Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
kontrolka oleju i brzęczyk
Autor Wiadomość
aro1120 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 ADZ +GAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 414
Skąd: z centrum :P
Wysłany: 2010-01-11, 21:26   kontrolka oleju i brzęczyk

Witam, panowie jakis czas temu w roztopy jadac przez wioske stwierdziłem ze wymyje sól z nadkoli i z niewielka predkoscia przejezdzałem przez kałuze w pewnym momencie zaświeciła sie kontrolka oleju i zabrzeczał brzęczyk po czym nastapiła cisza kontrolka zgasła, zatrzymałem sie maska w góre i nic nie stwierdziłem silnik pracował normalnie :) wiec pojechałem dalje, było to jakis miesiac temu, dzis jadac trasa, na 5 biegu około 1800obr/min sytuacja sie powtórzyła, kontolka i brzeczyk po czym wszystko zgaslo nie było sie gdzie zatrzymac wiec jechałem dalje zeby znalesc odpowiednia miejscówke, zatrzymałem sie macha w góre i nic cisza, silnik pracowął normalnie na wolnych obrotach nie mulił ani nic, ruszyłem dalje po około 3 km sytuacja sie powtórzyła na chwile i cisza, dojechałem do domu poczekałem az ostygł sprawdzilem stan oleju wszystko ok, wiec co jest?? czemu świruje i mnie straszy?? :(
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-01-11, 21:28   

moze problem z ładowaniem ??
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
BenyVw 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 aam
Wiek: 37
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 287
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-01-11, 21:48   

Może być coś od alternatora....
_________________
Grupa Małopolska
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=4978
 
 
aro1120 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 ADZ +GAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 414
Skąd: z centrum :P
Wysłany: 2010-01-11, 21:57   

jak od alternatora?? jak kontrolka od altka sie nie zaświeca ani nic to co mu do tego?? ps. altek był robiony jakiś miesiac temu i własnie po tj naprawie sie tak dzieje, hmmm....ale co on moze miec z tym wspolnego panowie ?? :mur:
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-01-11, 22:12   

aro1120, o tym jest sporo tematów, albo rzecz dotyczy czyjnika ciśnienia w sensie że jest uszkodzony albo spada ciśnienie oleju i kontrolka z brzęczykiem ostrzegają cię o tym, od tego zresztą są. Wyjaśnij w miaręszybko sprawę czujników, jeśli nie pomoże to powinieneś jechac do mechanik zmerzyć ciśnienie oleju żeby ew. usterki nie pogłębiać.
_________________

 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-11, 22:26   

problem jest w altku :faja: weś miernik i jak ci się ponownie zapali to sprawć ładowanie
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
aro1120 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 ADZ +GAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 414
Skąd: z centrum :P
Wysłany: 2010-01-12, 08:11   

vezet22 a czemu w altku ?? możecie mi panowie to jakos racjonalnie wytłumaczyć bo nie bardzo kumam czemu akurat przez niego tak sie dzieje :/ ok tylko nie wiem czy zdarze wylapac taki moment gdy zacznie swiecic kontrolka i brzeczyk bo to jest tak ze trwa 3-10sekund :D
 
 
sluga 
Zapalony Ventkarz
vento it´s THE BEST



Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 255
Skąd: Kalisz , Esbjerg DK
Wysłany: 2010-01-12, 12:58   

aro1120 mialem podobny problem w audi 80 b4 1,9 td u mnie sie okazal przetarty kabel, i jak dostal wilgoci to kontrolka i brzeczyk na pare sekund tak jak u ciebie, sprawdz kable, u mnie zaizolowanie pomoglo :)
_________________
GRUPA WIELKOPOLSKA

VW Vento- pracuje tu 90 Koni i.............Jeden Osiol :-D
 
 
Kowal_80 
Ventofan



Silnik: 1.8 benz
Wiek: 44
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 151
Skąd: Frombork
Wysłany: 2010-01-12, 14:06   

tak jak pisze kolega sluga, sprawdz kable od czujnika. ja miałem tak w pasku 1.8. brzeczało mi co jakis czas,ale tak po 1-3 min. wyremontowałem głowice itp. władowałem 8 mln tongów wietnamskich i potem okazało sie,ze to kabel. ale chociaz miałem silnik nówke ;)
 
 
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2010-01-13, 20:02   

aro1120, sprawdz jeszcze czy wtyczka na czujniku dobrze siedzi tak samo mkiałem zasoieciła mi sie kontrolka od oilu i piszczało ciagle mska ku niebiosom i włozyłem wsówke na czujnik i broblem znikł sprawdz jeszcze jak pisze kolega sluga.
_________________

 
 
aro1120 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 ADZ +GAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 414
Skąd: z centrum :P
Wysłany: 2010-01-13, 20:24   

dzisiaj znowu brzeczało :/ na nierownej drodze zaczeło i tak brzeczało ze az sie zatrzymałęm otworzyłem maske ruszałem kabelkami i nic w koncu zgasiłem zapalilem i problem znikł
 
 
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2010-01-13, 21:38   

a moze po prostu cujnik do wymiany bo juz sie gubi w mierzeniu cisnienia
_________________

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-01-13, 23:45   

Tylko, ze sa 2 czujniki. Od wysokiego i od niskiego cisnienia ;)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-15, 07:09   

bradley napisał/a:
Tylko, ze sa 2 czujniki. Od wysokiego i od niskiego cisnienia

najczęściej to pada od wysokiego czyli ten w podstawie filtra oleju .
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
aro1120 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 ADZ +GAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 414
Skąd: z centrum :P
Wysłany: 2010-01-15, 09:53   

panowie wczoraj w trasie brzeczyk z kontrolka oleju przechodzili wszelkie granice, moja cierpliwosc sie konczyła, juz wrecz była pod kreską, w koncu brzeczek tak dawał mi po uszach ze stanałem na bogu macha w gore i słysze jakies gniecenie, nie wiem jak to nazwac, 1 mysl strach ze wałek rozrzadu nie ma oleju i sie zaciera, delikatna przegazówka wszystko wrociło do normy, jade dalej, po jakichs 2 km sytuacja sie powtarza, teraz macha w gore i spokojnie patrze i słucham ze silnik pracuje normalnie ale dzwieki dochodza z prawej stronie, okazało sie że to alternator task niemiłosiernie drze morde, ide zaraz sprawdzic czy fura zapali i jak bedzie chodził, potem sciagam pasek i zobacze czy ma jakis luz albo cos
 
 
aro1120 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 ADZ +GAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 414
Skąd: z centrum :P
Wysłany: 2010-01-15, 14:55   

wyciagnałem alternator z samochodu, na 1 rzut oka ok, po kilku zakreceniach zaczeło coś trzec ale krecac dalej znow idzie ok, przyjrzałem sie blizej i sie okazało że odkręciły się śrubki trzymające zabezpieczenie łozyska znajdujacego się w obudowie alternatora (tego przy kole pasowym) i stad to chrobotanie, zawiozłem go do fachowca ktory go robił jak zobaczył to postawił oczy w słup, alternator ma byc zrobiony na poniedziałek, oczywiscie bez kosztów.
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-15, 20:24   

zaś trafiony zatopiony :P
aro1120 napisał/a:
oczywiscie bez kosztów.

i wypolerowany :D
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
aro1120 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 ADZ +GAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 414
Skąd: z centrum :P
Wysłany: 2010-01-19, 19:50   

alternator zrobiony, ale brzeczyk i kontrolka i tak mnie wkur...... :/. Założyłem alternator i zrobiłem rundke po miescie, potemna trase i tak mnie zdenerwował ze zdjałem przewody z czujników oleju, zapaliłem samochod chwile spokoj ruszyłem i zaczeło drzec lape, zatrzymałem sie założyłem przewód na brazowy czujnik nadal hałasował potem załozyłem na biały i przestało, po jakims kawałku znów zabrzeczało i kontrolka sie zapaliła :/ w czwartek bede miał 2 używane czujniki ori w 100% przełoze i sie okaże czy to ktorys z czujników, w sobote je wykreciłem oba i biały wygladał na wymieniany ale nie dopatrzyłem czy to ori czy jakas tania podróba
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-19, 21:47   

kolego odłączenie niepomoże, musiał byś go do masy zapiąć ;) (tak jezdzi mój wujas mk2 1.6d)
oby to była tylko wina czujników ;)
sprawdzałeś ciśnienie oleju może ??
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
aro1120 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 ADZ +GAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 414
Skąd: z centrum :P
Wysłany: 2010-01-20, 05:12   

vezet jeden jest zwierający a drugi rozwierający wiec oba do masy i juz?? czy jak ?? jeden jest biały drugi brązowy, jakby dalo tak oszukac licznik to tez bym wiedział czy to wina czujników czy licznika :) tylko co zrobic dokładnie z kabelkami zeby nie dotykaly czujników a żeby oszukiwały ze cisnienie istnieje, cisnienie oleju sprawdzone jest ok.
 
 
aro1120 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 ADZ +GAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 414
Skąd: z centrum :P
Wysłany: 2010-01-20, 18:51   

własnie wrociłem do domu, rano pojechałem do pracy wszystko ok, z pracy wszystko ok, po południu wybrałem sie do garazu na wies starałem sie jechac tak żeby czesto na liczniku obroty przekraczały 2000 i dochodziły do maks 2500 zrobilem łacznie jakies 40km i nic cisza kompletna, ani razu mnie kontrolka i brzeczyk nie wkur.... dzis, nie wiem samo sie odczarowało czy co ??
 
 
sluga 
Zapalony Ventkarz
vento it´s THE BEST



Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 255
Skąd: Kalisz , Esbjerg DK
Wysłany: 2010-01-20, 19:07   

aro1120, mam takie pytanie czy jakos niedawno wymieniales filtr oleju?
_________________
GRUPA WIELKOPOLSKA

VW Vento- pracuje tu 90 Koni i.............Jeden Osiol :-D
 
 
aro1120 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 ADZ +GAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 414
Skąd: z centrum :P
Wysłany: 2010-01-20, 20:02   

własnie mam filtrona, tez sie zastanawiam nad tym czy to nie jego wina, wymieniany jakies 3500 km temu, a od jakichs 500km ta kontrolka i brzeczyk mnie tak denerwuja,
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-20, 21:37   

brzęczyk jest z tego czujnika ktury znajduje się na podstawie filtra oleju i jak brzęczy to go do masy zapnij i będziesz widział . A najlepiej wymień czujnik :faja:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
aro1120 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 ADZ +GAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 414
Skąd: z centrum :P
Wysłany: 2010-01-24, 11:44   

zrobiłem 250km czesto trzymałem vento na obrotach 2200 i cisza kompletna cisza, ani razu mnie nie wkur..... kontrolka i brzeczyk, jutro powrot do domu 130km zobaczymy jak bedzie,
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 8