Witam wszystkich minowicie dzisiaj zauważyłem coś niepokojącego nie wiem co to jest, gdzie to powinno być i dlaczego to tak sobie"wisi"
jeśli ktoś wie co to jest to prosze o pomoc
zdjcia0038.th.jpg
Plik ściągnięto 3746 raz(y) 5,34 KB
zdjcia0037.th.jpg
Plik ściągnięto 3747 raz(y) 5,84 KB
Ostatnio zmieniony przez senah 2009-11-19, 10:59, w całości zmieniany 1 raz
Na 95% uważam, że jest to czujnik od włączania wentylatora. Działa on w ogóle u Ciebie (ten wentylator)?
Tak to niby nowe wygląda
więc najbardziej prawdopodobne ze wszystkich czujników, jakie są...
to czarne to plastik kabelki ida gdzies spod deski rozdzielczej od strony pasażera jest to wazka 4 kabelkow a z wentylatorem to własnie jest problem bo sie nie włącza ;(
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-11-21, 17:20
To jest chyba jakiś regulator obrotów czyli silnik krokowy, albo silnik krokowy od starej instalacji LPG. Czyli albo była w tym aucie instalacja LPG i to jest pozostałość, albo ktoś to włożył z wiadomych sobie tylko powodów. Podobny do tego regulator wolnych ja mam w silniku 2E, podobne były w Golfach II GTI na wtrysku Digifant. Zobacz czy jest na tym czymś jakieś oznaczenie, jeśli to oryginala część VW to się łatwo sprawdzi po numerze co to jest, ale wygląd instalacji wskazuje że nie jest to cześć oryginalnie montowana.
Ostatnio zmieniony przez pablomed 2009-11-21, 17:21, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-11-21, 17:29
senah, po prostu zobacz na instalację LPG. Być może ktoś nie radząc sobie z naprawą odłączył (zdjął z weża) silnik krokowy od LPG. I teraz jeździsz jak na pierwszej generacji bez sterowania elektronicznego dawką LPG. Wówczas musisz zrobić z tym porządek, a cena może wachać się od 50 do powiedzmy 500 zeta zależy co jest zepsute.
Tylko jest taka sprawa mam swoje vento od wrzesnia na poczatku bylo wszystko oki po za tym ze palil mi ok. 16l. gazu znajomy mechanik doradzil mi zebym w to miejsce gdzie jest elektroniczne ustawianie gazu na tym przewodzie co idzie do parownika zalozyl zwykle pokreto ktorym sobie sam ustawie recznie dawke gazu tak zrobilem ustawialem sam gaz i pali mi teraz max.11l. falowaly mi tez obroty a teraz sie wszystko uspokoilo obroty nie faluja i mi nie gasnie a wczesniej czasami i tak bylo jak byl goracy
a z wentylatorem to własnie jest problem bo sie nie włącza ;(
Tak też myślałem. No to już wiemy co to jest. Tylko ciekawe, co masz w tym miejscu, gdzie to powinno być? Zobacz koło chłodnicy czy masz jakiś czujnik założony, czy jakąś zaślepkę, lub cokolwiek...
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-11-21, 18:09
senah napisał/a:
w to miejsce gdzie jest elektroniczne ustawianie gazu na tym przewodzie co idzie do parownika zalozyl zwykle pokreto
no to nie wiesz czy to co wisi to nie jet krokowiec od gazu skoro zamiast niego śróba jest założona? Przecież ma typową dla krokowca 4-kablową wiązkę. Załóż to na powrót a z falowaniem da sobie rady dobry gazownik
Ostatnio zmieniony przez pablomed 2009-11-21, 18:10, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum