Silnik: AHU+ Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 1278 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-09-14, 06:50 vag
koledzy dziś chce jechać z moją vętką na kompa powiedzcie mi na co zwrócić uwage żeby dobrze zdiagnozować silnik???? przy okazji takiego badanie dojde do rzecywistego przebiegu??? sprawdze czy było coś kombinowane z mocą (program itp.)???????????
_________________
Ostatnio zmieniony przez Wvojtek 2009-09-14, 06:51, w całości zmieniany 1 raz
dziś chce jechać z moją vętką na kompa powiedzcie mi na co zwrócić uwage żeby dobrze zdiagnozować silnik?
U nas coś takiego jest (taki dobry elektryk, specjalista od vagów) - wjeżdżasz na warsztat, wyprasza Ciebie z warsztatu, drzwi zamyka, robi swoje, następnie woła Ciebie, mówi, co jest nie tak, kasuje i wyjeżdżasz. A jak chcesz się do niego umówić, by to zrobił, to zapisujesz sie na dłuuuuga listę oczekujących nawet ponad miesiąc. To mi się podoba, że nie sprzedaje swojej wiedzy nikomu, wypad za drzwi i pracuje wówczas.
No niestety takich rzecz się nie dowiesz z VAG-a (moc, przebieg) VAG odczytuje błędy z komputera silnika i ewentualnie je kasuje
Przebiegu nie sprawdzi na tym sterowniku silnika.
Czy jest jakis program oczywiscie, ze sprawdzi. Przeciez to widac po dawkach paliwa i dmuchaniu suszary (to tak w telegraficznym skrocie).
sebastian napisał/a:
U nas coś takiego jest (taki dobry elektryk, specjalista od vagów) - wjeżdżasz na warsztat, wyprasza Ciebie z warsztatu, drzwi zamyka, robi swoje, następnie woła Ciebie, mówi, co jest nie tak, kasuje i wyjeżdżasz
Dajcie spokoj. Czyta bledy i kasuje. Dupa wolowa, a nie specjalista.
Zeby cokolwiek wiedziec oprocz sczytania bledow to diagnozuje sie auto dynamicznie. W koncu samochodem sie jezdzi a nie stoi... Pewnie notlaufy powstawaja gdy auto stoi w garazu a nie na trasie
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: AHU+ Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 1278 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-09-15, 17:36
no i sprawdzone i statycznie i dynamicznie... błędów nie było poduchy ok immo też. była za duża dawka paliwa i zły zapłon(późny). zapłon przestawiony potem jeszcze raz dynamiczne logi i graaa. turbo troszke, bardzo minimalnie przeładowywuje co to oznacza??? to że była za duża dawka paliwa znaczy że było coś kombinowane??? będzie teraz mniej palił???
turbo troszke, bardzo minimalnie przeładowywuje co to oznacza???
kierownica w turbinie się przyciera trzeba ją po prostu wyczyścić (kierownica w turbinie steruje łapkami kture regulują ciśnienie doładowania ) jerzeli sie to nasili to co jakis czas ECU będzie odcinał turbine i po wyłączeniu zapłonu i po ponownym odpaleniu będzie ok ... na chwile
vezet22, kierownice... w ahu...
Jedyna kierownica w ahu to ta przed fotelem kierowcy.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ostatnio zmieniony przez bradley 2009-09-15, 22:25, w całości zmieniany 1 raz
turbo troszke, bardzo minimalnie przeładowywuje co to oznacza??? to że była za duża dawka paliwa znaczy że było coś kombinowane??? będzie teraz mniej palił???
wrzucaj logi. Przeladowanie, przeladowaniu nie rowne. Peak jest czyms normalnym. Stale przeladowanie nie jest juz normalne.
Czy palil mniej to nie bardzo, ale palil na zimno, owszem
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: AHU+ Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 1278 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-09-16, 18:44
bradley, logów nie mam nic nie drukowałem z tym gościem ale nie przeładowywuje za każdym razem. mechanik powiedział ze bardzo minimalnie a poza tym ja raczej nie ciągne vętki do 4200rpm a to na takich obrotach się dzieje...
Silnik: AHU+ Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 1278 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-09-16, 18:47
na zimno pali dużo lepiej zwłaszcza że nabyłem nowy akumulator centra plus... a jak już świeczki będą grzać jak będzie zimniej to tym bardziej nie poowinnem się bać słabego startu????
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum