Mam problem tego typu na benzynie jak gwałtownie dodaje gazu to mi się dusi a jak jest zimny to nawet gaśnie ale jak się wkręci powyżej 3000 obrotów to idzie jak zły, na gazie jest OK.Szukałem jeździłem po magicznych warsztatach i wszystkiego się czepiają i począwszy od filtra paliwa po cały mono wtrysk mi wymienili i nadal lipa.
Po podłączeniu kompa pokazuje błąd ( uszkodzony potencjometr położenia przepustnicy) ale wymieniłem cały mono wtrysk i nadal to samo. Może ktoś się spotkał z takim czymś
Ostatnio zmieniony przez wentyl 2009-09-14, 15:14, w całości zmieniany 1 raz
bo może dalej masz uszkodzony potencjometr.
A takie objawy jak opisujesz to wskazują na uszkodzony czujnik halla.
Tu masz co nie co opisane http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=5140
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-09-14, 21:30
wentyl, proponuję najpierw sprawdż wtyczki i kable od TPS aż po ECU, może któryś kabel być przełamany albo słaby mieć styk. Każdy kabel od styku do styku ma mieć poniżej 1 oma oporu. Szczególnie dobrze przyjrzyj się miejscu gdzie do kabla TPS jest podpięty kabel od komputerka LPG, a najlepiwj na próbę odlutuj ten kabelek bo uszkodzenie może być w instalacji LPG. Po sprawdzeniu kabli i odlutowaniu tego od LPG zrób jeszcze raz reset i zobaczysz co będzie
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-09-14, 22:01
załózmy że od jakiegoś uszkodzenia instalacji LPG jakiś prąd z niej leci na kabel TPS podczas pracy na benzynie, i sterownik silnika głupieje. Kombinuję, ale masz trudny problem, spróbuj tak zrobić coś przynajmniej wykluczysz
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-09-14, 22:13
Nerwów możliwe, zależy ot Twojego charakteru Pieniędzy niekoniecznie, tylko staraj się nie kupować niepotrzebnie części, na przykład ten cały zespół wtyskowy można było wziąć z zastrzeżeniem zwrotu w zamian za jakś niewielką opłatę - jak tak robię na szrotach idą na to.
czytam posty ale niewidze jakiego silnika ten problem męczy ...
pewnie jakiś 1.8 ..............jak Ci wymieniali monowtrysk to tą potkłatke gumową tesz wymienili
czy po wymianie całego monowtrysku wymieniony został równiesz potencjometr przepustnicy czy został ten co prędzej . jeśli wymieniony razem z monowtryskiem to po wymianie nadal masz z niego błąd
Reaktywacja postanowiłem nie dać za wygraną i dalej będę męczył moją ventkę dziś mój kolega wpadł na pomysł żeby sprawdzić ciśnienie jakie podaje pompka paliwa ale ledwo podłączyliśmy i padł nam manometr
Czy to może być przyczyną że pompka paliwa podaje za małe ciśnienie i nie może się odrazu wkręcić na obroty tylko się dławi i dopiero po jakimś czasie załapie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum