Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: theority
2017-02-10, 11:47
Coś mi piszczy...
Autor Wiadomość
Gunship 
Niedzielny kierowca
Vento 1.6 CL 1993



Silnik: ABU
Wiek: 42
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 61
Skąd: Grotniki k/Łodzi
Wysłany: 2006-04-24, 23:49   Coś mi piszczy...

Witam kamratów! Mam pewien problem.
Coś mi zaczęło piszczeć gdy skręcam kierownicą w prawo. Gdy trzymam prosto lub w lewo - cisza. Gdy ruszę o cm w prawo - piszczy. Co ciekawe nie występuje to ciągle tylko np po 10 minutach jazdy... Czyżby klocki?
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-04-24, 23:51   

raczej nie stawialbym na pompe od wspomagania,sprawdz moze poziom plynu w zbiorniczku
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Gunship 
Niedzielny kierowca
Vento 1.6 CL 1993



Silnik: ABU
Wiek: 42
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 61
Skąd: Grotniki k/Łodzi
Wysłany: 2006-04-25, 00:03   

Poziom - średni. Równiusieńko pomiędzy min a max. Dolać? Problemów ze wspomaganiem nie odczuwam.
_________________
Stowarzyszenie Eksploracyjno-Historyczne "Grupa Łódź"
www.lodz-eksploracja.org
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-04-25, 00:07   

nie,jest ok,odczuwac nie bedziesz ale moze to poczatek konca przekladni ale z tym da sie jezdzic i to dlugo,a te odglosy to na postoju czy w trakcie jazdy
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
Ostatnio zmieniony przez BANDERAS_RR 2006-04-25, 00:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-04-25, 00:09   

Ja bym nie dolewał. Spróbuj bliżej zdiagnozować i określić miejsce wydobywania się pisku.
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
Gunship 
Niedzielny kierowca
Vento 1.6 CL 1993



Silnik: ABU
Wiek: 42
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 61
Skąd: Grotniki k/Łodzi
Wysłany: 2006-04-25, 00:13   

Tylko i wyłącznie w trakcie ruchu. Zimą pojawiało się to dopiero po około 40 minutach jazdy, natomiast teraz gdy jest ciepło to po ok 10-15, ale czasami zanika i jest błoga cisza. Natężenie tego hałasu nie jest zbyt wielkie... raczej w miarę ciche.
_________________
Stowarzyszenie Eksploracyjno-Historyczne "Grupa Łódź"
www.lodz-eksploracja.org
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-04-25, 00:19   

sprobuj podczas jazdy jak zacznie piszczec leciutko docisnac hamulec i posluchaj czy przestanie jesli tak to mozesz miec zapieczony cylinderek i sie nie cofa a wtedy klocek piszczy
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-25, 11:28   

Wymień pasek od wspomagania! Zaczyna się już jego koniec. Pase jest tani - max 20 zł i sam go założysz i powinno wszystko przejść. Zobacz też czy nie bije Ci koło pasowe od wspomagania, wtedy nic nie pomoże opróćz wymiany tegoż koła (w oryginale około 100-120 zł).
Ja już przechodziłęm wszystko co jest zwiazane z przekładnią kierowniczą kończąc na jej pęknięciu i gdy padało nie mogłem skręcać, jechać tylko prosto...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Rufio 
Autostopowicz
vw vento 1,8 (90)


Wiek: 45
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 13
Skąd: Szlichtyngowa
Wysłany: 2006-04-25, 17:10   

ja też bym stawiał na pasek od wspomagania, dosyc szybko sie zużywają
_________________

 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-04-26, 00:07   

ale czemu piszczy tylko w prawo to nie bedzie pasek

[ Dodano: 2006-04-26, 00:08 ]
a poza tym pasek piszczy na zimnym nie rozgrzanym oleju bo ma wiekszy opor
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2006-04-26, 01:16   

posek to piszczal u mnie- i tak jak pisze Banderas- w kazda strone a w szczegolnosci na zimnym i na kreceniu na postoju...-ale po napieciu problem zniknal. pozdrawiam
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-04-26, 01:35   

bede obstawal przy zacisku bedzie zapieczony ale nie powiem na 100% to pewien nie jestem
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Gunship 
Niedzielny kierowca
Vento 1.6 CL 1993



Silnik: ABU
Wiek: 42
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 61
Skąd: Grotniki k/Łodzi
Wysłany: 2006-04-26, 09:22   

Dziękować! Dziękować! ;) Jutro będę miał wolną chwilkę to sprawdzę te wszystkie opcje i zobaczymy co wyjdzie. Na przypomnienie jeszcze raz garść suchych faktów odnośnie piszczenia:

a) tylko i wyłącznie w trakcie jazdy
b) tylko i wyłącznie w trakcie skrętu kierownicą w prawo
c) nie zawsze, najczęściej po 10 minutach jazdy
d) czasami problem nie występuje
e) zimą występowało to rzadziej
_________________
Stowarzyszenie Eksploracyjno-Historyczne "Grupa Łódź"
www.lodz-eksploracja.org
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-26, 23:28   

No i tu się nie zgodzę, ponieważ sam miałem taki przypadek, pasek piszczał tylko przy skręcie w jedną stronę i cały czas, bez znaczenia czy był rozgrzany czy nie, okazało się, że był scharatany na jakimś kawałku i dlatego piszczał tylko przy skręcie w jedną stronę (oczywiście mówię o skręcie na full, nie przy normalnej jeździe)
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Gunship 
Niedzielny kierowca
Vento 1.6 CL 1993



Silnik: ABU
Wiek: 42
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 61
Skąd: Grotniki k/Łodzi
Wysłany: 2006-04-27, 23:03   

No i nagroda powędrowała do Banderasa.
Band - miałeś rację "coś tam" było zapieczone ale już jest wszystko nasmarowane i wyczyszczone. Kumpel się dziwił skąd przypuszczałem że to mogło się stać :)
Co do paska od wspomagania - to wszystko wygląda ok :)
_________________
Stowarzyszenie Eksploracyjno-Historyczne "Grupa Łódź"
www.lodz-eksploracja.org
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-28, 10:05   

No proszę... To strzel POMÓGŁ Banderasowi... Najważniejsze, że wszystko jest już OK!
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-04-28, 15:18   

admin napisał/a:
No proszę... To strzel POMÓGŁ Banderasowi...
Poczepiam się trochę :)
Spyro czytaj uważniej:
Gunship przecież napisał/a:
No i nagroda powędrowała do Banderasa.


:twisted:
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-28, 18:00   

Cytat:
Poczepiam się trochę Smile
Spyro czytaj uważniej:



ano masz rację, niedoczytałe, nie mm teraz transferu w necie i wszystko ściąga sie strasznie wolno więc zanim się wszystko ściągnie już czytam i dośc nieuważnie widać z tego...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-04-28, 19:46   

no dziekowac dziekowac,tak mi to pasowalo bo czesto sie dzieje szczegolnie po zimie piasek sol i wilgoc to prowadzi do korozji i nieraz sie zazera a szczegolnie hamulce do sie nagrzewaja.

[ Dodano: 2006-04-28, 19:55 ]
powiem wam taka ciekawostke.kumpel przyjezdza dolfem i mowi ze jak hamuje to sciaga a jak pusci hamulec to czuc ze trzyma no wiec sprawdzilismy zaciski no wiadomo golf II to lata swoje ma wydawaly sie jakies pozazerane wiec kumpel kupil nowki i zakladka ale problem dalej pozostal wiec nowe klocki i tarcze dostala maszynka no i problem zostal ,przy okazji wyszlo ze pompa hamulcowa ma dosyc a po rozebraniu miala takie wzery ze wymiana na nowa nam zostala oczewiscie w golfie przewody hamulcowe sa na krzyz montowane na sekcji prawy przod i lewy tyl i odwrotnie wiec przeroba na normalnie przod razem i tyl razem wyjazd na trase i co.......... bez zmian to juz byla porazka ,ale z tematem sie przespalismy i zaczelismy sprawdzac droznosc przewodow hamulcowych, co sie okazalo,wezyk na jedno kolo przod sie rozwarstwil i nie mial przeplywu i tak mieszal wymiana wezyka za 18 pln i wszystko jest ok tylko po co tyle roboty przez ten wezyk kumpel ma calkiem nowy uklad hamulcowy w 20 letnim golfie
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-04-28, 23:33   

BANDERAS_RR napisał/a:
tylko po co tyle roboty przez ten wezyk kumpel ma calkiem nowy uklad hamulcowy w 20 letnim golfie

Przynajmniej ma pewność że układ hamulcowy jest sprawny i go nie zawiedzie :)
A poza tym to bezpieczeństwo powinno być na 1 miejscu - nie tylko w 20-letnim golfie :wink:
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-04-29, 10:30   

to fakt tak powinno sie robic,jak w niemczech ale kogo u nas stac na takie naprawy
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 11