Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-11-20, 21:14
Kąty ustawia się na amortyzatorze a zbieżność na drążkach, więc ustawienia nie powinno się zmienić....pisze nie powinny gdyż nie wiadomo w jaki sposób będziesz się obchodził z wymianą kół....jeśli przywalisz kilka razy młotem w tuleję lub wahacz co jest przeciez jakaś minimalna szansa na przestawienie się geometrii, głównie chodzi mi o kąty-ale to mało realne.
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-11-20, 22:36
miki9a, w zasadzie jak bedziesz wyciągał wahacz i nie odkręcisz od niego sworznia (3 śróbki) tylko go wybijesz ze zwrotnicy to nie musisz ustawiać geometrii. Ale to w zasadzie. Ja tam bym sobie ustawił przy okazji, po prostu dla pewności i miał problem z głowy.
Silnik: z pralki Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 421 Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2009-11-20, 22:37
prawda jest taka że powinno się robić zbierzność przy każdej ingerencji w zawieszenie tym bardziej przód. ale przy wymianie samych gum i tuleji nie powinieneś stracić zbierzności puki sworznia nie ruszysz. zresztą poczujesz jak poskladasz wsio i się karniesz
_________________ Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum