Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-21, 21:04
dlugo kreci
Autor Wiadomość
Cybul 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 tdi
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 341
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-02-27, 19:28   dlugo kreci

1.9 TDI 1Z wieczorem po cieplejszym dniu gdy swiece sie nie wlacza to musze pokrecic z 3sek zeby odpalił a rano jak swiece grzeja to odpala z pierwszego, da sie jakos zmienic temperature w jakiej maja wlaczac sie swiece?? oczywiscie jak juz odpali i gasze po chwili to pali od strzala chodzi o pierwszy rozruch jak jest cieplej na dworze, bo jak jest zimno i mrozek i zapalaja sie swiece zarowe to pali od strzala nawet jak byly mrozy -20 to palił od strzala zadnego krecenia

[ Dodano: 2008-02-27, 19:51 ]
ile kosztuje ustawienie kata wtrysku??
 
 
dragon1strong 
Zapalony Ventkarz
WOLFSBURG EDITION



Silnik: Turbo Diesel
Wiek: 36
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 269
Skąd: Malbork
Wysłany: 2008-02-28, 10:07   

wg mnie to może być przekaźnik walnięty od zapłonu, groszowe sprawy, miałem podobnie i u mnie był trzaśnięty przekaźnik!!! :D
:D
_________________

 
 
Cybul 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 tdi
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 341
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-02-28, 18:52   

a ktory to przekaźnik?? dzisiaj zapalił okej ;/
 
 
dragon1strong 
Zapalony Ventkarz
WOLFSBURG EDITION



Silnik: Turbo Diesel
Wiek: 36
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 269
Skąd: Malbork
Wysłany: 2008-02-28, 19:22   

zajedź do mechanika jakiegoś dobrego i powiedz ze czasem pali Ok a czesem jest ujowo... nie wiem jaki to przekaźnik mi to robił kolega :)
mi wydaje się ze to jest na bank przekaźnik!!! :D
_________________

 
 
Junior_86 
Ventofan
Vento 1.9 TDI


Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 103
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-03-06, 01:03   

Cybul mam u siebie taki sam problem nie wiem jakie mam oznaczenie silnika ale tez tdi 95. Zawsze gdy swiece grzeja chociaz 2 sekundy pali od strzala a jak postoi 4,5 godzin to krece z 3 sek. a pozniej sporo bialego dymu;) Powiem Ci jeszcze ze moj znajomy ma golfa 4 w tdi i ma identyczny problem wydal juz kupe kasy na mechanikow i nic mu sie nie poprawilo.
 
 
Cybul 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 tdi
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 341
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-03-07, 12:15   

narazie mi pali dobrze :)
 
 
skoczek840415 
Kierowca eLki
skoczek840415



Wiek: 41
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 21
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2008-03-09, 20:53   

Witam!
Kurcze wypisz wymaluj ten sam scenariusz! Biały dymek, długo kręci jak ciepły to strzał itd ja wymieniłem wszyskie swiece żarowe - co prawda nie grzały, ale nie na wiele się to zdało. Myślałem jeszcze o aku nowym bo wiadomo musi mnieć dizelek kopa. Ale podejrzewam że tak jak było to napisane albo sprawe mąci jakiś przekaźnik albo czujnik temperatury, albo poprostu nasze TDI tak lubią!
Jak coś sie w temacie wyjaśni dajcie cynk!

Pozdrawiam!
_________________
VW Vento 1.9 TDI!
 
 
simens 
Ventofan


Silnik: 1,8
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 143
Skąd: prawie wroclaw
Wysłany: 2008-03-10, 00:23   

a kostke stacyjki srawdzaliscie?? zwykle nadaje sie do wymiany koszt ok 30zl wiec tez da sie przezyc. Ewentualnie przy duzym przebiegu w TDI pompa do tulejowania :(
_________________
VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !! !
 
 
mckano 
Zapalony Ventkarz
TDi człowieku



Silnik: diesel tdi
Wiek: 40
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 302
Skąd: Wakefield, UK
Wysłany: 2008-03-10, 08:29   

ten sam problem, o 6 odpala na cyk, dojezdzam do firmy, stoi na plaskim parkingu w naslonecznionym miejscu, wychodząc o 16 z firmy, to piłuję go anwet 6-7 sekund aby mi odpalił :( :( to również to samo? aha, świece dopiero wymieniałem chyba że już się jedna spaliła :(
_________________
Vento z sercem TDi
Vento do końca moich dni
 
 
simens 
Ventofan


Silnik: 1,8
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 143
Skąd: prawie wroclaw
Wysłany: 2008-03-11, 02:38   

jak wyglada sprawa na analizatorze spalin?? pod vaga podpinales?
_________________
VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !! !
 
 
mckano 
Zapalony Ventkarz
TDi człowieku



Silnik: diesel tdi
Wiek: 40
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 302
Skąd: Wakefield, UK
Wysłany: 2008-03-11, 07:49   

właśnie nie, bo nie wiem od zcego zacząć :(
_________________
Vento z sercem TDi
Vento do końca moich dni
 
 
simens 
Ventofan


Silnik: 1,8
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 143
Skąd: prawie wroclaw
Wysłany: 2008-03-12, 00:00   

od analizy tj zadymienia i od podlaczenia pod vaga impreza kosztuje 50-100 a bedziesz wiedzial co w trawie piszczy kolo powie Ci konkretnie co jest nie tak i nie bedzie gdybania
_________________
VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !! !
 
 
Junior_86 
Ventofan
Vento 1.9 TDI


Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 103
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-03-14, 15:56   

nie wiem co ma do tego kostka stac. i analiza spalin. jak dla mnie to jest pewnie jakis przekaznik ktory okresla czy jest na tyle cieply zeby nie grzac swiec czy na tyle zimny zeby je podgrzac.
 
 
mckano 
Zapalony Ventkarz
TDi człowieku



Silnik: diesel tdi
Wiek: 40
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 302
Skąd: Wakefield, UK
Wysłany: 2008-03-14, 16:00   

i na sloncu jest nasloneczniony i nie podgrzewa wtedy?
_________________
Vento z sercem TDi
Vento do końca moich dni
 
 
Junior_86 
Ventofan
Vento 1.9 TDI


Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 103
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-03-15, 17:04   

jak stoi na tyle krotko ze nie osiagnie zadanej niskiej temperatury, albo slonce jest tak silne ze grzeje i tez nie dojdzie do tej temp, by przekaznik dal impuls do grzania to wydaje mi sie ze tak, ale w lato jeszcze nie jezdzilem klekotem mam od grudnia wiec okaze sie jak cieplo bedzie czy samo slonce wystarczy.
 
 
mongi 
Niedzielny kierowca
mongi



Silnik: 1,9 TDI AFN
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 75
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-07-09, 17:35   

zeby nie powielac to odświeże temat

problem mam podobny - dlugo kręci ale z tą różnicą ze tylko wtedy gdy jest ciepły (90st) i zgasze go na krótko (5min, nawet do godziny). Jak troche przestygnie lub z samego rana - pali od strzała. Dodam ze problem sie nasila w trakcie upałów (wolniej stygnie po zgaszeniu silnika)

Jakies pomysly?
_________________
Grupa PODKARPACKA

Vento by mongi - 1997 r. 1.9 TDI 81kW (AFN)
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-07-09, 19:02   

Adaptacje, dawka rozruchowa i maks ile sie da.
Jak nie pomaga to korekta map startowych a to juz drozsza impreza ;)

Znany problem nota bene :)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
WAFEL 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1,6 TDi
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 1730
Skąd: VW Club Chelmek
Wysłany: 2010-07-10, 03:01   

kuzyn ma to samo w borze 90 km i "niby" to jest jakis czujnik w pompie. prawda to ??
_________________
Nie trąb gdy zwalniam jadę na glebie zaraz wahaczem o coś przyjebie :diabełek:
 
 
grzegorz07555 
Ventofan


Silnik: 1.9 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 125
Skąd: żagań
Wysłany: 2010-07-11, 02:37   

jak macie 90 stopni odłączcie czujnik temp. tak aby na zegarze na liczniku temp. wskazywala 0 stopni i spróbujcie odpalić. czekam na odp. pzdr :tazz:
_________________
grzegorz
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2010-07-12, 22:38   

czytałem coś na forum golfa, że ludzie robią jakieś obejścia czy dodatkowe przekaźniki czy kabelki od tego elektrycznego podgrzewania przy silniku, żeby lepiej palił na gorącym - czyli po prostu taka emulacja, wprowadzanie czujnika temp. w błąd. Ale jak silnik zdrowy, problemu takiego nie powinno być. U mnie jednakowo zapala, czy to rano na zimnym, czy w upalny dzień na gorącym.
_________________
Zielony borowik...
 
 
mongi 
Niedzielny kierowca
mongi



Silnik: 1,9 TDI AFN
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 75
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-07-30, 17:15   

grzegorz07555 napisał/a:
jak macie 90 stopni odłączcie czujnik temp. tak aby na zegarze na liczniku temp. wskazywala 0 stopni i spróbujcie odpalić.


z odłączonym czujnikiem odpala od strzała i obroty na ułamek sekundy przy odpaleniu sa duzo wieksze. Pytanie co to oznacza - jest nagrzany to długo kreci a z odpiętym czujnikiem pali jak złoto? Czujnik walnięty?

dodam tylko ze jest świeżo po wymianie termostatu i płynu (bo sie nie dogrzewał). Teraz sie dogrzewa i temp w trakcie jazdy jest ok.
_________________
Grupa PODKARPACKA

Vento by mongi - 1997 r. 1.9 TDI 81kW (AFN)
Ostatnio zmieniony przez mongi 2010-07-30, 17:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-07-30, 17:44   

To oszukiwanie samego siebie ;)
Komputer dostaje informacje ze jest niska temperatura, wtedy dawka startowa paliwa jest wieksza i pali od strzala. Wracamy do punktu wyjscia i zeby palilo dobrze z czujnikiem temperatury trzeba w adaptacjach zwiekszyc dawke a jak nie pomaga to zrobic korekte map startowych.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
grzegorz07555 
Ventofan


Silnik: 1.9 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 125
Skąd: żagań
Wysłany: 2010-07-31, 13:25   

mongi napisał/a:
grzegorz07555 napisał/a:
jak macie 90 stopni odłączcie czujnik temp. tak aby na zegarze na liczniku temp. wskazywala 0 stopni i spróbujcie odpalić.


z odłączonym czujnikiem odpala od strzała i obroty na ułamek sekundy przy odpaleniu sa duzo wieksze. Pytanie co to oznacza - jest nagrzany to długo kreci a z odpiętym czujnikiem pali jak złoto? Czujnik walnięty?

dodam tylko ze jest świeżo po wymianie termostatu i płynu (bo sie nie dogrzewał). Teraz sie dogrzewa i temp w trakcie jazdy jest ok.


OPCJA:
1. MONTUJESZ URZĄDZONKO KTÓRE OSZUKUJE NA KILKA SEKUND KOMP. Z TEMP. KOSZT TAKIEGO URZĄDZONKA U MNIE NA WICHURZE 100PLN
2. WALISZ W USTAWIENIACH NA WAGU NA AUTOMATYCZNA SKRZYNIE BIEGÓW
3. ROBISZ NOWE MAPY STARTOWE (JEŻELI DOBRZE PAMIĘTAM OK.500PLN)

JA MIAŁEM PODOBNE OBJAWY I CAŁE SZCZĘŚCIE TO BYŁ TYLKO KOŃCZĄCY SIĘ ROZRUSZNIK.

WIĘC MONGI MOŻE SIĘ UDA ŻE TO BĘDZIE ROZRUSZNIK (TROCHĘ TO DZIWNE ALE WYCZYTAŁEM TO BODAJŻE NA FORUM " TUNING MASTER" I W MOIM PRZYPADKU POTWIERDZIŁO SIĘ TO W 100%) :tazz:
_________________
grzegorz
 
 
grzegorz07555 
Ventofan


Silnik: 1.9 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 125
Skąd: żagań
Wysłany: 2010-07-31, 13:30   

bradley napisał/a:
To oszukiwanie samego siebie ;)
Komputer dostaje informacje ze jest niska temperatura, wtedy dawka startowa paliwa jest wieksza i pali od strzala. Wracamy do punktu wyjscia i zeby palilo dobrze z czujnikiem temperatury trzeba w adaptacjach zwiekszyc dawke a jak nie pomaga to zrobic korekte map startowych.

BRADLEY TO NIE JEST OSZUKIWANIE SAMEGO SIEBIE, TYLKO AUTKA ;)
SZCZERZE - ŚREDINO MI SIĘ UŚMIECHAŁO WYRZUCAĆ OK. 500PLN NA NOWE MAPY+ DOJAZD BODAJŻE DO SZCZECINA. PZDR.
_________________
grzegorz
 
 
grzegorz07555 
Ventofan


Silnik: 1.9 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 125
Skąd: żagań
Wysłany: 2010-07-31, 16:22   

http://forum.vwgolf.pl/vi...238102#p4238102 :tazz:
_________________
grzegorz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 11