Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z odpaleniem - akumulator ??
Autor Wiadomość
jumper 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1,9TDI
Wiek: 35
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 74
Skąd: DPL - DLU
Wysłany: 2009-12-17, 23:56   Problem z odpaleniem - akumulator ??

Witam , przyszła zima i zaczeły sie problemy a mianowicie mam z elektryka ( tak bynajmniej podejzewam )
a wiec :

sprawa jest taka ze jak mi postoji autko np od : 23 ( jak wroce z pracy ) do 12 to kaput autko nie zapali .

sprawdzajac akumulator mam dobry bynajmniej panowie mi sprawdzili ze sklapu : bannera :] ładowanie alternatora na właczonym silniku wyszło 14,60 a na zgaszonym 12, ... i teraz tak z ciekawosci zapyatalem goscia czy mogłby mi zmierzyc czy czasem przec noc/ lub dzien nie ucieka i prad w obwodzie co sie okazało wyszło ze 0,9- ( tak jak bym zostawił go zaknietego na noc/dzien ) poczym powiedział ze dopuszcalne jest 0,4 0,5 .

teraz tak objawy przed tym zdarzenie miałem takie jescze ze popaliłem kabel od tuby fajcony jest i tez taki : ze jak zapalam swiatła to zaczyna mi dziwny dzwiek ( piszczenie ) cos w granicach swiateł / alternatora ( od strony paserzera)
sumajc mam takie pyatanko czy ktos wie jak mozna sprawdzic uciekajacy prad z obwodu (miernikiem ) ?? od niegawna jestem posiadaczem autka wiec jest troszke amatorkiem ... :) :snieg:
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-12-18, 06:52   

Przejrzyj tematy - tylko one się tyczą odpalenia samochodu a nie samego włączenia świateł:
http://forum.vwvento.org/...ight=piszczenie
http://forum.vwvento.org/...ight=piszczenie
http://forum.vwvento.org/...ight=piszczenie
http://forum.vwvento.org/...ight=piszczenie
http://forum.vwvento.org/...ight=piszczenie
http://forum.vwvento.org/...ight=piszczenie

Możesz mieć coś nie tak z alternatorem. Włączasz światła i wtedy jest większy pobór mocy i coś tam piszczy. Ja się na tym nie znam, ale tak się domyślam.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-12-18, 10:54   

A ja, podpinając się pod ten temat, chciałbym spytać, jak wygląda sprawa ładowania alternatorem, to znaczy przez np. godzinę pracy silnika bez obciążenia elektrycznego, w jakim stopniu się akumulator naładuje, a w jakim podczas takiego normalnego, eksploatacyjnego, z włączonymi światłami, np w czasie drogi np.?
Czytałem gdzieś, że najlepsze ładowanie jest w okolicach 1200 obrotów. W momencie odpalania samochodu, gdzie idzie najwięcej prądu na tą czynność, po jakim czasie zostanie on doładowany energią, którą stracił podczas rozruchu? Czy jest możliwe w pełni naładowanie akumulatora, gdy silnik pracuje na biegu jałowym przez jakiś dłuższy czas? Czy nie ma strat energii będąc w ruchu, ale używając dużego obciążenia dla alternatora, w postaci świateł mijania, halogenów, ogrzewania szyby, zapalniczki i dmuchawy na max. itp.?
_________________
Zielony borowik...
 
 
zlotykamil 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 b+g ABS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1308
Skąd: ossówka k. biała podlaska/gorzów wlkp
Wysłany: 2009-12-18, 22:15   

sebastian napisał/a:
Czy jest możliwe w pełni naładowanie akumulatora, gdy silnik pracuje na biegu jałowym przez jakiś dłuższy czas?

napewno jest - tylko jezeli chodzi ci o to tylko zeby naladowac aku to lepiej wyciagnac go na godzinke dwie pod prostownik ;)

sebastian napisał/a:
Czy nie ma strat energii będąc w ruchu

w ruchu masz wieksze obroty i pewnie wszystko to sie jakos wyposrodkuje wtedy - ale jezeli chodzi o niewielkie aku do naszych benzynowych ventek to kwestia kilkunastu minut zeby doladowac aku po rozruchu
_________________
VENTOCAFE daje rade...
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-12-18, 22:48   

Nie zapali bo pradu nie ma czy nie zapali bo nie zapali?
Swieczki ulatwiaja rozruch wiec je sprawdzic, kat wtrysku sprawdzic na vagu bo jest bardzo istotny w mrozne dni ;)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 9