Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2010-02-04, 20:04 potrzebny elektryk do VW
Mam problem bo gdy podlaczam CB do zapalniczki to brzeczy CB jakies zaklucenia ida z czegos(silnik jest zgaszony i wszystkie odbiorniki wylaczone) ale gdy wyciagne bezpiecznik 21 to gasnie CB i gdy wkladam go ponownie to przez pare sekund CB dobrze chodzi i dalej zaczyna brzeczec jakbys sie cos zalaczalo i zakucalo prace Cb wydaje m isie ze to cos co jest podlaczone pod bezpiecznik 21 nie wiem jak z tym sobie poradzic....
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-02-04, 20:35
lukasz17 napisał/a:
być może tylko jak teraz dojść ktora to??
Podłączaj te rzeczy po kolei
W 1.8 dwie rzeczy tylko zakłócają (pod zapalniczką) ...włączenie wycieraczek, oraz pracujący sub w bagolu (ale z tym drugim da się walczyć) ...jak to jest w 2.0 tego nie wiem...moze to inne zakłócenia są
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2010-02-04, 20:45
Paweł J. napisał/a:
Podłączaj te rzeczy po kolei
chyba nic innego mi nie zostalo tylko pokolei odlaczac i zobaczyc co sie bedzie dzialo ciekawe jak bym podjechal do jakis elektrykow czy oni by to duzo szybciej doszli czy maja jakis sprzet do badania itp?
lukasz17, nic niekąbinuj z szukaniem co Ci zakłuca po prostu podłączasz mase bezpośrednio z punktu masowego budy (po lewej i po prawej stronie na przednich słupkach od wewnątrz np.) a plusa prosto z aku podłączasz i puszczasz przez filterek zakłuceniowy, takowy filterek powinieneś dostać w jakimś sklepie elektronicznym (np.CELTECH Lębork ul. Krzywoustego 4 )
pozdrawiam
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2010-02-04, 20:57
vezet22 napisał/a:
lukasz17, nic niekąbinuj z szukaniem co Ci zakłuca po prostu podłączasz mase bezpośrednio z punktu masowego budy (po lewej i po prawej stronie na przednich słupkach od wewnątrz np.) a plusa prosto z aku podłączasz i puszczasz przez filterek zakłuceniowy, takowy filterek powinieneś dostać w jakimś sklepie elektronicznym (np.CELTECH Lębork ul. Krzywoustego 4 )
pozdrawiam
tylko czytalem ze te filterki to sa malo skuteczne i wlasnie wolabym znalesc przyczyne tego zaklucenia i juz nie wiem co robic
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2010-02-04, 21:11
Cytat:
przyczyna jest jedna słabej jakości radio i nic z tym niezrobisz, zakłucają różne odbiorniki elektryczne, ja mam tak zrobione i jest ok
oj nie powiedzialbym ze slabej jakosci radio jak wszezie jest ok tylko akurat w tym golfie lipa:/ i to nie szumy takie jak sie wlacza wycieraczki tylko glosnie brzeczenie....
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2010-02-04, 21:45
vezet22 napisał/a:
hehe to radyjko niema za wiele filtrów seryjnie podłącz pod zapalniczke presidenta Jonsweja i zobaczysz
ale w tych samochodach co ono jezdzilo to bylo wszystko ok i wydaje mi sie zeby jakie radio nie bylo to jak podlacze u siebie pod zaplaniczke to bedzie brzeczec:/
vezet22, ma racje - podłacz jak mowił a na początek jescze spróbuj sama mase do budy podłączyć - jak jest słaba masa - to radio wogle dupnie chodzi - w firmowej wywrotce to samo było dopiero pomogło podłaczenie masy bezpośrednio do masy kabiny
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2010-02-04, 22:01
zlotykamil napisał/a:
vezet22, ma racje - podłacz jak mowił a na początek jescze spróbuj sama mase do budy podłączyć - jak jest słaba masa - to radio wogle dupnie chodzi - w firmowej wywrotce to samo było dopiero pomogło podłaczenie masy bezpośrednio do masy kabiny
probowalem juz sam plus ciagnac poznei jsama mase i nic nie dawalo ale pewnie zakupie filter i podlacze tak jak mowi kolega vezet22,
jak nie to wstawie filter przed wejcie zapalniczki
tak nierób plusa prosto z aku
powiem tak w wielu autach podłączałem radia CB bo mątujemy je równiesz i sprzedajemy w firmie i najczęśćiej zakłuca je ala ksenony(HIDY) altek a w mk3 to chyba wszystko sam u siebie jak podłączyłem CB pod zapalniczke to była masakra ale jak podłączyłem tak jak pisałem to jest teraz ok np. radio przełorzyłem teraz do mazdy i pod zapalniczkąjest ok no do pewnego czasu jak mi zwineli antene z dachu
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2010-02-05, 08:18
vezet22 napisał/a:
tak nierób plusa prosto z aku
a dlaczego nie robic plusa z aku??
ja mysalem ze puszcze przewod dwuzylowy prosto z akmy + i - i odlacze kable od zapalniczki i podlacze te moje a w trakcie wstawie filtr.... zle to bedzie??
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2010-02-05, 17:31
kupiłem filtr i lipa... wizolem najmocniejszy 20A no i go oddalem bo zopelnie nic nie dal:/ ale podlaczylem CB pezposrednio pod akme i jakos dziala....
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2010-02-05, 23:26
wiec tak problem w 50% rozwiazany bo wiem czego jest przyczyna...
pompka od centralnego tak zakluca cos pewnie w neij jest nie tak ale zamyka i otwiera samochod bez problemu ale gdy odlacze kostke od pompki to CB odbiera bajecznie wiec tzreba zawiesc pompke do eelktryka niech cos zadziala:D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum