Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Wymiana termostatu i problem z dużą temperaturą
Autor Wiadomość
senah 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 CL B+G
Wiek: 35
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 78
Skąd: Chmiel/Lublin
  Wysłany: 2010-01-21, 17:11   Wymiana termostatu i problem z dużą temperaturą

Witam wszystkich :hejka:

Moj Venty strasznie długo się nagrzewał i po szperaniu na forum stwierdziłem że trzeba wymienić termostat, wczoraj owy zakupiłem (26zl) i go dzisiaj założyłem wszystko tak jak trzeba, a problem jest taki po odpaleniu auta strasznie szybko łapie temperature 15min.i jest prawie 100stopni a z nawiewu leci cały czas zimne powietrze :( dodam ze jak jadę to potrafi nawet gasnąć na PB jak i na Gazie, sadzi płyn ze zbiorniczka po odkreceniu korka, przewód od chłodnicy ten na dole jest cały czas zimny a ten na górze od chłodnicy jest strasznie gorący :(
co to może być? jaka jest przyczyna i dlaczego tak się dzieje? przed wymiana było wszystko dobrze :(
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-01-21, 17:16   

senah napisał/a:
co to może być? jaka jest przyczyna i dlaczego tak się dzieje?

Układ masz zapowietrzony...odkręć korek...pomiętoś przewody...a jak to nie pomoże to podjedź pod górkę i czekaj aż buchnie ciepłym powietrzem.

U mnie ostatnio samo miętoszenie przewodów pomogło. Radzę jak najszybciej to zrobić gdyz nie masz dobrego obiegu cieczy chłodzącej.
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2010-01-21, 17:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
senah 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 CL B+G
Wiek: 35
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 78
Skąd: Chmiel/Lublin
Wysłany: 2010-01-21, 17:59   

aha to jutro tak zrobie a może być jeszcze jakaś inna przyczyna??
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-01-21, 18:05   

senah napisał/a:
jest prawie 100stopni a z nawiewu leci cały czas zimne powietrze

Te rzeczy jednocześnie oznaczają fakt iż do nagrzewnicy nie wlatuje powietrze...czyli układ nie jest zamkniety.

senah napisał/a:
dodam ze jak jadę to potrafi nawet gasnąć na PB

Z tym to nie wiem

senah napisał/a:
jak i na Gazie

Tak tez może się dziać gdy układ nie jest odpowietrzony, parownik jest dosyć wysoko węc do niego także moze nie docierać płyn przez co źle funkcjonuje.

senah napisał/a:
sadzi płyn ze zbiorniczka po odkreceniu korka

To jest trochę dziwny :mysli:

A może jakos źle termostat załozyłeś :mysli:
 
 
misiek 
Ventomaniak



Silnik: 1.8 ABS +LPG
Pomógł: 18 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 620
Skąd: wielkopolska,okolice Kalisza
Wysłany: 2010-01-21, 18:11   

Paweł J. napisał/a:
senah napisał/a:
sadzi płyn ze zbiorniczka po odkreceniu korka

To jest trochę dziwny :mysli:
Paweł spróbuj odkręcić korek na ciepłym silniku ;) ;) ;)
 
 
senah 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 CL B+G
Wiek: 35
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 78
Skąd: Chmiel/Lublin
Wysłany: 2010-01-21, 18:14   

Paweł J. inaczej nie dało sie tego termostatu zalożyć a zreszta jest dużo fotorporad jak go zmienić więc to nie wchodzi w grę niestety
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2010-01-21, 18:21   

Paweł J. napisał/a:

senah napisał/a:
sadzi płyn ze zbiorniczka po odkreceniu korka

To jest trochę dziwny :mysli:

A może jakos źle termostat załozyłeś :mysli:

To jest objaw zapowietrzonego układu. Też tak miałem jak latem wymieniałem płyn, waliło przez korek jakby uszczelka pod głowicą padła. Ale wystarczyło zrobić tak:
Paweł J. napisał/a:
pomiętoś przewody...a jak to nie pomoże to podjedź pod górkę i czekaj aż buchnie ciepłym powietrzem.


I było wszystko :OK:
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-01-21, 18:23   

misiek napisał/a:
Paweł spróbuj odkręcić korek na ciepłym silniku ;) ;) ;)

No tak....ale myślałem że płyn się wylewa górą pod odkręceniu korka, ale skoro to jest to zdrowe sadzenie to ok ;)
 
 
senah 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 CL B+G
Wiek: 35
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 78
Skąd: Chmiel/Lublin
Wysłany: 2010-01-22, 14:06   

problem rozwiązany Paweł J., masz punkcik ode mnie :D
dzieki pzdro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 13