompę wymieniał (kłopoty mam wyraźnie po pierwszej wizycie u nich) i niestety nic mi nie doradził. Ba. Powiedział, żebym się cieszyła, że w ogóle jeździ bo toto stare i takie tam pierdoły.Zasugerował, żebym traktowała ten problem jak swojego rodzaju rezerwę.
Ale ja nie sram kasą na tyle, żeby co chwila dolewać wahy.

Macie pomysł co to może być?

I tak na marginesie chciałam jeszcze zapytać, Wy na pewno wiecie lepiej, czy do Vento nie powinnam lać 98?

:faja: Pozdrawiam

Brygida
_________________
JA JESTEM KING BRUCE LEE KARATE MISTRZ!!!
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-06-30, 18:59   

Pewnie nowa pompa nie domaga albo majster coś spitolił :(

Brydżet napisał/a:
I tak na marginesie chciałam jeszcze zapytać, Wy na pewno wiecie lepiej, czy do Vento nie powinnam lać 98?

Mozesz lać PB 98...ale 1.8 to niewysilony silnik....prosty w konstrukcji i w ogóle...PB 95 w zupełności mu wystarczy ;)
 
 
Brydżet 
Zapalony Ventkarz
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: 1.8
Pomogła: 1 raz
Wiek: 38
Dołączyła: 28 Cze 2009
Posty: 360
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-30, 19:04   

Si, si, wiem, że95 wystarczy, tyle że na 98 fajniej mi jeździ i piękniej mruczy.
Czyli co, kuku mu 98 nie zrobię?
_________________
JA JESTEM KING BRUCE LEE KARATE MISTRZ!!!
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-06-30, 19:10   

http://forum.vwvento.org/...highlight=verva
 
 
Brydżet 
Zapalony Ventkarz
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: 1.8
Pomogła: 1 raz
Wiek: 38
Dołączyła: 28 Cze 2009
Posty: 360
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-30, 19:17   

Thx :)
_________________
JA JESTEM KING BRUCE LEE KARATE MISTRZ!!!
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-07-02, 08:26   

Brydżet, a czemu pompę zmieniono, co się z autem wczesniej działo? Może inna była awaria a nową pompą Cię uraczono niepotrzebnie?
_________________

 
 
Brydżet 
Zapalony Ventkarz
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: 1.8
Pomogła: 1 raz
Wiek: 38
Dołączyła: 28 Cze 2009
Posty: 360
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-07-02, 10:32   

Już piszę dokładniej:
Jakoś w zimę po ok 2 tygodniach nie używania Ventyl uparł się, że nie odpali. Bach go do mechanika a , że teorii było wiele to najpierw poszły świece, przewody, aparat zapłonowy nawet komputer, aż w końcu padło na to, że pompa podawaje za mało paliwa. Po wymienieniu pompy mam problem wyżej opisany.
Ostatnio mechanik miał teorię, że pompa ma za dużą wydajność. Ale to on ją wymieniał i liczyłam na to, że wszystko będzie dobrze.
Ponadto udało mu się odłączyć(rozwalić?) mi klakson, więc teraz mogę się tylko słodko uśmiechać jak ktoś zajeżdża mi drogę.
Pozdrawiam!!!
_________________
JA JESTEM KING BRUCE LEE KARATE MISTRZ!!!
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-07-02, 15:12   

Brydżet zmień mechanika a problemy się skończą... :P
 
 
Brydżet 
Zapalony Ventkarz
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: 1.8
Pomogła: 1 raz
Wiek: 38
Dołączyła: 28 Cze 2009
Posty: 360
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-07-02, 17:34   

Piotrek, dzięki za radę!
Tyle, że nie chce, żeby mi kolejnego badziewia napchał za 100000PLN, wolałabym najpierw od Was jakiś sugestii posłuchać.
Poza tym nie za bardzo znam jakiegoś dobrego mechanika...
_________________
JA JESTEM KING BRUCE LEE KARATE MISTRZ!!!
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-07-03, 21:20   

trzymajmy się tej zależności szarpania od poziomu paliwa w baku. Pasowałoby zmienić filtr benzyny, pewnie ten specjalista zmienił pompę a filtr nie?
_________________

 
 
Brydżet 
Zapalony Ventkarz
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: 1.8
Pomogła: 1 raz
Wiek: 38
Dołączyła: 28 Cze 2009
Posty: 360
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-07-03, 22:09   

Ok, sprawdzę to. Zapomniałam jeszcze dodać, że on traci obroty, ale na kilka sekund, potem wracają.
_________________
JA JESTEM KING BRUCE LEE KARATE MISTRZ!!!
 
 
przemolas4 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0 GL
Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 1485
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-07-03, 23:05   

Brydżet,
Zmien mechanika , bo cie w ciula robia .
Problem u ciebie jest prozaiczny .
masz zle zamontowana pompe paliwa .
Troszke teorii....

1. Auto z pompa paliwa , ktora podaje malo paliwa ( czyt. niewlasciwe cisnienie ) bedzie smigac , tyle ze bedzie ciezko odpalac , nie bedzie ochoczo wchodzic na obroty itp. lub wcale ...... ale jesli jakies paliwo wogole bedzie podawac to jakos , ale bedzie palic .
2. w twoim aucie grzebal ogrodnik , a nie mechanik , bo pompe paliwa mozna sprwdzic be wyciagania z baku za pomoca miernika .
w ksiazce " sam naprawiam .... " jest dokladnie napisane jak to zrobic i nie trzeba miec studiow inzymieryjnych .
3. powymieniali ci wszystko co sie dalo , az w koncu doszli do pompy i to tez spierdzielili .
pompa paliwa , to ...... jakby ci to obrazowo wyjasnic .....taki " walec " . ten walec jest zamontowany w wiekszym "walcu". od gory wychodza dwa wyjscia na przewody , a calosc jest zmontowana na wcisk i od dolu czesc pompy wystaje wraz z taka siateczka .
pompa paliwa pompuje paliwo tak dlugo , az ten wiekszy walec bedzie pelen paliwa i stworzy cisnienie w tym waalcu . wtedy przestaje .
u ciebie ....... ach ..... zapomnialem napisac ze wiekszy walec z pompa jest zespojony dwoma uszczelkami . gorna i dolna .
u ciebie albo dolnej nie ma , albo gornej , albo ktoras przepuszcza.......
Poproostu zle zmontowana pompa .
Wiem to poniewaz sam miesiac temu u siebie wymienialem pompa i popelnilem identyczny blad .
(skromnie ... ;) ;) ;) ) jestem jednak bystry i dalem sobie rade .


Moja dobra rada , to przejazdzka do PZM`tu po analize bledu i protokol i ponowna wizyta u mechanika celem odbioru wyludzonych pieniedzy .
Pozrdawiam .
_________________

 
 
Brydżet 
Zapalony Ventkarz
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: 1.8
Pomogła: 1 raz
Wiek: 38
Dołączyła: 28 Cze 2009
Posty: 360
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-07-04, 21:51   

Przemo Dzięki!
Jutro zabieram się za grzebanie w pompie!!!O
ile nie podłączę jej przypadkiem bezpośrednio do mojej głowy, to uznam to za sukces!!!
Dzięki za jasną i tak czytelną odpowiedź. Oby się udało!!!
Pozdrawiam!!! :afro:
Brydż
_________________
JA JESTEM KING BRUCE LEE KARATE MISTRZ!!!
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-07-05, 19:05   

Powodzenia, nie byłbym sobą jakby dodał że z tą pompą to nie tak. Popmpuje zawsze. Nadmiar paliwa przelatuje przez regulator ciśnienia przy wtrysku i wrcaca do baku, a jeśli powiedzmy ciśnienie jeszcze wyższe w pompie się zrobi bo np. filtr się całkiem zatkał to pompa (sam wkład pompy) ma jeszcze zaworek upustowy. Oczywiście nie dyskutuję z tym że musi być właściwie poskładana.
I nie neguję że coś z pomą się dzieje ale zacząłbym od filtra w tym wypadku
_________________

 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-07-05, 22:14   

obejrzałem z lekka silniczek i zauważyłem jeszcze inny problem. Kable do cewki przymocowane są na rzeźbę. Nie ma kostki :co?: ktoś to zrobił na lipę. Na nierównościach może coś nie stykać, bo jak dotknąłem paluchem to kabelek sam spadł. A jeden wcale nie był przymocowany. Są tzy, niebieski, zielony i brązowy. Brązowy sobie latał bezpańsko.

Odnośnie paliwa, to sprawa wygląda tak. Wariactwa zaczynają się dopiero jak wskazówka schodzi na czerwone pole rezerwy. A tak to jak jest zalany pełny bak to ponoć nie gaśnie.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
Brydżet 
Zapalony Ventkarz
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: 1.8
Pomogła: 1 raz
Wiek: 38
Dołączyła: 28 Cze 2009
Posty: 360
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-07-06, 11:05   

Prawdę mówi, ale naprawdę jak dolejemy benzyny to problemu ni mo.
_________________
JA JESTEM KING BRUCE LEE KARATE MISTRZ!!!
 
 
Szczurq 
Zapalony Ventkarz
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 1.8
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 279
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-07-06, 11:49   

pablomed napisał/a:
Powodzenia, nie byłbym sobą jakby dodał że z tą pompą to nie tak. Popmpuje zawsze. Nadmiar paliwa przelatuje przez regulator ciśnienia przy wtrysku i wrcaca do baku, a jeśli powiedzmy ciśnienie jeszcze wyższe w pompie się zrobi bo np. filtr się całkiem zatkał to pompa (sam wkład pompy) ma jeszcze zaworek upustowy. Oczywiście nie dyskutuję z tym że musi być właściwie poskładana.
I nie neguję że coś z pomą się dzieje ale zacząłbym od filtra w tym wypadku


Pompa jest wymioniona...ale filtr pewnie nie ruszony.
A co powiecie na teorie zalegania wody w baku? Może na baku zebrało się kilka litrów wody i jak jest mało wachy to się zaczyna dusić? To tulko teria, więc nie krzyćcie na mnie :D
_________________
Jestem grzesznikiem i o tym wiem, o tym wiem, że jestem grzesznikiem!
 
 
Brydżet 
Zapalony Ventkarz
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: 1.8
Pomogła: 1 raz
Wiek: 38
Dołączyła: 28 Cze 2009
Posty: 360
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-07-06, 11:54   

Kilka litrów vódy w baku?To nie szkodzi, zabierzemy na zlot. Będzie co pić.
_________________
JA JESTEM KING BRUCE LEE KARATE MISTRZ!!!
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-07-06, 13:54   

Denaturatu nalej do zbiornika, wiąże wodę...
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 8