Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-12-01, 12:21
Daaamiano napisał/a:
jak ktoś kiedyś powiedział ze był na geometrii i coś mu sprawdzali z tylu..
Bo tak jest....kąty z przodu robisz na podstawie tylnych kół...tylne są jakoś minimalnie rozjechane i w tedy ustawia się kąty z przodu dzięki czemu samochód trzyma się w zakrętach i dzięki temu inaczej zużywają się opony na tyle a inaczej na przodzie.
OK, ale jak masz np. skrzywioną oś, to dupa - nie ustawi się już poprawnej geometrii. I święty boże nie pomoże. Ale nic się tam nie reguluje i nie ustawia. Bo nie ma co i czym.
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-12-01, 17:01
lysy86 napisał/a:
wywarzenie kól pomaga ale nie do końca .
Dokładnie...koło będzie prawidłowo wyważone, ale co z tego jeśli bieżnik będzie wyząbkowany. Gdy koło jest na maszynie do wyważania to opona nie ma styczności z podłożem a na aucie już ma (przynajmniej ja tak to odbieram)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum