witam- koniec urlopu i odrazu mniej na forum dzis podczas jazdy na szkolenie stala sie rzecz straszna mianowicie bylo slychac dziwny dzwiek i nagle zapalila sie kontrolka akumulatora (czyli pasek) dobrze ze pod domem-zaparkowalem i zajrzalem pod maske-pasek od prawej strony patrzac na silnik zerwany-teraz pytanie-czy w takim stanie jest bezpieczna jazda do mechanika ? fakt ze pod dom dojechalem bez problemu ale to byla sprawa zycia i smierci a teraz czas zrobic tak aby ventyl ucierpial najmniej, jaki koszy wymiany takiego paska? czy mozna zrobic to samemu bez wiekszej wiedzy i zdolnosci? no i chcialbym sie dowiedziec o zmiane paska rozrzadu (jaki koszt) z gory dziekuje za pomoc
Strzelil pasek klinowy alternatora? Kiepska sprawa jesli masz 1Zta bo tym paskiem napedzana jest tez pompa wody. Czym grozi jazda bez jej napedu mowic chyba nie musze
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Jak masz dobry aku mozesz jechac ale samemu łatwo go załozyc mozesz miec troche słabszy hamulec bez tego paska. pozdro A no tu racja w 1Z nie mozna ja AFN miałem na mysli
_________________ Przewozy 9 osobowym busem dostępny 24h. Mercedes Vito 639 www.Pewka.pl cała Europa.
Ostatnio zmieniony przez MustangGT 2009-11-08, 22:47, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2009-11-08, 22:45
a więc tak co do paska to ogólnie jak nie będziesz miał paszka co jest na alternatorze to możesz dojechać do mechaniora i nie będziesz miał po prostu ładowania ,nie poleca się takiej jazdy na dłuższą metę jeżeli nie będziesz miał drugiego paska to po prostu nie będziesz miał wspomagania i będziesz musiał się nasiłować przy skręcaniu ,co do ceny paska rozrządu to za samą wymianę zapłacisz myślę nie więcej niż150 zł plus części a z częściami to raczej bym nie oszczędzał bo to się przełoży na żywotność użytkowania tych części a jeżeli nie planujesz go sprzedać to nie polecał bym tanich zamienników
bynajmniej tak jest w benzynowych 1,8 nie wiem czy w twoim silniku to nie ma jeszcze pompy wody napędzanej z paska klinowego ale raczej powinna być napędzana rozrządem
Jak masz blisko do mechanika i akumulator starczy na odpalenie i swiatla to jedz. Nie zdazysz go przegrzac. Jak masz daleko to nie jedz bo sie zagotuje i bedzie dopiero remoncik
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
za widnego dodam fotke- jutro zobacze bo na szybkiego dzis to nie bylo patrzenie :/ i napisze co dalej-dziekuje za szybka odpowiedz co do vento to mam 1.9 tdi 90 konikow
Szeroki - uwazaj
Waski - jedz, to tylko brak wspomagania.
Ale jak pisales, ze sie lampka akumulatora zapalila to na bank szeroki, od altka i pompy wody.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ostatnio zmieniony przez bradley 2009-11-08, 22:54, w całości zmieniany 1 raz
dwa odrazu se wymien 15 minut i zrobione pod domem nie trzeba nigdzie jezdzic po mechanikach i placic za to no i sprawdz czy rolki sie kreca swobodnie jak Waski 2 napisal czy nie trzeszcza lub nie chucza
nie wiem jak to mozna wymienic w 15 min troszke tam malo miejsca-nie wiem czy drogo czy nie za dwa nowe paski plus wymiana 130 zl i po problemie, mechanik wspomnial ze resztki urwanego paska prawie zaplataly sie w rozrzad wiec sporo szczescia to by bylo tyle dzieki za pomoc
no cena dobra ale zawsze samemu taniej a miejsca jest pelno tylko trzeba wiedziec co i jak klucz 13 i 16 nasadkowy i po problemie poluzniasz pompe od wspomagania sciagasz pasek od niej poluzniasz napinacz od altka i gorna srobe altka i zrobione
FWD350, nie rozrzadu a alternatora i wspomagania.
Zrob mozna samemu tylko trzeba miec klucze
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
a alternatora i wspomagania ja myslałem ze zapłacił 130 zł za zmiane razrzau i paska alternatora.
jak dla mnie 130 zł drogo same paski kosztuja z max 80 zł
no to zeby rozstrzygnac czy drogo czy tanio to dodam ze kazdy chce zarobic a jak sie nie umie czegos zrobic samemu to trzeba z kieszeni wlasnej do kieszeni mechanika srebrniki przelozyc tak czy inaczej wazne ze jedno z glowy
painkiller84, niestety kazdy szrota chcee miec i nim jezdzic
nie oszukujmy sie kazde auto sie psuje a im wiecej km i lat ubywa tym auto traci na wartosci no i oczywiscie staje sie bardziej awaryjne-czyli tansze ;p i dlatego mechanicy beda mieli srebrniki bo nie kazdego stac na auto z salonu a jezdzic trzeba...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum