Panowie mam mały problem, ponieważ mam przednie amorki prawie nówki sztuki mts + sprężyny vogtland -40
chciałbym je założyć, ale póki co nie zmieniam, bo nie mam ściągaczy
czytałem kiedyś na golfie o zmianie zawieszenia to trzeba też zaznaczyć w jakim jest położeniu względem wahacza ale przecież jak zaznaczę na starym to jak będę wiedział jak ma być na nowym
i do tego mam pytanie, czy po zmianie amorów i sprężyn będę musiał ustawiać zbieżność ? kąty ?
bo jadę pewnie w sobotę na majówkę i chciałbym już zmienić te amorki, coby auto wyglądało jakoś, bo leżą i mnie to już zaczyna denerwować
sorki za głupie pytania, ale jestem laikiem w dziedzinie mechaniki samochodowej
pozdrawiam
_________________ Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-06-24, 20:54
zeniTh napisał/a:
czytałem kiedyś na golfie o zmianie zawieszenia to trzeba też zaznaczyć w jakim jest położeniu względem wahacza ale przecież jak zaznaczę na starym to jak będę wiedział jak ma być na nowym
Chodzi zapewne o zaznaczanie ustawień...położenie wahacza nie ma nic wspólnego z nowym amorkiem. Mechanicy twierdza że można to zaznaczyć i katy lub zbiezność da się zachować.
Mój majster też tak twierdził...."policzę gwinty i będzie git"....lipa...wymianiałem osłonę na drążku i cięgnęło w prawo....jak się okazało było 3 stopnie różnicy...więc nie wierz w cuda typu liczenie gwintów na drążku luz zaznaczanie śladów na amorku....chodź to drugie i tak się ma nijak do wymiany amorków.
czy po zmianie amorów i sprężyn będę musiał ustawiać zbieżność ? kąty ?
obowiążkowo i koniecznie. Przecież całą kolumnę musi Ci ściągnąć z auta, a co za tym idzie, trzeba odkręcic końcówki drążków, więc już wszystko leci. A ci, co gadają, że zaznaczą mazakiem ilość gwintu, obrotów itp. to niech ich szlag trafi jasny. Dupa nie mechanicy. tak to moża w żukach robić, jak np. tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=8_c7g-uEQD8