Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2010-03-02, 17:13 jak zimny to gaśnie na gazie:/
Witam mam taki malutki problem bo gdy zapalam zimny silnik i odrazu przerzucam na gaz to obroty sa ok tysiaca ale gdy rusze i ujade jakies 400M i wcisne sprzeglo to gasnie i nie trzyma obortow:/ musze ujechac ok 1Km zeby dalej obroty trzymal:/ na cieplym silniku obr ok800... silnik to 2.0 2E instalacja gazowa IIgen z silniczkiem krokowym...
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2010-03-02, 21:08
piotrek/wawa napisał/a:
po mojemu to normalna reakcja na gazie jezeli jest zimny silnik
mnie to troche martwi bo mialem vento i byly mrozy -20 i odrazu je prezlaczalem i chodzilo czasmi przez jakis 1km lubilo pare razy przerwac ale jechalo i obroty zawsze trzymalo
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-03-03, 09:33
Pewnie reduktor przymarza to jest taki efekt. Musisz trochę rozgrzac silnik...chodź delikatnie. jeśli reduktor nie jest należycie rozgrzany to także nie "przerabia" odpowiednio gazu. Oczywiście nie mówię o jakiejś długiej jeździe na benzynie...wszystko uzależnione od temperatury.
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2010-03-03, 09:33, w całości zmieniany 1 raz
dokładnie tak, przejedź trochę na benzie w zależności od temperatury i dopiero przełącz, u mnie czasami jest podobnie, ale to chyba na gazie tak jest, bo już kilka przypadków takich spotkałem
Silnik: 1.9 D
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 64 Skąd: k. Kętrzyna obecnie Mrągowo
Wysłany: 2010-03-03, 20:02
sprawdz tez filtr powietrza ja mialem kiedys tez ze powcisnieciu sprzegla odrazu gasl silnik pomogla regulacja gazu z wymiana tego filterka kolo parownika i nowy filtr powietrza
_________________ byl 126p byl 125p byl golf II jest wreszcie vento
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-03-03, 21:09
lukasz17, w zasadzie rzecz jes prawie normalna, ale napiszę ci że jak masz już stary parownik to wymiana membran minimalizuje ten efekt, oraz dobra regulacja. Chodzi o to żebyś miał właściwe PWA aktuatora do odpowiedniej regulacji parownika. Gdybyś sobie zakupił testerek sondy lambda AFR choćby najtańszy http://www.allegro.pl/ite...ndy_lambda.html
to po jego podpięciu na zimnym zapalonym silniku na lpg odpinasz wtyczkę sondy (wtedy aktuator ustawia się PWA sam) i kręcąc w prawo i lewo śrubą na parowniku regulujesz go tak żeby mieszanka była optymalna czyli żółta dioda na testerze)
Ostatnio zmieniony przez pablomed 2010-03-03, 21:10, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum