Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
problem z szyberdachem&nie dziala nawiew na szybe
Autor Wiadomość
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-10-17, 09:34   

zresetuje ci godzine i dzienny kilometr radio oczywiście się zresetuje i od nowa trzeba ustawiać
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
Ostatnio zmieniony przez Jendker 2009-10-17, 09:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-10-17, 09:35   

Radio out, przebieg dzienny out.
Ja nie wyjmuje akumulatora, wierze prostownikowi ze nie zrobi nigdy zadnego zwarcia. Szkoda zachodu z wyjmowaniem i wkladaniem akumulatora. No chyba, ze mieszkasz pod blokiem i potrzbujesz 50m kabla :D
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-10-17, 10:10   

Zresetujesz kompa w samochodzie...ale nic sie nie stanie...niejednokrotnie wyciągałem aku i samochód po zabiegu śmigał tak jak wcześniej czyi najprawdopodobniej nie miałem błędów.

Zresetuje się zegar i przebieg (Trip)

A co do radia to nie wiem...zalezy jakie masz....mi tam nigdy radio się nie resetuje...pamieta wszystko.
 
 
zlotykamil 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 b+g ABS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1308
Skąd: ossówka k. biała podlaska/gorzów wlkp
Wysłany: 2009-10-17, 11:55   

taki reset kompa na pewno na złe nie wyjdzie - nawet wskazane jest raz na jakiś czas odłączyć aku ;)
i nie ładuj troche aku bo to dupny zabieg - najlepiej rozladowac do konca i zaostawic na noc pod prostownikiem na jak najdłuższe ładowanie - wtedy dopiero beda te pozytywne skutki ;)
_________________
VENTOCAFE daje rade...
 
 
painkiller84 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-10-17, 13:00   

bradley napisał/a:
Szkoda zachodu z wyjmowaniem i wkladaniem akumulatora. No chyba, ze mieszkasz pod blokiem i potrzbujesz 50m kabla :D


dokladnie potrzeba z 50 m kable :D pod blokiem nie mieszkam tylko w bloku hehe, podladowanie aku to chyba nic zlego w kocu po odpaleniu ciagle sie doladowuje...
_________________

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-10-17, 13:44   

Podpialem aku pod prostownik i prawie w ogole go nie ladowal, wiec pomimo ze stal 4dni pod chmurka to za 1,5h jazdy naladowal sie.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
zlotykamil 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 b+g ABS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1308
Skąd: ossówka k. biała podlaska/gorzów wlkp
Wysłany: 2009-10-17, 18:23   

painkiller84 napisał/a:
podladowanie aku to chyba nic zlego w kocu po odpaleniu ciagle sie doladowuje...


no niby nic zlego - ale ładowanie w czasie jazdy to nie to samo co pod porzadnym prostownikiem małym amperażem - sam to przerabiałem poprzedniej zimy - kilka razy oby tylko odpalic i padał znowu na drugi dzień a jak go przez nocke naładowałem to fukał jak nowy - co prawda tez prze kilka dni bo był juz zdechnięty ;)
_________________
VENTOCAFE daje rade...
 
 
painkiller84 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-10-19, 11:22   

Jeszcze takie pytanie ponieważ przy zmianie opon na zimowe zaobserwowalem ze tylnie tarcze są nie równo starte a klocki pozostawiają wiele do życzenia, teraz takie pytanie czy ma lub moze mieć to wpływ na to ze podczas hamowania lekko trzęsie sie kierownica? No i pytanie chodź pewnie na forum ktoś pytał j'kie tarcze na tył i jakie klocki'?
_________________

 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2009-10-19, 11:58   

painkiller84 napisał/a:
zaobserwowalem ze tylnie tarcze są nie równo starte a klocki pozostawiają wiele do życzenia,

painkiller84 napisał/a:
takie pytanie czy ma lub moze mieć to wpływ na to ze podczas hamowania lekko trzęsie sie kierownica?

zużycie tylnych tarcz i klocków nie powinno mies wpływu na drżąca kierownice... bardziej już zużycie przednich tarcz może sa krzywe i maja bicie...ewentualnie zle wyważone koła ale to drżenie by było cały czas wiec musisz się bliżej przyjrzeć przednim tarczom i klockom
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
painkiller84 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-10-19, 13:35   

krzeszak napisał/a:

zużycie tylnych tarcz i klocków nie powinno mies wpływu na drżąca kierownice... bardziej już zużycie przednich tarcz może sa krzywe i maja bicie...ewentualnie zle wyważone koła ale to drżenie by było cały czas wiec musisz się bliżej przyjrzeć przednim tarczom i klockom


no to zapytam inaczej-jaki koszt bylby hemulcow przod i tyl no i firma co by autko faktycznie hamowalo ? co do drgan kierownicy to owszem na poczatku bylo tak ze jak jechalem pomiedzy 90-100 km/h kierwonica zaczynala drzec coraz mocniej( opony z przodu byly w oplakanym stanie) wiec pojechalem wymienic wszystkie 4, podczas zmiany fachowiec powiedzial ze felgi sa krzywe i zalozy je na tyl bo na zime tak moze byc... stwierdzilem ze "ok" oczywiscie roznica byla ogromna bo przy jezdzie od 0-150 zadnych problemow nie bylo aczkolwiek dzis albo jestem przewrazliwiony albo lekko zaczyna drgac :/ oczuywiscie wystarczy lekko polozyc noge na hamulcu a kierownica zaczyna drzec :/
_________________

 
 
painkiller84 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-10-20, 12:50   

wstepne rozeznanie zrobione i wychodzi na to ze koszt hamulcow-przod lub tyl(komplet) to ok. 200zl firmy brembo(tarcze) i jakies tam klocki, dzis czas nadszedl na naprawe szyberdachu... o sukcesach i porazkach poinformuje ;)
_________________

 
 
painkiller84 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-10-20, 15:44   

zabralem sie za szyber jak obiecalem-oczywiscie radze zaparzyc sobie ziolek na uspokojenie :P bo nie jest to nic latwego ...

sciagamy pokrywke(najprostrze)



odkrecamy dwie najwieksze sruby



po odkreceniu silnika mamy nasepujacy widok



usunelem wlacznik szybra bo mialem obawy ze moze byc jakos wadliwy, na zdjeciu mocowania wlacznika



i mamy wlacznik



po rozebraniu wyglada tak



na zdjeciu nizej widac po lewej wyczyszczone styki a po prawej takie jakie zastalem po otwarciu



w pewnym momecie myslalem ze to moze byc "to" ale po wyczyszczeniu i podlaczeniu dalej brak reakcji wiec rozebralem silnik ...

najpierw pokrywa (na zdjeciu widac co trzeba odczepic)



nastepnie 4 sruby



osobiscie rozebralem tez pokrywe zebatek (z ciekawosci, nie wiem czy teraz nie bede mial problemu z ustawieniem zebatek) smar okazal sie lekko juz wiekowy wiec wymienie go przy okazji



oczywiscie teraz nasowa sie pytanie czy po zlozeniu bedzie dzialac...
na stronie http://www.forum.vwgolf.p...tart=15&t=17245 jest jak sobie poradzic z tym problemem, najlepiej bedzie zastosowac metode pierwsza czyli "Jeżeli chcemy naprawić usuwając zabezpieczenie to po prostu należy wlutować zworki tak jak zaznaczyłem na zielono" oczywiscie tylko do sprawdzenia czy faktycznie to wina bezpiecznikow polimerowych- ta metode zastosuje i dam znac czy dziala, jesli wszystko sie powiedzie wylutuje stare bezpieczniki i zastapie je nowymi :faja:
_________________

 
 
painkiller84 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-10-20, 16:35   

tak jak na tym foto z innego forum



zrobilem szybki test :

dwa kabelki+tasma malarska i zrobilem mostek omijajac bezpieczniki polimerowe :D



a teraz fakty:

silnik dziala az milo( jutro wymiana bezpiecznikow ) ! i teraz pytanie: dziala tylko otwieranie dachu i jestem ciekawy czy po zamontowaniu bedzie dzialac wszystko ? jezeli ktos to juz robil to prosze o odp. ;)
_________________

Ostatnio zmieniony przez painkiller84 2009-10-20, 16:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-10-20, 19:12   

painkiller84 napisał/a:
teraz pytanie: dziala tylko otwieranie dachu


odsówa się czy podnosi ??
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
painkiller84 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-10-20, 19:30   

odsowa :)
_________________

 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-10-20, 19:37   

a do góry nie idzie
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-10-20, 19:44   

Otwieranie dachu to silniczek kreci sie w prawo.
Uchyla, silniczek kresi sie w lewo.

Albo na odwrot. Ale zasada jest taka jaka napisalem. A jak zaczales krecic na sucho silniczkiem to teraz w samochodzie przy zamknietym szyberze musisz podlaczyc silnik pod kostke, nacisnac guzik zamykania, a jak silnik wskoczy na swoje miejsce dopiero wtedy mozesz przykrecic go do budy i mechanizmu szybera.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
painkiller84 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-10-20, 19:52   

dokladnie szyber sprawdzalem na sucho po zrobieniu mostka zeby ominac bezpieczniki polimerowe i tylko podczas sprawdzania dzialalo odsowanie szyberdachu, pozostale przyciski nie dawaly zadnego rezultatu i chodzi mi o to czy reszta funkcji bedzie dzialala po podlaczeniu silnika do szybra czy poprostu cos jest nie tak ? jutro zajme sie zmiana bezpiecznikow i skoro jest wszystko rozebrane to najlepiej zrobic raz a pozadnie-troche mieszam za co z gory przepraszam ale dostaje bialej goraczki walczac z szybrem
_________________

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-10-20, 20:09   

painkiller84 napisał/a:
tylko podczas sprawdzania dzialalo odsowanie szyberdachu, pozostale przyciski nie dawaly zadnego rezultatu i chodzi mi o to czy reszta funkcji bedzie dzialala po podlaczeniu silnika do szybra

To go podlaczales czy nie. Bo to jest jakies maslo maslane.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
painkiller84 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-10-20, 20:13   

bradley napisał/a:

To go podlaczales czy nie. Bo to jest jakies maslo maslane.


no przeciez pisze ze na sucho :P czyli sam silnik bez montowania podpielem do kostki i sprawdzilem wlacznik, dzialalo tylko odsowanie dachu i tylko to ...
_________________

 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-10-20, 20:29   

na sucho silniki powiniem działać we wszystkie strony (odsówać, uchylać i zamykać)
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
painkiller84 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-10-20, 20:36   

Jendker napisał/a:
na sucho silniki powiniem działać we wszystkie strony (odsówać, uchylać i zamykać)


tez mi sie tak wydawalo :/czyli cos z przelacznikiem jest-moze ktoras z wsowek nie styka...bo srodek wyczyscilem idealnie i nie widzialem tam nic co by dzialac nie powino
_________________

 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-10-20, 20:43   

wymień bezpieczniki i sprawdź to najlepsze rozwiązanie
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
painkiller84 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-10-20, 20:44   

Jendker napisał/a:
na sucho silniki powiniem działać we wszystkie strony (odsówać, uchylać i zamykać)


tak tez zrobie ;)
_________________

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-10-20, 21:46   

Jakby dzialalo tylko odsuwanie to bys pojechal silnikiem w jedna strone i na tym koniec. CZyli po 3sekundach koniec zabawy.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
painkiller84 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-10-23, 13:06   

witam-niestety mialem awarie netu :/ pozniej umieszcze foty i opis z wymiany bezpiecznikow pol. ale do rzeczy: bezpieczniki polimerowe wymienione i teraz niespodzianka tak jak to bylo przy zrobionym mostku szyberdach dziala tylko w jedna strone czyli odsowa sie i to w dziwny sposob bo najpierw szybko a nastepnie wolniej i to koniec jego dzialania, jak wciskam zasowanie lub uchylenie to slychac tylko pstrykanie w zespole silnika :/ jakies pomysly ?
_________________

 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-10-23, 15:21   

co do odsówania to tak ma być napoczątku wolno później szybciej i znowu wolniej
ja mam taki sam silniczek wymieniłem bezpiecznik i działa bez problemów a jakie wartości dałeś bezp i gdzie jaką wartość przylutowałeś (np patrząc od góry bezpiecznika u góry 5A a udołu 3A) ??
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
painkiller84 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-10-23, 16:15   

dalem tam gdzie 3A-3,5 a tam gdzie 4A-5 czy jakos tak, podpiete jest napewno "ok" bo tak samo sie dzialo po ominieciu bezpiecznikow-juz wklejam foto
_________________

 
 
painkiller84 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-10-23, 16:35   

przesamrowalem :





a tak wyglada po wymianie

_________________

 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-10-23, 17:05   

to są polimerowe ?? a ten wygięty do jaką wartość ma
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
painkiller84 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-10-23, 20:18   

ten wygiety ma wartosc 3,5 A i to sa polimoerowe tylko inny ksztalt :D jakies pomysly co moze byc nie tak ?
_________________

 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-10-24, 11:25   

wydaje mi się że złe wartości wsadziłeś tam gdzie jest wygięty powinno być 5A a ten drugi powinien być 3A a orginalne są są 2,5A i 4A oba na max 30V a ty masz tam gdzie 4A masz 3.5 A wię to może być przyczyna
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
painkiller84 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-10-25, 08:06   

Jendker napisał/a:
wydaje mi się że złe wartości wsadziłeś tam gdzie jest wygięty powinno być 5A a ten drugi powinien być 3A a orginalne są są 2,5A i 4A oba na max 30V a ty masz tam gdzie 4A masz 3.5 A wię to może być przyczyna


sadze ze to nie to bo przeciez podczas obejscia bezpiecznikow mostkiem dzialo sie to samo...
_________________

 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-10-25, 09:55   

http://pl.wikipedia.org/wiki/Termistor znalazłem coś nie coś o tych bezpiecznikach poczytaj

Rodzaje termistorów
CTR – o skokowej zmianie rezystancji (ang. critical temperature resistor) – wzrost temperatury powyżej określonej powoduje gwałtowną zmianę wzrost/spadek rezystancji. W termistorach polimerowych następuje szybki wzrost rezystancji (bezpieczniki polimerowe), a w ceramicznych zawierających związki baru, spadek.
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
painkiller84 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-10-25, 11:29   

faktycznie cos te moje bezpieczniki sa inne-generlanie w sklepie sprzedawca powiedzial ze sa to polimerowe ale maja inny wyglad :/ teraz cholera wie, sadze ze to nie jest wina bezpiecznikow tylko skoro to nie np, ich wina to czego :/ ? dobra zamowie z netu takie jak powinny byc i zobaczymy ...
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,3 sekundy. Zapytań do SQL: 8