Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
ABF -->Turbo czy kompresor??
Autor Wiadomość
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-10-26, 23:09   ABF -->Turbo czy kompresor??

Pytanie jak w temacie.
Poniewaz vento powoli pójdzie w sen zimowy po przebudzeniu chciałbym zeby bylo ciutke mocniejsze.
Nigdy nie miałem z tym do czynienia wiec jakies porady mile widziane ;)
Plan obejmuje Turbine z silniczka 1.8T (tego 180KM) lub kompresor np Eaton.
Jesli ktos kojarzy z czym jest mniej zabawy lub co bedzie lepsze prosze o pomoc.
Problem jednak jest taki ze ventyl ma klime i kompresor musialby byc tez z tylu silnika stąd mam dylemat bo mysle ze kompresor byloby prosciej odpalic,ale problem moge miec z montazem.
Natomiast turbo na wydechu chyba dyskwalifikuje ori kolektor wydechowy.
Czekam na jakies pomocne posty.
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
WAFEL 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1,6 TDi
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 1730
Skąd: VW Club Chelmek
Wysłany: 2010-10-27, 15:12   

naj lepsze chyba bedzie turbo. moc ok i nie ma problemu z dojsciem jak na kompresorze
_________________
Nie trąb gdy zwalniam jadę na glebie zaraz wahaczem o coś przyjebie :diabełek:
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-10-27, 15:36   

Zastanawialbym sie czy to w ogole ma jakikolwiek sens ;)
Chyba lepiej kupic cos co jest sprawdzone czyli 1.8T i zrobic swapa.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-10-27, 19:19   

Marek81l napisał/a:
z czym jest mniej zabawy lub co bedzie lepsze

mniej zabawy będzie z turbiną,kolektor to żaden problem dopasować od czegoś innego a jeśli nie do zawsze można wyspawać z nierdzewki :D .Turbina jest też mniej awaryjna niż kompresor,po za tym z kompresorem jest rzeźba bo jest napędzany przez pasek co wiąże się ze znalezieniem miejsca na kompresor :mysli: .Co do 1.8T to problemem jest współpraca tego silnika ze skrzynią 5,poprostu skrzynia nie wytrzymuje i się sypie,no chyba że zapodasz skrzynię 6 ale to są koszta.
http://img844.imageshack.us/f/pa270800.jpg/
tak kończy skrzynia z ABF-a w połączeniu z 1.8 turbo
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
Ostatnio zmieniony przez slaw71 2010-10-27, 19:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-10-27, 19:53   

Pieknie przefrezowane zeby :)
Turbo, jakis swiniak, spawanie kolektora, to kosztuje. A skrzynia i tak zostaje ta sama wiec nie sadze zeby przezyla chyba ze bedzie sie dmuchalo po 0,3bara.
1.8T jako pelny dawca.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Wydym 
Vento to ja!
wściekły lopez:)


Silnik: w komorze
Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 2784
Skąd: Z Mazowsza
Wysłany: 2010-10-27, 20:10   

Ja jestem za T....Jest licytacja kolektora na allegro pod ABF-a do T....Jak byś był zainteresowany.....Co do 1,8 T to odradzam...Znajomy miał w pasku i tak jak sławek mówi skrzynia sie sypała....W jego kadencji były to dwie skrzynie.....trzecią kupił i odrazu sprzedał auto...
_________________
Grupa Mazowiecka
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-10-27, 20:13   

A skrzynia D/F16 z Daewoo Nexii wytrzymuje i 2.5 V6, i 3.0 V6 i 2.0T :P
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Wąski 2 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 VR-6
Pomógł: 16 razy
Wiek: 38
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 2400
Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-10-27, 22:12   

ja powiem tak jak juz chcesz ingerować w moc to polecał bym wsadzić 1.8 t gotowe np,z seata ,ja też chciałem turbić moje 1.8 ABS myślałem że będzie fajnie bo mało tego jest albo i wcale ,ale jak się dowiedziałem ile kasy trza do tej operacji to się wycofałem ,i stwierdziłem że będzie vr-ka ,bo wiem że jak się cosik nie daj bóg spier$%^ to dostane do niego części bez problemu a z tzw ,"sztukaterią" nie jest już tak miło ;)

ale to tylko moje zdanie a auto jest twoje i robisz go pod swój gust :]
_________________
-GRUPA MAZOWIECKA-
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=56

NOWE GG SŁAĆ NR BO SKASOWAŁA SIĘ LISTA
 
 
Mack 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.6 AEE
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 446
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-28, 16:25   

mój kolega uturbił ABF'a to skrzynię i półosie ma z silnika G60. ale po to aby został rozstaw 4x100.
_________________

 
 
Arcaj 
Vento to ja!
Red Angel 90KM


Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 33 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2883
Skąd: DWR-Wrocław
Wysłany: 2010-10-28, 16:34   

tak wsadź turbinę i problem z głowy. Tylko jestem ciekawa ile się pojedzie na tym. nie sztuka włożyć trubine, sztuka, żeby to spasować, żeby silnik inne podzespoły wytrzymały
_________________
... Nie ważne czym jeździsz, ważne kim jesteś..

Mój VentoLot


Grupa Dolnośląska


Sprzedaje części do Vento

 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-10-30, 01:46   

Arcaj napisał/a:
Tylko jestem ciekawa ile się pojedzie na tym. nie sztuka włożyć trubine, sztuka, żeby to spasować, żeby silnik inne podzespoły wytrzymały

no proszę Cię Arcajku,nie panikuj.Jak się wszystko z głową robi to można polatać.A co powiesz tym co oporniki wstawiają (pseudo chiptuning)
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2010-10-30, 09:45   

marek sam wiesz jak nasz kumpel skonczyl mial g60 i sie w to bawil i co teraz furaka nie ma

moim zdaiem jak chcesz miec wiecej mocy to wsac vr 2.8 albo 2.9
_________________

 
 
Arcaj 
Vento to ja!
Red Angel 90KM


Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 33 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2883
Skąd: DWR-Wrocław
Wysłany: 2010-10-30, 09:54   

slaw71 u Ciebie to profesjonalna robota to wszystko wytrzyma :poklon: Ale Pewnie Marek81l chciał włożyć same turbo bez niczego ;)
_________________
... Nie ważne czym jeździsz, ważne kim jesteś..

Mój VentoLot


Grupa Dolnośląska


Sprzedaje części do Vento

 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-11-08, 21:36   

Z czysto fizycznego podejścia turbo będzie zawsze korzystniejsze , jeżeli chodzi o sprawność szczytową , zabawy jest więcej znacznie koszta też nie małe
_________________
Das is das ...
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-11-08, 21:53   

slaw71 napisał/a:
.A co powiesz tym co oporniki wstawiają (pseudo chiptuning)

To to samo co cziptuning. Tylko gorzej sie tym steruje ;P

Pytam z ciekawosci czy ABF ma natrysk oleju na denka tlokow?
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-11-08, 22:04   

Z tego co ja wiem to tak ale nie dam se uciąć żadnego narządu :P
_________________
Das is das ...
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-09, 16:05   

Klamka zapadła i przyleciała turbosprężarka z A3,Golf4 TDI 110PS dmuchająca ponoc 0,5-0,6 bar
Koledzy umówmy sie,ja nie chce miec 300KM pod maską tylko troche wieksze przyspieszenie w dolnych obrotach silnika bo jak jezdzi ABF to wiadomo.
Robie to przede wszystkim po to ze mam taką ochote i chce sie sprawdzic czy dam rade.
To ze zaszczepie 1,8T to wiem na bank a to czy uturbie abf-a to znak zapytania.
Pozatym jak byłby taki szybki to jak nim wtedy jezdzic skoro on jest 4cm od ziemi?? :D
Pytanie natomiast mam takie czy ktos sie orientuje czy przypadkiem kolektor z 1,9 nie spasi do ABF-a?? Miałbym duzo mniej pracy :D


Jak ja widze na innych forach ze ludzie dają po 10 tys za takie przeróbki to mi sie poprostu chce smiac,gdzie tym potem w Polsce jezdzic??????? A co to za satysfakcja jak mi firma przy aucie grzebie. :]

Piotrek jak bym chciał miec Vr-ke to wierz mi ze była by teraz zamiast abf-a ale uwierz mi tez ze VR nie strzymałby mojej jazdy. :faja: :P ;)
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
Ostatnio zmieniony przez Marek81l 2010-11-09, 16:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-11-09, 18:02   

Marek81l, turbo z diesla nie nada sie. Inne temperatury dzialania, inne obroty. Choc jak zrobisz z tego soft turbo to moze cos z tego wyjdzie. Problem koljeny jaki widze to taki, ze normalnie w benzoturbo jest wastegate a nie VNT.

Marek81l napisał/a:
Jak ja widze na innych forach ze ludzie dają po 10 tys za takie przeróbki to mi sie poprostu chce smiac,gdzie tym potem w Polsce jezdzic?????

Myslisz, ze wydasz mniej na turbo, kolektor custom, IC, rurki, spawanie, swinke i wystrojenie ? :P 5-6kloca
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-11-09, 19:41   

Marek81l napisał/a:
turbosprężarka z A3,Golf4 TDI 110PS dmuchająca ponoc 0,5-0,6 bar

bradley napisał/a:
Marek81l, turbo z diesla nie nada sie. Inne temperatury dzialania, inne obroty

bradley napisał/a:
w benzoturbo jest wastegate a nie VNT

:> :buuu:
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-11-09, 23:29   

Co to za kity ? z tym turbo od diesla pierwsze słyszę , ? powinno wszystko grać :D Grunt to dobry kolektor kolego podziwiam i czekam na relacje ABF przy 0,5bar potrafi już naprawdę sporo . Pamiętaj o tym żeby wzmocnienie dołu jest bardziej obciążające silnik niż góry
_________________
Das is das ...
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-09, 23:59   

Ja powiem tak,nie jestem teoretykiem tylko tzw.fizolem. Skoro to cos tam dmucha w tdi to czemu nie bedzie dmuchac w benzynie,a wg mnie powinno dmuchac wiecej skoro diesel sie kreci do 5 tys a benzyniak prawie do 7 tys. Nie znam sie na tym az tak bardzo.
Jak cos nie wyjdzie to zmontuje to spowrotem naa orginał i tyle. Jak pytalem o turbo z benzyny to niektorzy napisali ze nie wytrzyma skrzynia biegow to wziąlem moim zdaniem słabsze. 5-6 tałków nie wchodzi nawet w gre,lubie swoje vento ale bez przesady. To sie ma zamknąc max w 2 tys.
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-11-10, 00:12   

To raczej bedzie problem z dawkowaniem paliwa nie zmieścisz się w budżecie , masz LPG ?
Napisz jaką dokładnie turbinę kupiłeś ważna jest charakterystyka pracy kiedy wstaje itp , Na bank jak będzie dmuchać wcześnie to zaczną się problemu ze sprzęgłem a także będzie dochodzić do przeciążenia układu korbowego nawet przy 0,5 bar, na wysokich obrotach może i 0,7-0,8 na zdrowej seri wytrzyma.IC to nie problem rurki można pokombinować i wyjdzie fajny dolot za grosze
_________________
Das is das ...
Ostatnio zmieniony przez archeolog 2010-11-10, 00:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-10, 00:37   

Jak dostane ją w łapki to zaraz wkleje fotki. Tak vento ma LPG ale jakby to turbo zagadało to do wiosny bedzie sekwencja,bedzie mozna latwo wszystkim sie bawic. IC juz jest cykne fotke ale dopiero w czwartek bo jezdzi u kumpla w bagazniku. A z paliwem nie ma problemu niech łoji bele jakos pojedzie. A co to takiego ten MBC ?? Po co sie to zakłada?? Bo tak czytam i i tak nie mam pojecia o co kaman.
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-11-10, 07:35   

Marek81l napisał/a:
Jak pytalem o turbo z benzyny to niektorzy napisali ze nie wytrzyma skrzynia biegow to wziąlem moim zdaniem słabsze
Marek81l napisał/a:
turbosprężarka z A3,Golf4 TDI 110PS dmuchająca ponoc 0,5-0,6 bar

Te sprezarki dmuchaja w serii po 1,1-1,2 bar :)

MBC=manual boost control, taki zaworek, ktory puszcza cisnienie na gruche wastegatu dopiero wtedy kiedy jest zadane cisnienie. Tylko o ile sie orientuje to ten zaworek jest cisnienioniowy wiec wracamy do punktu wyjscia

slaw71 napisał/a:
bradley napisał/a:
w benzoturbo jest wastegate a nie VNT


Nie mowie, ze sie nie da.


Zycze powodzenia w modach ale juz na starcie wiem, ze ten projekt nie zamknie sie w 2tys :)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-11-10, 10:16   

To jeżeli masz sie zmiescic w ok 2 tys to proponuje stroic auto tylko na lpg a beny używać do nagrzania sprzętu bo tak to cie koszta zjedzą sekwencje kupisz za ok 300-400zł jak masz reszte klocków , kupujesz kabel i bawisz się sam . Za duże ciśnienie turbo to żadne broblem jest coś takeigo jak MOV z regulacja ze środka kabiny . Gdzie zamierzesz spawac kolektor ?
_________________
Das is das ...
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-10, 12:29   

Jak to gdzie u siebie na warsztacie.
My i zakladamy instalacje LPG i spawamy i lutujemy i swapujemy i co mozna zrobic naszym sprzetem to robimy. Co do LPG to do ustawki mamy wszystko.
Mam ten warsztat z kumplem ktory ma mk2 a od 2 tygodni zeswapowana jest na 2,0 L tak ze wiekszosc robimy sami.
A kolega Bradley to jaką turbine by proponował??
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-11-10, 14:55   

Turbo od benzyny np. 1.8T To jest chyba K03. Na Twoje potrzeby na pewno starczy.
Tylko to musi byc od konkretnego modelu bo K03 nie rowne K03. Symbol niby ten sam ale moga sie roznic uzytymi stopami. Nie zaglebialem sie w ten temat :)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-11-10, 16:17   

Eeee to sobie dacie radę :P To kupuj brakujące klocki do sekwencji i masz strojenie za darmo czekam na foto z wszelkich prac :P
bradley napisał/a:
Turbo od benzyny np. 1.8T To jest chyba K03. Na Twoje potrzeby na pewno starczy.
Tylko to musi byc od konkretnego modelu bo K03 nie rowne K03. Symbol niby ten sam ale moga sie roznic uzytymi stopami. Nie zaglebialem sie w ten temat :)

Po co takie bydle drogie , skomplikowane , trudno dostępne , tobie by wystarczyło turbo z 1.9 TD tylko po regeneracji ;) Skoro nie oczekujesz wielkich mocy , zresztą musiał byś zakuć abf-a . Tanio i dobrze powinno być :D
_________________
Das is das ...
Ostatnio zmieniony przez archeolog 2010-11-10, 16:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-11-10, 19:49   

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1019

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=1128
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
Ostatnio zmieniony przez slaw71 2010-11-10, 19:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-11-11, 00:44   

No co wszystko się zgadza ? ;) pod głowicą musisz zrobić sobie przekładańca z uszczelką metalową
_________________
Das is das ...
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-11, 02:21   

W sumie to mam juz jako tako jasnosc ale dalej jestem głupi. Mozna to zalozyc ale nie wiadomo jak długo pochula. To akurat chyba zalezy od kierowcy i jego sposobu jazdy w duzej mierze :) tak to odbieram.No bo skoro nie bedzie nadto katowany to pojezdzi. Nadal nie wiem czy wrzucac dwie uszczelki pod glowice,moze lepiej odpalic to normalnie przetestowac i jak bedzie prądzic to wtedy go odpręze. Zawsze jak nie bedzie chciał smigac mozna wrócic do seri. Za duzo na to wszystko teori a za mało ludzi którzy cos takiego próbowali tworzyc :) . No i tez nie wiem jaka bedzie róznica w jezdzie,ale to juz wyjdzie samo.
Kurde mysle czy szukac turbinki do benzyny czy sprobowac z tą?
Ale zamęta mam :D
:D :D :D :D :D :D
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-11-11, 13:54   

szukaj turbiny od benzin :D
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-11-11, 14:15   

Marek81l, zapytaj VEZETA w jego okolicy ktoś się trudni uturbianiem benzyny. Znajomy ostatnio mi mówił o golfie zwei vr6 biturbo
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
karolek_ust 
Już prawie mieszkam w Ventce
Nie trąb zjebie ;)



Silnik: 1,8 AAM
Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 1632
Skąd: GPU
Wysłany: 2010-11-11, 17:44   

No powiem Ci , że dużo pracy przed Tobą i trzeba troszkę kasy włożyć .
Kumpel robił Calibrę 2.0 16V 150 KM i wkładał kompresor z Mercedesa CLK i wyszło go to prawie 5 tys. na używanych częściach . Także czy sens tyle wkładać w silnik ?
_________________
Jetta_III
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-11-11, 17:50   

Cytat:
Marek81l

z tego co piszesz to nie masz zielonego pojęcia o tym więc jedyna słuszna rada to ''odpuść sobie to''
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 9