Silnik: RP
Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 6 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2010-11-04, 19:12 Migajaca kontrolka oleju, obrotomierz nie działa , ŁADUJE!!
Tak jak wyżej , Migajaca kontrolka oleju, obrotomierz nie działa , alternator laduje akumulator .
Objaw ustepuje gdy trzyma sie kluczyk w pozycji pomiedzy odpalaniem a normalna praca, wtedy gasnie kontrolka oleju, obrotek chodzi, ale reszta pradu ( lampy, nawiew ) gasną!!
.
kostka stacyjki jest ok.
Zauwazyłem uszkodzenia po odpalaniu na kable...
Kierunkowskazy takze nie chodza.
czekam na podpowiedzi....
Ostatnio zmieniony przez vwpiotrek 2010-11-04, 19:14, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: RP
Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 6 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2010-11-04, 20:01
ciągle mruga, silnik chodzi, i ma cisnienie oleju na bank, coś musiałem spalić...
jakiś przekaźnik.
sprawdzałem przekazniki 21 i 18 bo miałem mozliwosc w innym aucie i sa dobre
Tak jak wyżej , Migajaca kontrolka oleju, obrotomierz nie działa , alternator laduje akumulator .
alternator ma dwa wyjścia, jedno na kontrolkę ładowania (wzbudzenie altka) a drugie właśnie na obrotomierz, jeżeli to połączenie będzie przerwane to właśnie kontrolka od oleju będzie świrować .
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-11-05, 16:44
vwpiotrek, silników RP w Vento niet, chyba że przekładka z Golfa lub Jetty II albo z Passata, to musisz napisać przynajmniej jak wyglądają modyfikacje, głównie ważne jest to czy sterownik silnika jest od Vento, czy cewka jest kwadratowa czy okrągła jak z Golfa II. Bo w Vento obrotomierz jest podłączony do sterownika silnika a w golfie 2 prosto do cewki styk nr 1. Może migać wskutek błędnego lub braku podłączenia czujników oleju i samego obrotka
Silnik: RP
Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 6 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2010-11-05, 18:53
vezet22 napisał/a:
vwpiotrek napisał/a:
Tak jak wyżej , Migajaca kontrolka oleju, obrotomierz nie działa , alternator laduje akumulator .
alternator ma dwa wyjścia, jedno na kontrolkę ładowania (wzbudzenie altka) a drugie właśnie na obrotomierz, jeżeli to połączenie będzie przerwane to właśnie kontrolka od oleju będzie świrować .
ale jesli chodzi o kostke to jest na dwa piny i dwa wychodza z alternatora, a w kostce jest miejsce na dwa piny ale jeden jest uzywany a jeden pin zaślepiony
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum