Bębny do ventylka. mam takie pytanie jak zmieniam bębny czy jest konieczność zmiany łożysk? bo kupiłem bębny za 220 zł i mi kumpel mówi ze bym musiał też wymienić łożyska. czy to konieczne ?
Nie jest to konieczne bo z lozyskami nic sie nie dzieje jak je zdejmiesz. Pamietaj tylko, zeby naladowac tyle smaru ile wejdzie bo inaczej lozyska sie zatra wkrotce i jeszcze raz bedziesz musial rozbierac bebny
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Towot? Smaru grafitowego do lozysk tocznych nie stosuje sie.
Kup smar ŁT do (lozysk tocznych)
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
poniewasz smar miedziany niema tych właściwości smarnych, po jakimś czasie wysycha i robi się twardy i niedotrze do środka łożysk !!!!
smar miedziany używa się np. pod tarcze ham. na piasty
Powiem tak wymieniałem łożyska w październiku 2008 roku i nałożyłem smar miedziany. Teraz ostatnio zmieniałem bo łozysko pękło i powiem ze był rzadki i połowy w kapselku tego co nałożyłem. A gdzie zes wyczytał ze smar miedziany twardnieje mam go w słoiku i nadal ma swoje właściwości
wiem to z doświadczenia niektuży jeszcze dają go na prowadnice a puzniej problem zacierają się .
jak kupujesz dobre łożyska to masz w nich dołączony smar i napewno niejest to miedziany
Może być czasem stosowany do smarowania części trących, pracujących przy małych naciskach i niskich prędkościach ruchu. Miedziany smar ma cząstki stałe.
ha sie ma materiało znastwo na uczelni.
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2010-01-02, 12:55
vezet22 napisał/a:
jak kupujesz dobre łożyska to masz w nich dołączony smar i napewno niejest to miedziany
jak ja wymieniałem łożyska to mechanik mi mówił że ten smar co go dodają do łożysk to jest g*wno warty znaczy sie dają go mało przez co łożyska trzeba szybciej wymieniac
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
tak jak wiekszosc smarów - nawet tych najtanszych ale wiekszosc nadaje sie tylko d...
ŁT tak jak koledzy mowią jest najlepszy - bo ani nie zrobi sie z niego gruda ani nie wyplynie po kilku dniach - kupisz tubke za kilk zł - na czym tu oszczedzac to nie wiem
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum