1. Zauwazylem ze Ventyl nie nagrzewa sie powyzej 70 stopni ( tak pokazuje wskazówka) i doszedlem do wniosku ze musi byc cos nie tak bo 70 stopni to troche malo. W czym moze byc problem??
2. Za przednim zdezakiem z prawej strony widi mi cos na kablach wygląda jak by to byl jakis czujnik ale chu... go wie co to jest. Jest walcowate i nieduze.
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 199 Skąd: Orneta
Wysłany: 2006-11-23, 21:47
co do pierwszego pytanka to termostat ci padl to znaczy otworzyl sie i niezamkną (zacią sie ) moja rada wymienic . a cdo tego drugie pytania niebardzo kumam po prawej stronie są tylko lampy i klakson a czyjnika to ja tam niewidzialem jakbys fote zrobil to by bylo prosciej stwierdzic coto pozdro
kurde zdjecia narazie nie mam czym zrobic. a ten czujnik temperatury FMA to od czego jest??.
Moze to i termostat jest bo jedyny raz do 100 stopnidoszlo mi po dlugiej jezdzie w korkuw lato. ile taki termostat moze kosztowac??
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-11-23, 22:18
Czujnik temperatury na 100%, podejżewam, że w silniku wszystko jest OK, tylko czujnik temp jest walnięty i nie pokazuje więcej jak 70 stopni. Też tak miałem u siebie, po wymianie czujnika jak ręką odjął.
Co do drugiego to najlepej byłoby fotke strzelić, będzie łatwiej ocenić co to może być za wiszące ustrojstwo...
Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 3128 Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-11-23, 22:20
MFA to minikompter pokazuej si cpsalnie predkosc temperature na zegarach obslugiwany maneta wycieraczek.. czujnik temperatury do niego jest w prawej kratce we wlocie z zderzaku... zrob fotke...
_________________ www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!
www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 113 Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-11-23, 22:22
Mojim zdaniem masz padnięty czujnik temperatury a nie termostat i od tego bym zaczął bo najtaniej i najprościej, dopiero póżniej sprawdził bym termostat czy trzyma wystarczy wyjąć pompke wspomagania zdjąć kruciec na chłodnym silniku nic nie powinno wydostawac z bloku silnika i to bedzie oznaczać że termostat jest sprawny(zamknięty na małym obiegu)..
jak bede mial dostep do aparatu to zrobie zdjecie bo to mi wyglada na ten czujnik MFA wisi bo nie mam tej kratki w zdezaku tylko dziwi mnie to po co mi on jak nie mam tych bajerów o których mowisz
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-11-23, 22:35
No i MFA nie jest seryjnym wyposażeniem w Vento, także skoro zapytałeś co to jest to pewnie tego nie masz (ja też nie mam niestety). A zobaczysz czy masz na swoich zegarach, pod wyświetlaczem tym z lewej strony będziesz miał znaczki (oleju, temp itp).
Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 3128 Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-11-23, 22:45
najelpeij przekrzyw szklo zebys widzial to co za nim od gory i 2 srubokretami wypchnij je delikatnei z zatzraskwo a nastepnie wypnij z zatzraskow oslone sa 4 zatrzaski (po2szt) od strony silniaka i 1 od strony szyby zeby go odczepic musisz zgiac cale lustro do szyby i tam masz ossttani zatrzask
_________________ www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!
www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum