Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 113 Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-08-29, 22:18 Łozyska w altermatorze
Od pewnego czasu słysze na wolnych obrotach wzmożony chałas-szum.DZis otwarłem maske i zaczełem słuchac ,napewno dochodzi z okolić alternatora ale znika wraz z wyższymi obrotami.Więc moze to być altek pompa wody ,lub wspomaganie choć te raczej wykluczam bo
kręciłem kierownica i ona wydaj inny dzwięk a tamten nie znika.Sprawdzałem luz na łożyskach ale rzczej jest oki,nic nie wyczułem.Patrzyłem na pasek rozrzadu i napinacz i obudowy tam też zdaje sie być oki.Może ktoś przerabiał coś takiego proszę o podpowiedz. motor 1.8 benz
Silnik: 2e Pomógł: 25 razy Wiek: 45 Dołączył: 15 Maj 2006 Posty: 924 Skąd: Ostróda
Wysłany: 2006-08-30, 09:55
alternaror chodzi glosniej jak wlonczysz wszystkie odbiorniki
a auto ma wolne obroty
jest to normalne jak masz juz slaba baterie
byc moze konczy ci sie bateria
Może robiłeś coś ostatnio przy rozrządzie, bo jak pasek będzie za mocno naciągnięty to na wolnych obrotach będzie go słychać.
Wiesz co wojtek ponadto kiedyś miałem coś takiego, że poluzowała mi się osłona rozrządu i zawadzała o pasek, no i przy wolnych obrotach strasznie piszczało-szumiało.
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 113 Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-08-31, 23:42
Hmm w zasadzie to wykluczam już altermator jego pasek i koła pasowe,bo go dzisiaj zdjąłem i nadal piszczy więć musi w rozrządzie tak jak pisze VW VENTO 2.0 GL za co naciskam mu pomógł.Co do rozrządu to jakieś trzy tygodnie temu meches zmieniał mi oring uszczelniający w na wałku rożrządu i zaczynam podejrzewać że to bedzie przyczyna tych dżwięków a dokładnie zle naciągnięty pasek,ale bebe wiedział na sto procent jak pojade z reklamacją o czym poinformuje na forum i chyba zmienie mechanika.
A jeszcze co to tej osłony, to zawadzała mi przy kole na wałe korbowym, też myślałem że jakieś łożysko poszło ale niechcąco się do niej dotknąłem i ustało.
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 113 Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-09-09, 15:33
Niestety po wizycie u mechanika okazało się że rozrząd i altermator jest oki natomiast zatarła sie pompa wspomagania i to ona tak hałasowała oddałem ją do regeneracji (koszt około 300zł za wszystko)więc jeżdze bez wspomagania.Wracając do postu VW VENTO 2.0GL gość miał racje z napinaniem paska też to przerabiałem tyle że w golfie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum