Silnik: 2E Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Maj 2006 Posty: 79 Skąd: Zamość
Wysłany: 2007-05-04, 16:25 Drążki kierownicze
Witam, musze wymienic drazki kierownicze. Pan w sklepie pytal czy auto ze wspomaganiem czy bez i jaki rodzaj TRW czy ZF bo wystepuja dwa rodzaje drazkow.
Auto ze wspomaganiem, w książce vento znalazlem: "UKLAD KIEROWNICZY ZE WSPOMAGANIEM HYDRAULICZNYM marka: TRW lub ZF".
Czy nie wie ktos jaki rodzaj jest w Vento rok 1992 2,0 GT, Czy jest to zalezne od modelu, pojemnosci silnika? Czy moglby ktos sprawdzic to w jakims katalogu? czy trzeba to jakos sprawdzic w aucie, jeśli w aucie to jak to sprawdzic bo ja jestem zielony..
Silnik: 2.0 2E Pomógł: 8 razy Wiek: 48 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 172 Skąd: K-Kożle
Wysłany: 2007-05-04, 19:36
chyba chodzi ci o koncowki drazkow, jesli masz GT i silnik 2,0 (2E) to nie ma problemu , wystarczy w sklepie podac rok prod. kod literowy silnika , pojemnosc i juz....
Silnik: 2E Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Maj 2006 Posty: 79 Skąd: Zamość
Wysłany: 2007-05-04, 19:48
w sklepie pytaja czy auto jest ze wspomaganiem czy bez i jaki rodzaj wspomagania czy jakos tak. W ventach występowały TRW i ZF. i nei wiem czy np jeden rodzaj byl w 1,8 a inny w 2,0 czy jak..
[ Dodano: 2007-05-04, 19:57 ]
po zadnych kozeniach nie bylo jezdzone
dochodzil jakis stukot z przodu i bylo bardzo odczuwalne na kierownicy i bylismy w stacji kontroli pojazdow i pan powiedzial ze nie ma luzy na koncowkach tylko na drazkach
Silnik: 2.0 2E Pomógł: 8 razy Wiek: 48 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 172 Skąd: K-Kożle
Wysłany: 2007-05-04, 20:22
czyli chodz ci o listwe ,przekladnie - jak sa luzy to mozna regenerowac, badz wymienic na nowa,(drogo) lub uzywke dobra (taniej) a najlepiej dac info w dziale gielda ,moze ktos ma na zbyciu do twojego ..
Silnik: 2.0 2E Pomógł: 8 razy Wiek: 48 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 172 Skąd: K-Kożle
Wysłany: 2007-05-04, 21:03
jezeli masz luz ,to jest albo na koncowkach , albo na przekladni -pierwszy raz slysze zeby byl luz na drazkach,jezeli jest inaczej niech ktos mnie poprawi
Hemi77 są drążki kierownicze , i na nich też powstają luzy co do TRW lub ZF to trzeba sprawdzić na kanale bądź podnośniku jaka jest przekładnia kierownicza i nie pamiętam czy w Vento było tak , że lewa strona drążka była razem zespolona z końcówką ale to nie pamiętam , po wymianie drążków trzeba się wybrać potem na zbieżność. Pozdrawiam Tomek
Silnik: 2.0 2E Pomógł: 8 razy Wiek: 48 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 172 Skąd: K-Kożle
Wysłany: 2007-05-04, 23:21
ale zawsze cos nowego sie czlowiek dowie
chodzi pewnie o ten luz gdzie drozek laczy sie z przekladnia takim kulowym zakonczeniem (przegubem) tylko ze nie wiedzialem ze to tez nabywa luzu w miare uplywu czasu.
ale zawsze cos nowego sie czlowiek dowie
chodzi pewnie o ten luz gdzie drozek laczy sie z przekladnia takim kulowym zakonczeniem (przegubem) tylko ze nie wiedzialem ze to tez nabywa luzu w miare uplywu czasu.
Hemi77 tych drążków to ostatnio więcej w swoim warsztacie wymieniam niż końcówek tak się sypią , no oczywiście przez nasze kochane drogi
kamilzmc tego to Ci nie powiem jak tam jest przekładnia , najlepiej to zdemontować drążek i z takim starym drążkiem jechać do sklepu na wzór i kupić taki sam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum