Silnik: 2.0 115KM Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 195 Skąd: Legionowo
Wysłany: 2009-03-15, 23:02 Vento by lukaszlwo
Mój samochodzik wyprodukowany został w 1993 roku. Silniczek 2.0 zmierzony na hamowni 104KM moment obrotowy 158Nm. Pali ok 8-10l w zależności od jazdy. Z przodu założony jest gwint pożyczony od lwomati. Miałem tak wybity amorek że nie dość że nie miał oleju to jeszcze tłoczysko chodziło na boki i strasznie stukało i woziło samochodem. Felgi seryjne 15" opony uniroyal na przodzie, tył Profil Prosport. Kupiłem go 4 dni temu. Do wymiany ma jak na razie szybę przednia, linki ręcznego i pompę wody. Klocków nie liczę bo to normalna eksploatacja. Na dniach zakładam wzmacniacz i subwoofer. Jutro przymierzam się do polerki nadwozia. Z mocą nie jest źle trochę pompa paliwa niedomaga dlatego ma lekki spadek mocy myślę że jak założę wydajniejszą od VR6 powinno być dobrze a może zastanowię się jeszcze nad większymi wtryskami. W wyposażeniu posiada poduszkę dla kierowcy, elektryczne podgrzewane lusterka, i klimę. Z blachą jak to z blacha nie ma rewelacji wymaga trochę wkładu finansowego i cierpliwości.
Autko przyjemne. Kosztowało niewiele, a nie wygląda jakoś tragicznie. Gwincik od razu poprawił wygląd furacza Ja na Twoim miejscu wymieniłbym rozrząd, a potem modził. Pompka paliwa od Vr6.. hmm ciekawe. Powodzenia.
ja na twoim miesjcu odrazu szukalbym skrzyni biegow zapasowej , bo 2litrowki z tym najwiekszy problem maja .
a wogole dziwna wersja . jedna poducha ......
dzialaj bracie - sam jestem ciekaw ile da dodatkowych rumakow wymiana wtryskow .....
a pasek to podstawa - zacznij od tego , bo silnika w dobrym stanie tak latwo nie dostaniesz .
widze duzo zapalu - no i gratki za dobry biznes .....
Silnik: 2.0 115KM Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 195 Skąd: Legionowo
Wysłany: 2009-03-16, 18:54
Z tego co mi wiadomo miał robioną głowice bo wypaliła się uszczelka. Zawory i gniazda były docierane i wymienione uszczelniacze zaworowe. Do rozrządu się dobiorę od razu przy wymianie pompy wody. Dzisiaj wypolerowałem maskę i dach... tylko na tyle starczyło mi pasty bo kładłem mało oszczędnie no i dopiero teraz wyszły wszystkie odpryski, wypryski i zarysowania :/ ale z daleka nie widać radio założone już na stałe Clarina dxz468rmp. Wzmacniacz MAC dwukanałowy a głośnik JBL -a tylko dokładnie nie określę jaki. Założył bym końcowy tłumik od VR6, podoba mi się ten podwójny wydech... może lwomati się ze mną zamieni a żadnej innej buczącej puchy nie chce.
Silnik: 2.0 115KM Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 195 Skąd: Legionowo
Wysłany: 2009-04-05, 19:23
Są i nowe zdjęcia po myciu polerowaniu i woskowaniu. Trochę pracy było ale opłaciło się. Za pomoc dziękuję lwomati-owi?? A przy okazji jest na zdjęciach jego rzeźbiony grill jeszcze nie skończony...
spoko nie dziękuj... ja tylko stałem i się przyglądałem ale efekt prac dobry Sam to docenię, bo właśnie zaparkował u mnie w garażu i będzie mnie woził przez ten tydzień
Silnik: 2.0 115KM Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 195 Skąd: Legionowo
Wysłany: 2009-04-05, 23:35
Tak na prawdę nie ma czym się zachwycać na żywo już nie jest tak pięknie. Ma dużo odprysków, popękaną szpachlę, trochę burchli na rantach błotników, kilka wgnieceń i paskudnie schodzi bezbarwny na lewym tylnym błotniku co będę musiał zrobić w niedługim czasie.
lwomati a niech ja tylko poczuje zapach papierosa w środku
Ostatnio zmieniony przez lukasz_lwo 2009-04-05, 23:38, w całości zmieniany 2 razy
Silnik: 2.0 115KM Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 195 Skąd: Legionowo
Wysłany: 2009-04-05, 23:45
piotr nowok napisał/a:
pieknie foty wyszly
Też tak myślę a to były chyba pierwsze zdjęcia poważniejsze które robiłem w swoim życiu, a na pewno pierwsze aparatem cyfrowym. Wydawało mi się że będą brzydkie bo latałem wokół niego i cykałem tak żeby tylko były ale widocznie nastawienie, pogoda i otoczenie przyczyniły się do tego że ładnie wyszły.
Silnik: 2.0 115KM Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 195 Skąd: Legionowo
Wysłany: 2009-07-18, 23:36
Potrzebowałem ściągnąć dzisiaj kolektor dolotowy, a jest on na ampulach... oczywiście ktoś je tak dokręcił że od razu poobmykał więc co zrobiłem? ściągnąłem całą głowicę
Okazało się że jest przedmuch między 2 i 3 cylindrem bo głowica była tam spawana i okazało się że uszczelka nie była dociśnięta. W poniedziałek głowica idzie do planowania i sprawdzenia szczelności. Od razu idzie nowy rozrząd bo już długo przymierzałem się żeby go wymienić.
Jest jeszcze jedna sprawa, miałem takie objawy że samochód przy wciśnięciu sprzęgła np podczas cofania gasł, myślę że powodem było właśnie zaciąganie powietrza z jednego cylindra do drugiego. Dobrze że za wczasu to wyszło a nie wypaliło mi bloku
miałem takie objawy że samochód przy wciśnięciu sprzęgła np podczas cofania gasł, myślę że powodem było właśnie zaciąganie powietrza z jednego cylindra do drugiego
do jazdy na wprost też tak się działo z tego co pamiętam. Silniczek będzie igiełka A jak już wszystko złożysz to się okaże czy to było przyczyną.
Silnik: 2.0 115KM Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 195 Skąd: Legionowo
Wysłany: 2009-07-19, 00:10
Porzeźbimy zobaczymy mam nadzieję że we wtorek motorek będzie już na chodzie jeśli będę miał części. lwomati szukaj mi lepiej momentu dokręcania śrub od głowicy
Silnik: 2.0 115KM Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 195 Skąd: Legionowo
Wysłany: 2009-09-13, 22:36
Zapomniałem płytki bo w samochodzie siedzi a tytułu nie znam, chciałem na rapida wrzucić jutro wezmę płytkę do domu. A na razie masz coś fajnego, słucham cały czas:
http://odsiebie.com/pokaz/4281246---4971.html
Ściągnij sobie jak jeszcze nie masz
A ten grill za ile bo się nie dogadaliśmy bo jak za $ to ja z przyszłej wypłaty jestem już rozliczony do zera :/
_________________ Grupa Mazowiecka
Ostatnio zmieniony przez lukasz_lwo 2009-09-13, 22:37, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 2.0 115KM Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 195 Skąd: Legionowo
Wysłany: 2009-09-13, 22:41
Kupiłem i nowe radyjko sony jutro wrzucę zdjęcia CDX f7500 albo coś takiego nie pamiętam dokładnie. Stare zostawiłem w rozliczeniu. Potrzebuje tylko pilota bo niskie tony na equalizerze mam wyłączone a mogę podnieść tylko w menu a menu jest tylko na pilocie bo tak to mi subik nie gra:/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum