posiadam vento 2.8 vr6 z 92 roku i ostatnio mam problem uruchamianiem rano jak jest zimny da sie odpalic bezproblemowo ale po rozgrzaniu go jazda okolo godziny i zgaszeniu niechce dac sie ponownie uruchomic dodam ostatnio przy tych mrozach zabieram akumulator na noc do domu wydaje i sie ze jakby sie cos resetowalo ale przeszedl ostatnio diagnostyke i zadnych bledow nie wykryto poradzcie co z tym zrobic gdzie szukac problemu
przestudiowalem strone golfa pisza tam ze moze to byc przyczyna czjnika hala ale moje ventko przeszlo diagnostyke komputerowa i zadnych bledow nie ma dowiedzialem sie od znajomego ze jest jakis przekaznik odpowiadajacy za start masz moze jakis schemat bylbym wdzieczny jak bys uzyczyl pzydalo by mi sie cos jeszcze - opis budowy silnika i podzespolow przyznam sie ze jestem swierzym urzytkownikem tego auta mam go dopiero drogi rok ale spodobal mi sie troche go juz podremontowalem i chcialbym bardziej poznac jego budowe wiedziec co jest do czego i jak sie nazywa z gory dzieki za pomoc
kolego robert.rodak11, codzienne odłączanie aku napewno niejest to dobre rozwiązanie bo wtedy kasują się ustawienia, adaptacjie itp.
a jak z mocą auta nieczujesz różnicy czy na ciepłym czy na zimnym
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum