Witam.
kupiłem vento 1.9 tdi 94r i z rana tak jak jest taka pogoda mam lekki problem z odpaleniem, jak już odpali to jest relaks. Na niskich obrotach tak na postoju strasznie telepie wozem, jak wchodzi na wyższe już tak około 1.1tys to sie wszystko normuje, byłem u mechanika i stwierdził, że to poduszki, ale chciałbym wiedzieć na co jeszcze mógłbym się przygotować jeśli to nie wystarczy. Jeśli chodzi o ściąganie to sprawa wygląda w następujący sposób. Podczas jazdy gdy puszczę kierownicę momentalnie znajduje się na lewym pasie. Zaraz jadę na wyważenie kół i ustawienie zbieżności, ale zastanawiam się nad tym co mogłoby być jeszcze nie tak z tym...
pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc
Pogoda taka to znaczy ile stopni bo to ma znaczenie. Swiece mozesz sprawdzic w bardzo latwy sposob multimetrem a kat wtrysku vagiem.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 2,5 V6 x25xe Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 258 Skąd: Lublin i okolice
Wysłany: 2009-11-05, 18:10
bradley napisał/a:
Swiece mozesz sprawdzic w bardzo latwy sposob multimetrem
kolego mógłbyś to rozszerzyć... co trzeba zmierzyć opór? jakie wartości powinny być jeśli jest porządeczku bo mam podobny problem z fordem jak zimny to muszę z 2 razy grzać świece żeby odpalić
_________________ Tutaj chodzi o pasje tutaj chodzi o siłę tutaj chodzi o moc...:)
brave,
Zdejmujesz listwe ze swiec. W TDI jest listwa, w TD sa bodajze nakretki i miedzy kazda swieca jakis kawal blachy lub przewodu.
Metoda szybka, bierzesz kabel, podlaczasz pod + w akumulatorze i kolejna kazdy czubek swiecy dotykasz. Jak zaiskrzy to teoretycznie swieca jest dobra.
Mozna tez zmierzyc opor jak i amperaz na swiecy. Ale nawet to nie gwarantuje, ze swieca bedzie dobra. Najlepiej ale i niebezpiecznie (bo mozna sie poparzyc) to wyjac swiece i podlaczysz ja pod akumualtor czy prostownik. Wtedy widzisz czy swieca grzeje, jak grzeje, czy rownomiernie czy do du...
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
bradley, własnie mi przypomiaałes akcje z warsztatu jak był praktykant.
koles 2 latka młodszy odemnie załatwił sobie w tym warsztacie co ja robie praktyki z technukim i kiedys przyszło do wymiany swiec i chłopak sie wymodrzał jki to on nie obcykny mysle spoko dawaj sprawdzac ze man swiece wykreciłem 2 były dobre a dwie totlnie czarne wiec spalone i biore na krutko do aku i mówie dotkin do niego zobacz czy grzeje haha i gdybym nie zabrał swiecy to by pewnie on zaswiecił głupota juz ja miał prawie w rekach od tamtej pory wycierał klucze i zamiatał i juz nie był taki madry.
sory za ot ale to było smieszne a w pewnym sensie praestroga dla nie zorientowanych a tak pozatym to juz ci wszystko napisali koledzu co i jak robic
_________________
Ostatnio zmieniony przez FWD350 2009-11-05, 19:52, w całości zmieniany 1 raz
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
A ja polecam zamiast ustawiania zbieżności ustawić geometrie kół. Zbieżność to tylko ustawienie równoległości między kołami a geometria to równoległość i kąt różnica przynajmniej we Wro to 20zl międzu zbieżnością a geometrią
_________________ Najpierw Bóg stworzył Diesla, a potem świat
vezet22, dokładnie tak koszt max 50 zł za cła czynosc nie ustawia ci geometri jak bedziesz miał rozbite zawieszenie warto bedzie sprawdzic amory i szarpaki na stacji to jest za friko bynajmniej mojej
Silnik: 2,5 V6 x25xe Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 258 Skąd: Lublin i okolice
Wysłany: 2009-11-06, 18:44
bradley napisał/a:
brave,
Zdejmujesz listwe ze swiec. W TDI jest listwa, w TD sa bodajze nakretki i miedzy kazda swieca jakis kawal blachy lub przewodu.
Metoda szybka, bierzesz kabel, podlaczasz pod + w akumulatorze i kolejna kazdy czubek swiecy dotykasz. Jak zaiskrzy to teoretycznie swieca jest dobra.
Mozna tez zmierzyc opor jak i amperaz na swiecy. Ale nawet to nie gwarantuje, ze swieca bedzie dobra. Najlepiej ale i niebezpiecznie (bo mozna sie poparzyc) to wyjac swiece i podlaczysz ja pod akumualtor czy prostownik. Wtedy widzisz czy swieca grzeje, jak grzeje, czy rownomiernie czy do du...
dzieki za rade sprawdze pewnie jutro jak wygrzebie troche czasu
_________________ Tutaj chodzi o pasje tutaj chodzi o siłę tutaj chodzi o moc...:)
jeśli chodzi o temp. taka jak teraz ;p bo nie określiłem tego to czasami dochodząca do 0C. Ściąganie do lewej, zbieżność pomoże, drgania to w piątek się dowiem o dokładnej przyczynie. Natomiast zauważyłem jeszcze jedną rzecz. Strasznie, ale to strasznie mi parują szyby w samochodzie. Czy może tutaj być tak samo jak miałem w astrze, że filtr powietrza był papierowy i przez to,że zmókł leci wilgoć do środka i parują w takim stopniu?
Pytam bo w TDI swiece nie grzeja jak jest powyzej ~+5C, w profilu masz TD, piszesz o TDI.
Filtr kabinowy wymien.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Jesli lubisz wrozyc z fusow, wymien wszystko
A jesli nie to sprawdz kat wtrysku, ustawienie rozrzadu, swiece czy grzeja, jak wyglada sprawa z rozrusznikiem czy zwawo kreci czy ledwo ledwo, akumulator i jego stan naladowania.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
witam. I przepraszam ze trochę nie na temat ale potrzebuje szybko wymiarów przedniego lewego łożyska w kole. ponieważ mi się rozleciało. a chciałbym jutro kupić nowe. żeby znów jutro móc śmigać Ventką. z góry dziękuje za pomoc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum