Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-23, 10:55
szarpie albo się tłucze
Autor Wiadomość
Poldi 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 268
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-11-04, 18:58   szarpie albo się tłucze

Na zakończenie dzisiejszego dnia spotkała mnie taka niemiła niespodzianka. Po zapaleniu silnika ventyl przy ruszaniu szarpnoł kilka razy ale pojechałem dalej. Potem przy bardziej zrywnijszym ruszaniu słychać było stukot w okolicach prawego koła, tak jak by coś było niedokręcone ale już nie szarpał. Zgasiłem silnik, wyszedłem pooglądać i nic nie zauważyłem niepokojącego. Zapaliłem silnik ruszam i znowu szarpie, zaczymałem się i znowu ruszyłem hmm... jest ok, ruszyłem troszke szybciej i znowu się tłucze. Czyli coś się tłucze przy gwałtowniejszym ruszeniu a silnikiem szarpie tylko pierwszy raz po zapaleniu i bez znaczenia czy silnik ciepły czy zimny. Nie wiem czy jedno z drugim ma cos wspólnego ale jedno i drugie mnie niepokoi.
_________________
Vento'97 2.0 LPG
 
 
tomala2301 
Zapalony Ventkarz
VW Vento 1.9 TD



Silnik: 1,9TD
Pomógł: 6 razy
Wiek: 51
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 219
Skąd: dolnyśląsk- WOŁÓW
Wysłany: 2006-11-04, 19:45   

Może poduszki zawieszenia skrzyni i silnika , ale to co do tłuczenia , a co do szarpania to na odległośc ciężka sprawa . Tak czy śiak musisz udać się do mechanika i sprawdzic .
Ostatnio zmieniony przez tomala2301 2006-11-04, 19:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
browar1 
Zapalony Ventkarz
majster



Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 199
Skąd: Orneta
Wysłany: 2006-11-04, 19:46   

co do tluczenia to pewnie tulejki na wachaczu i koncumki drązkuw. a co do szarpnięc to sprawdz filtry moze gdzies ci paliwo sie przytyka . i zdejmnij kopulke i sprawdz jak to tam wygląda jak co to wyczysc
_________________
Volkswagen Vento 1.8 GLX (55 KW)
 
 
VW VENTO 2.0 GL 
Niedzielny kierowca
piecia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 64
Skąd: Międzyrzec Podlaski
Wysłany: 2006-11-04, 20:28   

Ja bym sprawdził poduszki.
 
 
browar1 
Zapalony Ventkarz
majster



Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 199
Skąd: Orneta
Wysłany: 2006-11-04, 21:35   

panowie on pprendzej ma problem z zawiechą i nato bym stawial umnie tluklo przy ruszaniu i na dziurach i to byly tulejki koncuwki . a jak by mial walniente poduchy to przy kazdej zmianie biegów by czul szarpanie ale niech zrobi a potem napisze bo jestem ciekawy pozdro
_________________
Volkswagen Vento 1.8 GLX (55 KW)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-11-05, 12:07   

POodobny efekt miałem przy walniętej poduszcze pod wtryskiem. To bym najpierw sprawdził...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Poldi 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 268
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-11-05, 12:53   

Spyro a gdyby to było to jaki to mniej wiecej jest koszt naprawy? Bo jezeli chodzi o zawieszenie, drążki to sprawdzane było jakies 3 tys km temu jak go kupowałem i było podobno w idealnym stanie zadnych luzów itp, znajomy sprawdzał w stacji diagnostycznej. Do mechanika pojade dopiero za tydzień jak wroce z delegacji i napisze co ustalił.
_________________
Vento'97 2.0 LPG
Ostatnio zmieniony przez Poldi 2006-11-05, 13:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-11-05, 13:01   

Za ta poduszkę zapłacilem wtedy coś koło stówki + robocizna, ale to jest prosta sprawa, można t samemu wymienić. Poprostu rozkręcasz, wywalas starą poduszkę, wkładasz nową, skręcasz z powrtoem i już :-) W każdym razie naprawdę nie jest to trudne. U mnie była ona już na ostatnich chwilachżycia, była już tak naderwana...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Poldi 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 268
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-11-11, 16:06   

No i sprawa się wyjaśniła. Problem był zupełnie prozaiczny. Ześlizgnęła mi się rura (taka harmonijkowa) , która biegnie od filtra powietrza do takiego aluminiowego pierścienia który wewnątrz ma klapkę - zastawke. Ten pierścień miał dość dużą swobodę i udeżał w element karoserii i z tą te stukoty. Dziwi mnie tylko, że ta rura z jednej strony ma obejmę a z drugiej strony jest tylko nasunięta na wcisk na ten pierścień. U Was też tak jest? Sam piercień w miejscu gdzie nachodzi na niego rura ma wywiercone dwa nagwintowane otwory, które poprostu są przygryte i do niczego niewykorzystane.
_________________
Vento'97 2.0 LPG
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-11-14, 09:43   

masz pewnie gaz i to klapka antybuma wiec kazdy ma inaczej.. to nei jest seryjna czesc vento!
jelsi jest szczelmnie i dobrze sie trzyma to ok jesli luzne najlepiej zaluz opaske zaciskowa i dokrec...

otowry sa pewnei 3 .. 3ci od dolu i to do tego jest jak ta antybume przykreca sie np do przeplywomierza itp...
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 10