Wysłany: 2008-12-14, 01:00 Problemy z odpalaniem - silnik: 1Y 1.9 D - nie ma ssania
Cześć!
Mam problemy z odpalaniem na mrozie.
Prawdopodobnie nie włącza się ssanie. Nie wiem jak się dokładnie nazywa ten element który odpowiada za włączanie ssania. Będę wdzięczny za podanie nazwy i przybliżonej ceny
Zaznaczyłem go w kółku na zdjęciu.
Podawałem napięcie bezpośrednio do tej części i nie działa w ogóle, natomiast po włączeniu zapłonu na złącze napięcie przychodzi.
Mechanicznie nic nie jest zapieczone można poruszać linką która steruje ssaniem.
Więc wychodzi na to, że trzeba to wymienić w całości.
Jak koleś popchnął palcem ssanie to odpala od razu. Więc na 100% problem leży właśnie tutaj.
Nie wiem tylko jak z ceną bo ani wpisanie tego w Google ani na Allegro nie daje konkretnych pozycji cenowych dla VW 1,9D. Odczytałem też jakieś oznaczenie: 115.01
lesny1982 napisał/a:
co to jest zaznaczone świeca ?
Nie. Postaram się wrzucić później jakieś nieco lepszą fotkę... Ta wcześniejsza jest niestety robiona i obrabiana w nocy, po paru łykach JW...
Nie wiem tylko jak z ceną bo ani wpisanie tego w Google ani na Allegro nie daje konkretnych pozycji cenowych dla VW 1,9D. Odczytałem też jakieś oznaczenie: 115.01
musiał być to wymontować i obczaić dokładnie jak to wygląda, i poszukać na szrotach bo to chyba będzie najlepsza opcja lub jeszcze spróbować w ASO.
_________________ Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło
FWD350, czy Tobie chodzi dokładnie o podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu?
Zastanowiłem się trochę nad tym cięgnem, i dochodzę do wniosku że jego zasada działania nie powinna się różnić od siłownika centralnego zamka. Także gdybyś nie znalazł tego na szrocie to można by było to naprawić
Zastanowiłem się trochę nad tym cięgnem, i dochodzę do wniosku że jego zasada działania nie powinna się różnić od siłownika centralnego zamka. Także gdybyś nie znalazł tego na szrocie to można by było to naprawić
Miło mi to słyszeć
To jest chyba jakiś elektromagnes - jak sądzę...
Powalczę trochę ze znalezieniem tego cudeńka i dam znać
aha to pewnie jakos elektrycznie sterowany jest ten przyspieszacz.działa w połaczeni z czujniekiem temp.musisz sprawdzic dzaialanie silownika lub podłaczyc sie pod vaga on ci prawde powie
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2008 Posty: 3 Skąd: KONIN
Wysłany: 2009-01-07, 18:36
mam taki sam problem,to jest jakas cewka która ma wypchnąc cięgno do przodu i to steruje ssaniem.o dziwo moja cewka na mierniku pokazuje opór a i tak nie chce się nawet ruszyc,dzisiaj byłem w serwisie vw i podali mi cene 300 zł.Tak więc pozostaje tylko używka albo przeróbka na linkę,pozdrawiam.
mam taki sam problem,to jest jakas cewka która ma wypchnąc cięgno do przodu i to steruje ssaniem
No dokładnie. To jest to
gregordux napisał/a:
o dziwo moja cewka na mierniku pokazuje opór a i tak nie chce się nawet ruszyc,dzisiaj byłem w serwisie vw i podali mi cene 300 zł.Tak więc pozostaje tylko używka albo przeróbka na linkę,pozdrawiam.
Jakie masz dokładnie auto?
Znasz może dokładną nazwę i oznaczenie modelu tej części za 300 zł?
Ja podrzuciłem do znajomego mechaniora. On mi szuka używki (nie mam na to czasu a on i tak jeździ po części), ale mówił, że w serwisie zawołali 800 zł. To już w ogóle mnie zastrzelił.
Ja już po dzisiejszym mrozie zastanawiam się nad linką bo czas leci a dzisiaj nie odpalił i jeszcze wyładowałem akumulator przez te próby odpalenia.
Podładowałem go i jak spadło z -20 do -6 to odpaliłem dzisiaj o 19.
Tylko co mi z tego jak do pracy wyjeżdżam po 6 rano
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2008 Posty: 3 Skąd: KONIN
Wysłany: 2009-01-07, 23:34
W serwisie vw powiedział mi dzisiaj gosc że to się nazywa zawór ssania i podał mi taki nr katalogowy tej czesci 028 907 627A,ja mam ventyla 1.9 D 1Y,chyba rozwiązanie na linke bedzie najlepszą sprawą.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2008 Posty: 3 Skąd: KONIN
Wysłany: 2009-01-08, 17:22
KAISER napisał/a:
Dzięki Pierwszy punkcik ode mnie dla Ciebie.
Poszukam na necie i podzwonię za używką.
Ja mam ten sam silnik. Jak coś znajdę to dam Ci znać gdzie i za ile można to dostać w okolicach Wrocławia
Pozdr
Do nocy szukałem tego symbolu i znalazłem na jakimś ruskim forum że to jest jakiś zawór w pompie.Pojechałem dzisiaj więc do mechanika który podobno nie jedno już robił.Jak tylko spojrzał to od razu mi powiedział że to jest czujnik woskowy ssania.Nie wiem dlaczego ale na przewodzie co jest do tego podpięty jest napięcie i żarówka która była podpięta zgasła razem ze świeczkami,więc jeśli u mnie niby z tej cewki pokazuje około 80 OM to może przez ten opór jest wysyłany sygnał do kompa.Tak więc ten nr kat. można wywalic bo ten gośc pod krawatem w servisie vw podał raczej nie ten.Odwiedziłem również szrot i mają to ale z całą pompą w komplecie za 600 stówek(katastrofa).Trzeba chyba podzwonic po allegro,może akurat ktoś ma to przy uszkodzonej pompie,pozdro dla Ciebie
Powiem Ci... ja dzisiaj też byłem. I też poprosiłem o to co podałeś.
Od razu widziałem po rysunku w systemie, że to nie to.
No i w końcu po długich poszukiwaniach i rozmyślaniach doszliśmy z kolesiem ze sklepu Auto Plus we Wrocławiu, że to jest takie coś (na rysunku w systemie) co niestety nie mieli CHol*ra jasna sensownie opisane
Cena - po sprawadzeniu z Niemiec 830 zł.
W systemie opisane jako: magnes... super
Na części, którą mam brak jakichkolwiek numerów...
Doradzili mi właśnie jechać do jakiegoś pompiarza i szukać używki...
Spróbuję też z tą nazwą co podałeś. Pompa w 1Y to podali mi na sklepie, że:
028 130 115P
gregordux
U mnie 2-3 mm to jest właśnie max zakres ruchu cięgna ssania - więc powinno być OK.
Dzisiaj sprawdzę na kaloryferze i dam znać.
Gdybyś chciał kupić używkę:
Mi przysłał użytkownik carmarco z Allegro (Tel. kom.:693454338) za 100 zł.
Być może koleś ma tego więcej.
Posiadanie części deklarował też mieszalec z Allegro (Tel. kom.: 601-253-397) za 150 zł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum