Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
dżwi nie zamykają sie z pilota
Autor Wiadomość
zoli 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 8v ABA
Wiek: 36
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 34
Skąd: Żuromin
Wysłany: 2009-12-04, 21:10   dżwi nie zamykają sie z pilota

mam pilot przy kloszykach od wentyla jak nacisnę zielony przycisk to zaświecają się awaryjne światła ale zamek się nie zamyka. jest jeszcze jeden przycisk czarny ale jak go przycisnę to nic się nie dzieje. na pilocie jest jakie oznaczenie (QX001A) możne wie ktoś jak to uruchomić
 
 
pablo170 
Zapalony Ventkarz
vento 96


Silnik: z pralki
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 421
Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2009-12-04, 21:12   

pytanie czy wcześniej się zamykały czy też nie.
jeśli nie to może poprostu to jest tylko alarm.
_________________
Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT

http://www.youtube.com/us...u/6/qNn-f5l4Emw
 
 
zoli 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 8v ABA
Wiek: 36
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 34
Skąd: Żuromin
Wysłany: 2009-12-04, 21:20   

nie wiem czy się zamykał bo go niedawno kupiłem i staram się doprowadzić go do pożarku aa poprzedni właściciel nie ozywał.
go podeśle jakies fotki
 
 
pablo170 
Zapalony Ventkarz
vento 96


Silnik: z pralki
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 421
Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2009-12-04, 21:25   

a jak wkładasz kluczyk do zamka zamyka wszystkie drzwi ?? ??
masz pompke w bagażniku ?? ?? może pierw sprawdz czy wogóle masz centralny w aucie
_________________
Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT

http://www.youtube.com/us...u/6/qNn-f5l4Emw
 
 
zoli 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 8v ABA
Wiek: 36
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 34
Skąd: Żuromin
Wysłany: 2009-12-04, 21:28   

mam centralny z kluczyka zamykają się wszystkie na raz
 
 
pablo170 
Zapalony Ventkarz
vento 96


Silnik: z pralki
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 421
Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2009-12-04, 23:25   

to obstawiam że to poprostu nie jest połączone ze sobą.
pierwsze musisz sprawdzić co to za alarm, czy ma modół obsługi zamka. jeśli tak to dlaczego nie reaguje. jeśli niema to czy jest opcja obsługi pneumatyka. napewno przyda się ją ściagnąć. a jeśli jest to stary zestaw to warto pomyśleć lepiej nad zmianą na nowy. allegro :)
_________________
Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT

http://www.youtube.com/us...u/6/qNn-f5l4Emw
 
 
piechu43 
Ventka to mój dom!
([__]===vw===[__])



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 22 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 2150
Skąd: PKN>>KONIN>>SKULSK
Wysłany: 2009-12-04, 23:57   

pablo170 napisał/a:
obstawiam że to poprostu nie jest połączone ze sobą.


podłącze się pot temat z pytaniem gdzie ten cały mechanizm (pompka) się znajduje w bagażniku. chodzi mi o konkretne miejsce???
_________________
VWVENTO.ORG na YouTube
GRUPA WIELKOPOLSKA
 
 
danio1400 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9D
Wiek: 29
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 22
Skąd: kuj-pom
Wysłany: 2009-12-05, 12:35   

A jak auto jest zamkniete z kluczyka to dasz rade otworzyc pilotem
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-12-05, 20:23   

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic608267.html

W tym temacie masz instrukcję i schemat podłączenia. Zamykanie centrala na pewno było. Ale w którym miejscu tkwi awaria można stwierdzić mając trochę obycia ze schematami i jakiś podstawowy miernik uniwersalny. Jeśli czujesz się na siłach to rozkmniaj, coś mogę pomóc ale napewno nie od samych podstaw montażu alarmu, to wszystko jest wielokrotnie opisane na tym forum jak i na golf3.pl, i forumgolf
_________________

 
 
pablo170 
Zapalony Ventkarz
vento 96


Silnik: z pralki
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 421
Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2009-12-06, 11:57   

u mnie pompa jest z lewej strony. zreszta znajdziesz ją po buczeniu jak zamykasz/otwierasz auto
_________________
Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT

http://www.youtube.com/us...u/6/qNn-f5l4Emw
 
 
zoli 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 8v ABA
Wiek: 36
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 34
Skąd: Żuromin
Wysłany: 2009-12-06, 15:35   

mam pompkę w bagażniku. rozciągnąłem ten schemat i nadal nie mogę pojąc o co chodzi wszystko podłączone. mam 2 diody jedna świeci cały czas a druga miga. jak nacisnę przycisk pierwszy to aby awaryjne światła się włączają ja nacisnę raz to mignie raz a jak nacisnę 2 raz to mignie 2 razy. jutro kupie mierniki sprawdzę jeszcze raz bo tak nie możne być poprzedni właściciel dał sobie spokój.
 
 
danio1400 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9D
Wiek: 29
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 22
Skąd: kuj-pom
Wysłany: 2009-12-07, 15:24   

Miałem podobny problem i nic nie pomagało. Ja musiałem z tym jechać do elektryka skasował 50zł i wszystko zrobił jak należy
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-12-07, 22:15   

zoli, zaczynaj od kontroli wyjść na centralny zamek, dwa ostatnie kable u dołu po lewej, jak widzisz sygnał na nich jest masowy, i musi być zamieniony na plusowy potrzebny dla fabrycznego centrala za pomocą przekaźnika (przerzutnik) - może to zaszwankowało.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 12