Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
[1.9 tdi 1z] przegrzanie silnika
Autor Wiadomość
argo 
Niedzielny kierowca


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 71
Skąd: SRC
Wysłany: 2010-01-03, 15:12   [1.9 tdi 1z] przegrzanie silnika

Witam chcialbym sie poradzic szanownych forumowiczow w nastepujacej sprawie. Wymienialem w swoim autku audi b4 1.9 tdi 90km pompe wody. Po wymianie uzupelnilem plyn az pod sam korek ale bylo dosc zimno wiec postanowilem sie przejechac kawaleczek by termostat sie otworzyl zeby uzupelnic plyn w calym ukladzie. Termostat sie otworzyl i zaswiecila mi sie kontrolka wody a zapomnailem ze soba wziac by uzupelnic reszte wiec dojechalem ok 1.5-2km do domu ze swiecaca kontrolka wody. Po wystudzeniu silnika dolalem brakujacy plyn, w zbiorniczku bylo ledwo na dnie, weszlo 1,5 l koncentratu. I moje pytanie brzmi: czy po tym dojechaniu do domu ze swiecaca kontrolka jest mozliwe ze przegrzalem silnik albo ze pekla glowica? Temp na zegarze nie byla ani 90 stopni. Czy majac taki brak plynu chlodniczego glowica ma chlodzenie?

Wiem ze to forum vento ale mam i vento i b4 wiec chcialbym sie Was poradzic.
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-01-03, 15:30   

Raczej zaswiecila sie z powodu braku plynu niz z powodu wyzszej temperatury. Przy tych temperaturach nikle szanse ze przegrzales silnik.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
argo 
Niedzielny kierowca


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 71
Skąd: SRC
Wysłany: 2010-01-03, 15:36   

Czyli glowica raczej tez nie mogla popekac?
 
 
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2010-01-03, 15:53   

watpie jak prejechałes max 2 km o nic mu sie nie stało.a czy po dolaniu płynu dalej kontrolka sie swieciła???
_________________

Ostatnio zmieniony przez FWD350 2010-01-03, 15:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-03, 15:55   

argo, coś się dzieje nie tak ??
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
argo 
Niedzielny kierowca


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 71
Skąd: SRC
Wysłany: 2010-01-03, 15:59   

po dolaniu kontrolka od razu zgasla, narazie nic zlego nie zauwazylem staralem sie zaobserwowac czy plyn znika ze zbiorniczka ale to auto jest jako drugie( na lato )i nie mam ani zimowek do niego wiec nie moglem wiecej pojezdzic czy stwierdzic czy cos znika. z rury nie leci bialy dym.

Czy nawet z mniejsza o te 1.5l iloscia chlodziwa caly silnik i glowica bedzie chlodzona?
Dolalem 1,5l i jest troche ponizej minimum na zbiorniczku.
Ostatnio zmieniony przez argo 2010-01-03, 16:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-03, 16:12   

jeżeli by się miało coś stać to podczas twojej jazdy tem. musiała by skoczyć na maxa
więc nic się napewno niestało :faja:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
miki9a 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9TDI
Pomógł: 11 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1208
Skąd: Biała Podlaska/Łosice
Wysłany: 2010-01-03, 20:12   

ja uważam ze nic się nie stało. mi kiedyś w lato w czasie jazdy po mieście skoczyło na 100 prawie bo się wentylator nie włączył i nic się nie stało. do tej pory jest oki :D :faja:
_________________

 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-01-03, 20:19   

miki9a napisał/a:
mi kiedyś w lato w czasie jazdy po mieście skoczyło na 100 prawie bo się wentylator nie włączył i nic się nie stało

w takich sytuacjach najlepiej ogrzewanie na maxa i szyba w dół ;)
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-03, 20:29   

slaw71 napisał/a:
w takich sytuacjach najlepiej ogrzewanie na maxa i szyba w dół

tak samo musiałem zrobić jak jechaliśmy GT na zlot i się furacz zagotował :P
slaw71, pamiętasz ?? :D
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
Ostatnio zmieniony przez vezet22 2010-01-03, 20:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
miki9a 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9TDI
Pomógł: 11 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1208
Skąd: Biała Podlaska/Łosice
Wysłany: 2010-01-03, 20:34   

slaw71 napisał/a:
w takich sytuacjach najlepiej ogrzewanie na maxa i szyba w dół ;)


dokładnie tak zrobiłem. a przyczyna okazał się przepalony bezpiecznik
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 9