Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Falujące obroty
Autor Wiadomość
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2010-06-26, 14:22   Falujące obroty

Witam mój dziadek posiada Golfa III 1.4 ABD 1994 rok. Już w zeszłym roku w lato zaczęły się u niego pojawiać dziwne falowanie obrotów, potem przyszła zima i był spokój obroty nie falowały, a teraz przyszło lato i dzieją się cyrki z obrotami, więc tak jak jest silnik zimny do trzyma obroty rzędu 1000 bo na ssaniu jest i nie faluje ale dziwnie chodzi tzn tak jak by lekko schodziły i podnosiły się ale na obrotku jest równo 1000, a więc jedziemy dalej, gdy się nagrzeje do 90 stopni , to już jest tragedia obroty skaczą od 1500 do ok 500 , nawet zdarzy się , że podczas jazdy podczas zmiany biegów potrafił zgasnąć (zdarzyło się dwa razy). W zeszłym roku miał coś czyszczone tylko nie wiem czy krokowy czy przepustnice , pomogło na jakiś tydzień. Ja obstawiam na silniczek krokowy, (ile on może kosztować? patrzyłem na allegro to coś ok 150 zł za używkę ori) Aha jeszcze jedno, silnik dobrze się wkręca na obroty, a i jak mu przytrzymam np 2500 to jest równo nie faluje. Wiec kończąc mój post mam pytanie co może być przyczyną tego nieszczęsnego falowania na luzie? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :dresik:
_________________
Vento OEM+
 
 
wojtaszlodziejowka 
Ventofan
STREET RACER'S!!



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 159
Skąd: kolbuszowa
Wysłany: 2010-06-26, 16:41   

może układ paliwowy zapowietrzony
 
 
speedy gonzales 
Ventofan
Carpe Diem



Silnik: 2.0 2E
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 103
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2010-06-27, 00:30   

Skoro nierówno chodzi na biegu jałowym, a na wyższych obrotach jest ok, to obstawiam silniczek krokowy.
Spróbuj jeszcze zresetować kompa, tzn odłącz plusową klemę akumulatora na jakieś pół godziny, potem podłącz i sprawdź jak działa. Może sonda lambda już odmawia posłuszeństwa...
_________________
Moje Vento
http://forum.vwvento.org/...?t=7492&start=0
----------------------------------------------------------
 
 
VWpiter6 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 GL 75KM
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 32
Skąd: Kasina Wielka
Wysłany: 2010-06-27, 14:19   

wojtaszlodziejowka napisał/a:
może układ paliwowy zapowietrzony


w benzynie??
zapowietrzenie jest raczej w dieslach
_________________
Vento 1.8 GL 75KM -92r
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2010-06-27, 21:02   

sprawdź jeszcze podciśnienia moze jakieś pęknięte i pod wpływem temp. sie pęknięcie rozszeża.
Lub jeszcze czujnik halla
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
Ostatnio zmieniony przez Raziel500 2010-06-27, 21:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 10