Silnik: 1,6 TDi Pomógł: 7 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Wrz 2009 Posty: 1730 Skąd: VW Club Chelmek
Wysłany: 2010-01-16, 12:07 trzesiawki na 4 i 5 biegu
a wiec wrzucam 4 przy 60 km/h i zaczyna trzasc buda ze masakra ale przeciagam go do 80km/h i przestaje i wrzucam 5 przy 80 i zas trzesie i czasem puszcza dopiero przy 100 km/h a czasem to wogole nie ma zadnych objawow. co moze byc nie tak ?
_________________ Nie trąb gdy zwalniam jadę na glebie zaraz wahaczem o coś przyjebie
Kolego nie mam dla ciebie dobrych wiesci.
Mam to samo i na 99% jest to nastawnik pompy i koszt od 300 do nawet 2500 w zaleznosci kto, gdzie, i jak robi. Co najgorsze to te objawy beda sie nasilaly.
Ja jestem na piatek umowiony do dobrego speca i bede wiedzial na 100% co to jest tylko poczekaj tydzien.
Odlacz kostke od impulsatora w skrzyni biegow i przejedz sie i sprawdz. Tylko, ze predkosci nie bedziesz widzial
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1,6 TDi Pomógł: 7 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Wrz 2009 Posty: 1730 Skąd: VW Club Chelmek
Wysłany: 2010-01-16, 18:19
babyy82 no wez ty mnie nie strasz dobra to poczekam co u ciebie sie okaze ale raczej bedzie jak mowisz bo jak puszcze delikatnie gaz to przestaje. a niedawno robilem trase to nic zero trzebania buda
_________________ Nie trąb gdy zwalniam jadę na glebie zaraz wahaczem o coś przyjebie
Uzywana pompe z nastawnikiem kupi za 400zl. 2500zl to chyba w ASO nowa
Odlacz impulsator - wyeliminujesz nastawnik.
A czyszczenie to w Warszawie wiem, ze jest. Z forum golf.pl ktos czysci.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
No w skrzynie biegow wchodzi. Taki czujnik, dzieki ktoremu komputer wie ile jedziesz.
Sa raczej 2 wtyczki, od VSS`a i od swiatel cofania.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nikogo nie chce straszyc tylko mowie jak jest. Wiem ze te 2500 to jest orginal ale napisalem zalezy kto jak robi. Ja robilem juz raz za 1000 i teraz znow tylko teraz sa inne objawy czyli dokladnie takie jal wafel pisze.
Perzeguby i poduchy to nie beda napewno. Odlacz ten impulsator jeszcze bedziesz widzial co sie dzieje ale ja bylem u paru mechanikow i kazdy wskazuje na nastawnik i w piatek jade do takiego magika to bedzie wiadomo na 100%.
No i jestemjuz po zabiebu i tak jak pisalem byl to nastawnik pompy. Mnie to kosztowalo 350 wiec nie drogo i teraz jest spokoj a na jak dlugo to sie okarze.
Takze szukaj w okolicy mechaniora co poradzi sobie z ogarnieciem tego i nie skasuje cie niewiadomo ile. Mysle ze 300-400 to jest cena calkiem dobra.
Silnik: 1,6 TDi Pomógł: 7 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Wrz 2009 Posty: 1730 Skąd: VW Club Chelmek
Wysłany: 2010-01-24, 11:50
babyy82 powiem ci ze ja sam to ogarnelem dzieki bradley bo odlaczylem ten czujnik i nie ten samochod normalnie baja tylko teraz pytanie czy ten czujnik w takim razie jest do wymiany?? czy trzeba pokasowac bledy??
_________________ Nie trąb gdy zwalniam jadę na glebie zaraz wahaczem o coś przyjebie
No to nie wiem bo mi zrobil nartawnik. Nawet pokazywal czesc ze srodka ktora byla uszkodzona, jakies tam polaczemia byly pozrywane. O czojniku nic nie mowil a to nie byl zaklad co jedni robia drudzy biora kase i nikt nic nie wie tylko jeden chlopaczek naprawde wporzadku wiec jakby cos nie tak bylo to by powiedzial.
WAFEL, jak jest po odlaczeniu dobrze to znaczy, ze nastawnik do czyszczenia.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Na forum golfa jest instrukcja jak przeczyscic ale wolalbym to oddac jednak komus do zrobienia. Pod czapa ktora trzeba zdjac (trojkatnym kluczem, albo pilujac srube na 6 lbow ) sa jakies delikatne druciki z lutami. A potem trzeba jeszcze ustawic odpowiednia dawke paliwa bo moze byc tak ze nastawnik bedzie opieral sie o obudowe i lal paliwo na potege albo lal troszeczke ;P
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
skoro tobie objawy przeszly to znaczy ze u ciebie byla pompa a u mnie czujnik
tu masz odpowiedz
Cytat:
WAFEL, jak jest po odlaczeniu dobrze to znaczy, ze nastawnik do czyszczenia.
Czyli czytaj dokladnie bo czojnik masz wporzadku a nastawnik do czyszczenia czyli to co u mnie bylo a nie jakas pompa bo pompa jest wporzadku. Tzn u mnie wlasnie te druciki nie laczyly. Wiesz wogole co to nostawnik i ktore to?? bo wydaje mi sie ze niekoniecznie.
I nie radze robic samemu bo to nie takie proste ale jak tam wolisz.
Silnik: 1,6 TDi Pomógł: 7 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Wrz 2009 Posty: 1730 Skąd: VW Club Chelmek
Wysłany: 2010-01-25, 20:02
nie no zartuje poprostu nie skumalem tego a nie wiem gdzie jest ten nastawnik i o co z nim kaman i sam nie bd tego robil. narazie jezdze z odlaczonym czujnikiem bo wkoncu normalnie sie jezdzi
_________________ Nie trąb gdy zwalniam jadę na glebie zaraz wahaczem o coś przyjebie
mailem podobny przypadek w astrze dtl mojej zony tzn na 4 przy ok 80-85km i na 5 przy 100km/h szarpało jak puszczałem gaz to nie. przyczyna bardzo prosta i mało kosztowna!!!
wymieniłem wężyki przelewowe na wtryskach!!! gzies tam dostawalo sie dzikie powietrze. i jest ok. a dokładnie przez zaślepke ostatniego lekko sie pociła.
POLECAM to zrobic czas 5 min a kosz ok 5zł
szkoda ze nie piszesz ze jak mam td co co moge wiedziec o tdi!!! czasami proste sposoby pomagaja i nie trzeba odrazu pchac grubych pieniędzy w remont. mam juz vent pare lat i uwież mi kupe kasy wywaliłem przezv zle stwierdzone diagnozy.a opel czy vw czy tam inny diesel ogolne zasady dzialania maja takie same rożnia sie tylko niektórymi szczegółami(techniką wtrysku itp, itd) .a apropo tego opla to na tamtym forum tjuz radzili mi ze to od koncowek az po uszczelke pod glowica i sprezanie!poczytaj literature bedziesz wiedzial o co chodzi. oby czyszczenie ci pomogło
Ostatnio zmieniony przez mcinek24 2010-02-07, 20:33, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 1,6 TDi Pomógł: 7 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Wrz 2009 Posty: 1730 Skąd: VW Club Chelmek
Wysłany: 2010-02-14, 10:18
3 tygodnie jezdzilem z odlaczona wtyczka od impulsatora i wczoraj ja podlaczylem z ciekawosci i podczas jazdy okazalo sie ze objawy trzepania buda prawie minely w porownaniu z tym co bylo bo tylko na 4 przez chwilke trzepie a pozniej jest spokoj. i od czego to zalezy
_________________ Nie trąb gdy zwalniam jadę na glebie zaraz wahaczem o coś przyjebie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum