Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-06-29, 23:05
dikus14 napisał/a:
175 na ile??
175/70R13....chodz w R14 nie będzie problemu.....mało kto śmiga przy seryjnym rozmiarze a 5 mm w tą czy w tą nie zrobią róznicy.
Ja w lato śmigam na 195/50 R15 a w zimie 185/65 r14 i zimówka jest znacznie większa ale jest git poza tym że letnia ma lepszą przyczepność ale to już na szerszym rozstawie kół więc nie ma co porównywać.
Silnik: 1.9 TDI Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 159 Skąd: kolbuszowa
Wysłany: 2010-06-29, 23:33
Paweł J. napisał/a:
dikus14 napisał/a:
175 na ile??
175/70R13....chodz w R14 nie będzie problemu.....mało kto śmiga przy seryjnym rozmiarze a 5 mm w tą czy w tą nie zrobią róznicy.
Ja w lato śmigam na 195/50 R15 a w zimie 185/65 r14 i zimówka jest znacznie większa ale jest git poza tym że letnia ma lepszą przyczepność ale to już na szerszym rozstawie kół więc nie ma co porównywać.
Dokładnie na takich samych smigam lato jak i w zimie:) i na lato naprawdę polecam ten rozmiar
jak masz zakladać na stalówki to ja bym radził 185/60 - nie zakładaj węższej opony niż 185 - nic nie zaoszczędziśz a auto choć drogi sie trzyma - na 175 - każda dziurke na ulicy poczujesz niby mala różnica ale jednak swoje robi
185/60 to najlepszy wybór moim zdanie bo i wyglada i funkcjonalnie
Nie zrobi mu roznicy do czasu kiedy zacznie zakladac kola na przod i bedzie zonk bo sie nie zmiesci kolo 13`` przez zacisk na tarcze
Lepiej sprawdz sobie jaka srednice tarcz masz, bo jak 256mm to 14`` to minimum.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.8 Pb +LPG Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 353 Skąd: WG
Wysłany: 2010-08-11, 19:53
Mam pytanie.. Czy moga byc z przodu zalozone 185/60 a tył 175/60 Glupie pytanie ale mozecie mi powiedziec.. Co moze sie stac w wyniku takiej kombinacji zalozenia opon?
_________________ SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
mogą, ale dlaczego tak?? Lepiej szersze kapcie dać na tył a węższe na przód w poślizgu zawsze dupa ucieka, więc na szerszych jest lepsza przyczepność.
A w wyniku takiej kombinacji raczej nic się nie stanie.
Są cwaniaki co zakładają na przód 165/40 a tył 195/40 i się jeździ
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
ja podepnę się i zapytam jakie najwygodniejsze wymiary opon? w sensie na jakich kapciach będą najmniej wyczuwalne doły? Na razie mam 185/60 R14 i mam od nadkola miejsca na dwa palce (nie wiem czy to sportowe sprężyny są założone czy z benzyniaka a może takie siadnięte z diesla??)
im wyzszy profil opony tym bardziej komfortowo sie jedzie ale za to im szersza tym lepiej sie prowadzi. teraz zastanow sie na czym bardziej Ci zalezy. ja kupilem auto na oponach 185/60R14 i strasznie plywalo a teraz mam alu z opona 195/50R15 i jest ogromna roznica. auto zaczelo wykonywac moje polecenia i nie boje sie energicznych ruchow kierownica
195/65/15 tragicznie ma to się do naszych samochodów . ja miałem jeden sezon i katastrofa. w moim temacie masz zdjęcia jak auto wygląda na takich oponach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum