Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
benzyna lipa gaz OK
Autor Wiadomość
wentyl 
Niedzielny kierowca


Wiek: 46
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 66
Skąd: Karczmiska (Lubelskie)
  Wysłany: 2009-09-14, 15:12   benzyna lipa gaz OK

Mam problem tego typu na benzynie jak gwałtownie dodaje gazu to mi się dusi a jak jest zimny to nawet gaśnie ale jak się wkręci powyżej 3000 obrotów to idzie jak zły, na gazie jest OK.Szukałem jeździłem po magicznych warsztatach i wszystkiego się czepiają i począwszy od filtra paliwa po cały mono wtrysk mi wymienili i nadal lipa.
Po podłączeniu kompa pokazuje błąd ( uszkodzony potencjometr położenia przepustnicy) ale wymieniłem cały mono wtrysk i nadal to samo. Może ktoś się spotkał z takim czymś :(
Ostatnio zmieniony przez wentyl 2009-09-14, 15:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
brave 
Zapalony Ventkarz
170 kucyków



Silnik: 2,5 V6 x25xe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 258
Skąd: Lublin i okolice
Wysłany: 2009-09-14, 19:40   

w pamięci komputera może dalej być ten błąd trzeba go skasować
_________________
Tutaj chodzi o pasje tutaj chodzi o siłę tutaj chodzi o moc...:)
 
 
wentyl 
Niedzielny kierowca


Wiek: 46
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 66
Skąd: Karczmiska (Lubelskie)
Wysłany: 2009-09-14, 19:59   

Znaczy klemę zdejmowałem i na całą noc i komputerem usuwałem błąd i nadal wyskakuje
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-09-14, 20:56   

bo może dalej masz uszkodzony potencjometr.
A takie objawy jak opisujesz to wskazują na uszkodzony czujnik halla.
Tu masz co nie co opisane http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=5140
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
wentyl 
Niedzielny kierowca


Wiek: 46
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 66
Skąd: Karczmiska (Lubelskie)
Wysłany: 2009-09-14, 21:28   

Lwomati napisał/a:
A takie objawy jak opisujesz to wskazują na uszkodzony czujnik halla.
to dlaczego na gazie chodzi OK??
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-09-14, 21:30   

wentyl, proponuję najpierw sprawdż wtyczki i kable od TPS aż po ECU, może któryś kabel być przełamany albo słaby mieć styk. Każdy kabel od styku do styku ma mieć poniżej 1 oma oporu. Szczególnie dobrze przyjrzyj się miejscu gdzie do kabla TPS jest podpięty kabel od komputerka LPG, a najlepiwj na próbę odlutuj ten kabelek bo uszkodzenie może być w instalacji LPG. Po sprawdzeniu kabli i odlutowaniu tego od LPG zrób jeszcze raz reset i zobaczysz co będzie
_________________

 
 
wentyl 
Niedzielny kierowca


Wiek: 46
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 66
Skąd: Karczmiska (Lubelskie)
Wysłany: 2009-09-14, 21:37   

pablomed napisał/a:
a najlepiwj na próbę odlutuj ten kabelek bo uszkodzenie może być w instalacji LPG.
jak to w LPG jak na gazie śmiga elegancko??
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-09-14, 22:01   

załózmy że od jakiegoś uszkodzenia instalacji LPG jakiś prąd z niej leci na kabel TPS podczas pracy na benzynie, i sterownik silnika głupieje. Kombinuję, ale masz trudny problem, spróbuj tak zrobić coś przynajmniej wykluczysz
_________________

 
 
wentyl 
Niedzielny kierowca


Wiek: 46
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 66
Skąd: Karczmiska (Lubelskie)
Wysłany: 2009-09-14, 22:08   

To wykluczanie będzie mnie kosztowało dużo nerwów i dużżżżżżżo pieniędzy pewnie dzięki za wskazówki jutro będę nadal kombinował
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-09-14, 22:13   

Nerwów możliwe, zależy ot Twojego charakteru :) Pieniędzy niekoniecznie, tylko staraj się nie kupować niepotrzebnie części, na przykład ten cały zespół wtyskowy można było wziąć z zastrzeżeniem zwrotu w zamian za jakś niewielką opłatę - jak tak robię na szrotach idą na to.
_________________

 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-09-15, 00:06   

czytam posty ale niewidze jakiego silnika ten problem męczy ...
pewnie jakiś 1.8 ..............jak Ci wymieniali monowtrysk to tą potkłatke gumową tesz wymienili ??
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-09-15, 08:15   

1.8 AAM
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-09-15, 20:49   

Lwomati napisał/a:
1.8 AAM

i wszystko wiadomo :D
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
wentyl 
Niedzielny kierowca


Wiek: 46
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 66
Skąd: Karczmiska (Lubelskie)
Wysłany: 2009-09-16, 09:21   

vezet22 napisał/a:
i wszystko wiadomo

Nie bardzo rozumię ??
vezet22 napisał/a:
..............jak Ci wymieniali monowtrysk to tą potkłatke gumową tesz wymienili

Podstawa mono wtrusku cakiem inne objawy. U mnie jest ok
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-09-16, 22:28   

czy po wymianie całego monowtrysku wymieniony został równiesz potencjometr przepustnicy ?? czy został ten co prędzej . jeśli wymieniony razem z monowtryskiem to po wymianie nadal masz z niego błąd ??
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
wentyl 
Niedzielny kierowca


Wiek: 46
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 66
Skąd: Karczmiska (Lubelskie)
Wysłany: 2009-09-17, 09:35   

Wymieniłem cały kompletny mono wtrysk następnie podłączyłem do kompa i próbowałem wykasować błąd i nie dało się :(
Cytat:
jeśli wymieniony razem z monowtryskiem to po wymianie nadal masz z niego błąd ??
to jak wykasować go ??
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-09-17, 21:10   

czyli po wymianie nadal ten sam problem z tym potencjometrem . Zostaje sprawdzić Ci czy połączenie między owym potencjometrem a sterownikiem silnika :faja:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
wentyl 
Niedzielny kierowca


Wiek: 46
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 66
Skąd: Karczmiska (Lubelskie)
Wysłany: 2009-09-17, 22:40   

No właśnie gmyram w tych kablach i nic nie mogę znaleźć :(
 
 
wentyl 
Niedzielny kierowca


Wiek: 46
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 66
Skąd: Karczmiska (Lubelskie)
Wysłany: 2009-10-22, 22:44   

Reaktywacja postanowiłem nie dać za wygraną i dalej będę męczył moją ventkę dziś mój kolega wpadł na pomysł żeby sprawdzić ciśnienie jakie podaje pompka paliwa ale ledwo podłączyliśmy i padł nam manometr :(
Czy to może być przyczyną że pompka paliwa podaje za małe ciśnienie i nie może się odrazu wkręcić na obroty tylko się dławi i dopiero po jakimś czasie załapie.
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-10-22, 23:02   

oczywiście że to morze być przyczyną tej usterki , sprawć to ciśnienie powinno mieć min. 1 bar
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 9