witam wszystkich mam problem z mojm ventylkiem (1,8 benzyna thermo tronic) czy ktos cos wie co morze byc przyczyną ze nagle przestało działac ogrzewanie,nawiewy itd.działa bez zazutów ale brak ciepłego powietrza a bezpieczniki są wszystkie ok. sprawdzone.mało tego po deszczu od strony kierowcy(ale tylko po przejechaniu paru km nie na postoju) jest po prostu mokro juz nie raz to przerabiałem i dalej niewiem co jest przyczyną koreczki gumowe są w porzadku.
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-10-05, 23:14
Co do ogrzewania, a sprawdzałeś samą nagrzewnicę? Rzecz tania a bardzo upierdliwa czasami...
Co do wody w aucie same koreczki nic nie znaczą, ponieważ pod nimi robi się rdzawo i po zabawie... Zobacz samą podłogę czy nie masz gdzieś dziur no i szyby (przód + tył) mi właśnie zaczęło lecieć na rogu z przedniej szyby, muszę wreszcie podjechac do speców od szyb, bo jeszcze jest na gwarancji...
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2006-10-06, 16:14
moze zapchana nagrzewnica, a moze zapowietrzony, a moze cos z thermotronickim(od nawiwuw i od niego sa osobne bezpiecznik-ale pisales, ze sa dobre...) a samo zimne powietrze leci tak? zrob taki tik. przekrec zaplon i zmien temperature na thermotroniku-powinien cykac(jakby sie otwieralo sejf albo cos-wtedy on ustawia temperature-jak nie cyka, to moze z nim byc cos nie tak-np walnienty czujnik temperatu(ten przy radiu)
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
witam i dzięki za informacje na temat tego ogrzewania,pisaliscie cos na temat płynu i samej nagrzewnicy, i tu pojawia sie problem bo niewiem gdzie takowa sie znajduje i jak ją sprawdzic czy sie wogule nadaje do dalszej eksploatacji.
Nagrzewnica jest w pulpicie dużo roboty jak się nie znasz to się nie pchaj do nagrzewnicy, , żeby samą nagrzewnice przepłukać musiał byś ściągną przewody gumowe co wchodzą do nagrzwewnicy i w jeden kruciec wcisnąć szlauf z wodą i pod ciśnieniem wypłukać nagrzewnice , najlepiej to rozgrzej auto i sprawdź czy węże te dwa co dochodzą do nagrzewnicy są gorące jak są gorące to nagrzewnica jest ok i szukałbym wtedy innej przyczyny. Pozdrawiam
Pomógł: 7 razy Wiek: 44 Dołączył: 18 Maj 2006 Posty: 101 Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2006-10-07, 12:01
Mi nie działało ogrzewanie, bo przy pokrętle od temperatury oderwał się zatrzask trzymający linkę i jak kręciłem, to linka chodziła razem z pancerzem. Ale ja nie mam klimy i nie wiem jak to wygląda w termotroniku. Ale stawiałbym raczej na problem z otwarciem zaworu do nagrzewnicy a nie na niedrożność układu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum