Czy zdaza sie ze te czujniki nawalaja i zakłąmuja komputer zawyzajac dołądowanie bo mam bardzo zamuloego vecioka? Jest on przylutowany na 3 piny czy wie ktos gdzie moge taki czujniczek dostac bo patrzałem ale akurat takiego znaleść nie moge dzieki za odp pozdro
_________________ Przewozy 9 osobowym busem dostępny 24h. Mercedes Vito 639 www.Pewka.pl cała Europa.
podłączales fure pod vaga miałem taki przypadek w audi 1,9 tdi że w tym przewodzie i w czujniku był olej wystarczyło go umyć
jeśli auto słabo się zbiera z niższych obrotów to zaślep EGR-a
a jak zamula na wyrzszych to może przepływka jusz siada i żle mieży
Jakby padl zupelnie to by nic nie mierzyl. Jest tam jeszcze jeden czujnik cisnienia atmosferycznego jak on pada to komputer daje domyslna wartosc i wzgledem tego cisnienia obcina faktyczne doladowanie. W zaleznosci od wysokosci na jakiej sie znajdujemy takie cisnienie daje.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
podłoczyłęm włąsnie auto i dałem na grupe 10 poczym odłoczyłem wezyk cisnienia który jest miedzy inter a kolektorem sacym vag w trzeciej rubryce nadal pokazywał 989 po odłoczeniu wezyka czy jest to prawidłowe zachowanie?
_________________ Przewozy 9 osobowym busem dostępny 24h. Mercedes Vito 639 www.Pewka.pl cała Europa.
I jak bedziesz jechal to tez bedzie pokazywal 989. Jaka masz wartosc w 2 okienku bo jak jest na stale 1024 to jest skopany czujnik cisnienia atmosferycznego
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Sorka ze tak dłługo. Przejechałem sie kawałek auto jechało jak zawsze niema ruznicy czy na podłoczonym czy odłocznonym bo jedzie idealnie tak samo w drugim okienku cały czas 1000 pisało.Wiec mam chyba uszkodzony ten czujnik ?
_________________ Przewozy 9 osobowym busem dostępny 24h. Mercedes Vito 639 www.Pewka.pl cała Europa.
Ostatnio zmieniony przez MustangGT 2009-11-08, 17:43, w całości zmieniany 1 raz
2 sie nie zmienia a jak juz to z dnia na dzien lub przy duzych roznicach w wysokosci, to jest cisnienie atmosferyczne.
Odpinasz ktory waz? Od mapsensora w komputerze? Nie ma roznicy jak samochod jedzie? Pokaz te logi.
http://rtnet.pl/vaglog/ < tu wklej z podpietym i bez podpietego 10 i 11
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
W drugim okienku mam 1000 i wiem ze niema sie zmieniac przy zmianie obrotuw bo to cisnienie atmosferyczne Odłaczam wezyk (z cisnieniem) tu koło zbiorniczka wyruwnawczego płynu chłodnicy.Opisze: z turbo wychodzi gruba rura do interculera i z interculera taka sama idzie do kolektora sacego. To na ruze idacej z interculera do kolektora mam wyjscie na mały wezyk ktury idzie z informacjia cisnienia do komputera (czujnika cisnienia). Auto z odpientym wezykiem jedzie tak samo jak z podpientym.
_________________ Przewozy 9 osobowym busem dostępny 24h. Mercedes Vito 639 www.Pewka.pl cała Europa.
Ostatnio zmieniony przez MustangGT 2009-11-08, 19:17, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum