Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
słabe hamulce
Autor Wiadomość
zlotykamil 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 b+g ABS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1308
Skąd: ossówka k. biała podlaska/gorzów wlkp
Wysłany: 2009-12-01, 19:49   słabe hamulce

nie wiem co jest z moimi tylnimi hamulcami - sa bardzo slabe - praktycznei wcale ich nie ma...
jak jade wolno hamuje to moze i cos tam jeszcze biora ale z wysokiej predkosci - wychamowac to jest tragedia - zamiast hamowac to tyko jest jeden wielki szum - jak by szczeki ledwo dotykały bebnów
myslałem ze to okladzina sie skonczyła ale rozebrałem w koncu beben i okladziny jest jeszcze prawie pół centymetra - cylinderki eleganckie nie ciekna działaja - wszystkie sprezynki napiete i na swoim miejscu, bebny tez nie wygladaja na wydarte - sa bardzo ładne.. niby ok ale hamulców brak :(
znajomy napinał mi jeszcze jakis kondensator czy cos ale nic to nie dało...
dodam ze reczny tez słaby a raczej prawie go nie ma wcale
bede wdzieczny za jakies sugestie ;)
_________________
VENTOCAFE daje rade...
Ostatnio zmieniony przez zlotykamil 2009-12-01, 19:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
danio1400 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9D
Wiek: 29
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 22
Skąd: kuj-pom
Wysłany: 2009-12-01, 19:50   

A przednie działają bez problemu?
Ostatnio zmieniony przez danio1400 2009-12-01, 19:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-12-01, 19:53   

zlotykamil napisał/a:
jakis kondensator

A nie korektor siły hamowania ?? :mysli:
 
 
zlotykamil 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 b+g ABS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1308
Skąd: ossówka k. biała podlaska/gorzów wlkp
Wysłany: 2009-12-01, 19:54   

przednie sa ok - jak tył nie działa to szybciej je blokuje i czasami nie wiadomo kiedy pisk

dokladnie to to Paweł :D
_________________
VENTOCAFE daje rade...
Ostatnio zmieniony przez zlotykamil 2009-12-01, 19:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
brave 
Zapalony Ventkarz
170 kucyków



Silnik: 2,5 V6 x25xe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 258
Skąd: Lublin i okolice
Wysłany: 2009-12-01, 20:17   

może są zapowietrzone tylne hamulce... w każdym bądź razie nie zaszkodzi spróbowąć je odpowietrzyć i przynajmniej wtedy będziesz wiedział czy dochodzi ci ciśnienie do tłoczków (bo juz spotkałem sie z podobnym mankamentem w fordzie akurat, cała siła hamowania szła na przód a na tył nic) ale co by miało z tym wspólnego brak recznego? :hmmm: moze to wogole nie ma związku ze sobą
_________________
Tutaj chodzi o pasje tutaj chodzi o siłę tutaj chodzi o moc...:)
 
 
miki9a 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9TDI
Pomógł: 11 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1208
Skąd: Biała Podlaska/Łosice
Wysłany: 2009-12-01, 20:26   

dokładnie mam taki sam problem. założyłem nowe okładziny i hamulce dalej słabe. przetoczyłem odrazu bębny przy wymianie. i chyba nie potrzebnie. bo wydaje mi się ze to wina zbyt mocno zużytych bębnów.
_________________

 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-12-01, 20:33   

przede wszystkim trzeba wyregulować odległość szczęki od bębna , ja masz zdjęty bęben zaciąnij ręczny i zobacz czy rozpycha szczęki, papierem sciernym przetrzyj szczęki i bębny, jak wszystko działa to niema siły ręczny musi działać, a co do braku nożnego hamulca z tyłu to może być uszkodzony korektor siły hamowania.
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
miki9a 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9TDI
Pomógł: 11 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1208
Skąd: Biała Podlaska/Łosice
Wysłany: 2009-12-01, 20:40   

no z jednej strony mam taki ze jak zaciągnę ręczny to stawia opór ale drogi to już porażka.
a jak wyregulować tą odległość ??
_________________

 
 
misiek 
Ventomaniak



Silnik: 1.8 ABS +LPG
Pomógł: 18 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 620
Skąd: wielkopolska,okolice Kalisza
Wysłany: 2009-12-01, 20:44   

miki9a napisał/a:
... przetoczyłem odrazu bębny przy wymianie. i chyba nie potrzebnie. bo wydaje mi się ze to wina zbyt mocno zużytych bębnów.

No to jak dla mnie tragedia... co za sens toczyć bębny hamulcowe zjechałeś wymiar na większy i sam doszedłeś do wniosku że są zużyte bębny...:młotek: :młotek: :młotek: :młotek: :młotek: :młotek: jak są już zjechane to kupić nowe :połbie: :połbie: :połbie: :połbie: :połbie: :połbie: :połbie:
 
 
misiek 
Ventomaniak



Silnik: 1.8 ABS +LPG
Pomógł: 18 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 620
Skąd: wielkopolska,okolice Kalisza
Wysłany: 2009-12-01, 20:46   

miki9a napisał/a:
no z jednej strony mam taki ze jak zaciągnę ręczny to stawia opór ale drogi to już porażka.
a jak wyregulować tą odległość ??
może sprawdź sobie linkę od ręcznego bo może masz zerwaną :hmmm: :hmmm: :hmmm:
 
 
miki9a 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9TDI
Pomógł: 11 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1208
Skąd: Biała Podlaska/Łosice
Wysłany: 2009-12-01, 20:50   

misiek napisał/a:
No to jak dla mnie tragedia... co za sens toczyć bębny hamulcowe zjechałeś wymiar na większy i sam doszedłeś do wniosku że są zużyte bębny

bo miały progi a ponoć tak się robi przy wymianie okładzin jak jest próg.

misiek napisał/a:
może sprawdź sobie linkę od ręcznego bo może masz zerwaną :hmmm: :hmmm: :hmmm:

linka jest raczej dobra bo trochę blokuje to koło ręką ciężko jest przekręcić
_________________

 
 
zlotykamil 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 b+g ABS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1308
Skąd: ossówka k. biała podlaska/gorzów wlkp
Wysłany: 2009-12-01, 21:34   

brave napisał/a:
czy dochodzi ci ciśnienie do tłoczków

raczej dochodzi bo tloczki sa twarde i chodza w obie strony - nie wiem czy da sie je odpowietrzyc zeby czegos nie urwac niestety

miki9a napisał/a:
wydaje mi się ze to wina zbyt mocno zużytych bębnów

bebny wygladaja ładnie nie maja rantów jak to bywa przy zuzytych mocno - chyba ze je ktos ktos juz kiedys przetoczył w co watpie na zachodzie ;)

vezet22 napisał/a:
jak wszystko działa to niema siły ręczny musi działać, a co do braku nożnego hamulca z tyłu to może być uszkodzony korektor siły hamowania.

wlasnie on dzila tylko jak by za lekko rozpychał szczeki - wydajemi sie ze to przez to ze nozny jest słaby i to i ten reczny osłabł.
wlasnie nie wiem jak dziala ten korektor? to sie naprawia?
_________________
VENTOCAFE daje rade...
 
 
lysy86 
Kierowca eLki
debe21


Silnik: 1.9D
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 21
Skąd: Zamieście
Wysłany: 2009-12-02, 08:31   

witam kolego korektora się nie naprawia tylko wymienia spróbuj podciągnąć ręczny jeszcze wtedy zobacz jak bendą działały a dla pewności jeszcze odpowietrz cały układ . :papa:
 
 
brave 
Zapalony Ventkarz
170 kucyków



Silnik: 2,5 V6 x25xe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 258
Skąd: Lublin i okolice
Wysłany: 2009-12-02, 17:13   

zlotykamil napisał/a:
brave napisał/a:
czy dochodzi ci ciśnienie do tłoczków

raczej dochodzi bo tloczki sa twarde i chodza w obie strony - nie wiem czy da sie je odpowietrzyc zeby czegos nie urwac niestety


powinno sie dać u mnie pewnie nie było ruszane od kilku ładnych lat i jakoś odkreciłem odpowietrzniki.

a jak masz uszkodzony korektor to i tak przy wymianie ci sie układ zapowietrzy wiec bedziesz musiał to zrobić
_________________
Tutaj chodzi o pasje tutaj chodzi o siłę tutaj chodzi o moc...:)
 
 
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2009-12-02, 18:59   

a przy okazji zmienisz płyn na nowy bynajmniej ja bym tak zrobił.
_________________

 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-12-08, 15:05   

jednym slowem ma taki samy problem. zobacz na korektor regulacji sily hamowania (czy jak on tam sie nazywa) biezesz mlotek i walisz kilka razy w ten regulator, oraz w jakims manuale jest gdzies tu wlozony napisane jak go odregulowac i sprawdzic czy dziala. jezeli to niepomaga, odlaczas ten korekto albo wywalasz go z tamtad z zlaczasz rurki tez miedzy saba bezposrednio. odpowietrzasz i masz tylne hamulce o takiej samej sile jak i przednie.
LECZ jeden problem, zima gdy zablokuja ci sie kola jednakowo to na zakrecie mozesz wyleciec z drogi :D o na przegladzie technicznym samochodu ciebie tez nieprzepuszcza jezeli niebedzie korektora.
kumpel tak zrobil na passacie i smiga sobie, hamulce tylne bebnowe i hamuja na jednakowym poziomie jak przednie. ja sobie tez tak zamierzam zrobic :) ) tylko trzeba bdzie troszeczke po innemu hamowac :)
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 8