Wysłany: 2008-04-21, 08:20 kontrolka akumulatora i luxne paski
heya mobile, wracając wczoraj z meczu, poczułem że ciężko chodzi mi kierownica, zauwazylem na desce swiecaca sie kontrolke akumulatora i temp na 90 stopni, bylo cos nie tak, bo mam walniety termostat i zawsze mam ok 50 stopni. Jadac za kilka km mialem juz ponad 100 stopni wodę więc zjechałem na cpn, otworzylem machę, okazało się, że oba paski w tym ten od wspomagania sa totalnie luźne i mam poruszona obudowę od rozrządu, czyli największa rolka jest bardziej w środku niż na zewnątrz, przypominam, motor 1.9 TDI, mial juz ktos cos takiego kiedys albo spotkał się z tym? scholował mnie mechanik i dziś ma się spokojnie za to zabrać ale nie wiem co się dzieje z ventylem
_________________ Vento z sercem TDi
Vento do końca moich dni
Oj mckano a kiedy Ty te paski i rolki wymieniałeś ? Jak są zużyte paski to co się dziwisz ? Dojdzie Ci jeszcze rozklekotana rolka to też pasek się wyciągnie. Jak dobry mechanior to powymienia rolki i paski i powinna być gitara. Byle się nie okazało że coś poważnego.
z tego co wiem wstępnie pękła śruba na wale korbowym wszystko co wiem
Właśnie przytrafiło mi się to samo
Wstępna diagnoza awarii pompy okazała się nietrafna.
Spadły obydwa paski klinowe (nowe), a pod autem mokro.
Część śruby została w środku, jeśli jutro jej nie wyciągną, to czeka spory demontaż i kosmiczne koszty (Szwajcaria)
Interesują mnie dwie sprawy
Czy w takim przypadku mogły ulec uszkodzeniu inne części silnika (1.9 TDI 1Z), np. jeśli spadł także pasek rozrządu? Mam tylko nadzieję, że Ventka nie pójdzie przez to na części
Czy próba odkręcenia / niewłaściwego zakręcenia tej śruby przez mechanika, np. przy wymianie pasków rozrządu (o ile to konieczne), mogła być przyczyną jej urwania?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum