przykrecone to bylo tak jak na 1 zdjeciu tylko ze pod spodem na tym plastiku zaraz pod szyba a silnik to 1.9 tdi rok 97 i jest problem z paleniem troszke ciezko pali a jak wiekszy mroz to wogole i nie grzeja swiece zarowe jak sie to spalilo
To jest od swiec do podgrzewania plynu chlodniczego.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-02-06, 22:20
to jest przekażnik "sterownik" świec żarowych ,dla twojego spokoju to sprawdził bym czy wszystkie świece ci grzeją i czy wtyczka lub kabelki od wtyczki nie są gdzieś przetarte lub nadpalone bo troszkę nie dobrze że tak się to stopiło wygląda mi to na przepięcie lub zwarcie bo powinno przy takim zwykłym przepięciu spalić bezpiecznik a nie topić podzespoły
Swiec zarowych plynu chlodniczego, nie w komorze silnika.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1,6 TDi Pomógł: 7 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Wrz 2009 Posty: 1730 Skąd: VW Club Chelmek
Wysłany: 2010-02-07, 10:45
bradley ja nie mam swiec do podgrzewania plynu chlodniczego a mam ten przekaznik i wczesniej mialem paska b4 z 1Z i tez nie mial swiec do grzania plynu i tez przekaznik tez byl
_________________ Nie trąb gdy zwalniam jadę na glebie zaraz wahaczem o coś przyjebie
To nie wiem. Przekaznik od swiec jest 103 i jest w skrzynce bezpiecznikow. Bezpiecznik od swiec mam na gorze skrzynki, ciezko dostepny. Pasek ma go kolo podszybia.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
jak ci odpala przy mrozach za pierwszym razem to działają bo gdyby nie działały to byś go w ogule nie odpalił
swiece od podgrzewania plynu chlodniczego nie maja nic wspolnego z odpalaniem silnika w mrozy czy upaly
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Wąski 2, rok emu miałem wszyskie swiece popalone i zapalił za 5 obroem przy -20 jjak ma dobre sprezanie o pujdzie tylko nie tak odrazu dlaego swiece wspomagają rozruch. a swiece od ogrzewania płyny pomagaja szybciej złapac temp płynu i jest cieplej w aucie
Otoz to. Swiece wspomagaja rozruch, a nie sa czynnikiem sprawczym rozruchu.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.9 D
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 64 Skąd: k. Kętrzyna obecnie Mrągowo
Wysłany: 2010-02-18, 20:26
tez stawiam na bezpiecznik mi elektryk ostatnio powiedzial ze w vento na zaplonie swiece grzeja ale potym jak kontrolka zgasnie i przekrecamy kluczyk na rozruch to one jeszcze raz grzeja w trakcie krecenia rozrusznika
_________________ byl 126p byl 125p byl golf II jest wreszcie vento
Ponownie uczulam. To bezpiecznik od swiec zarowych podgrzewajacych plyn chlodniczy. Nie tych od komory spalania.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1,9 tdi Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2007 Posty: 341 Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-02-25, 10:48
bradley dobrze pisze to jest bezpiecznik świec od podgrzewania płynu chłodniczego, te świece jak macie sprawne podgrzewają płyn do iluś tam stopni żeby silnik jak najszybciej osiągną temperature roboczą te świece znajdują sie po prawej stronie bloku silnika takie trzy wystające pipki no jak świece żarowe ;p u mnie są odłączone z tego wzgledu ze tez stopił mi sie ten plastik tak jak na tym zdjęciu i robiąc mi zwarcie rozładowywał aku w ciagu 3 godzin ;/ mam zaizolowane i odpięte, samochód normalnie odpala nawet przy -30 z pół obrotu tylko wolniej sie nagrzewa.
Bezpiecznik świec żarowych masz w skrzynce bezpieczników największy 50A nie jest nigdize pod maską, jak chcesz sprawdzic czy do świec Ci dochodzi prąd odepnij listwe od świec weś żarówke włóż jeden kabelek w listwe drugi przyłóż do minusa i przekręć kluczyk na zapłon jak sie zaświeci to masz prąda proste
Ostatnio zmieniony przez Cybul 2010-02-25, 10:54, w całości zmieniany 1 raz
U mnie siedzial chyba taki gigant 60A. Jest na gorze skrzynki bezpiecznikow, ida do niego grube przewody czerwono-biale
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
juz wszystko wiem to jest sterownik swiec zarowych i tych swiec do podgrzewania plynu wraz z bezpiecznikiem 50A ,bezpiecznik to taka blaszka zamowilem sobie taki w jakiejsc hurtowni w Poznaniu bo niegdzie nie moglem znalezc uzywanego, kosztowal mnie on 400 zł z tym ze jak mi sie spalil ten sterownik to poszedl odrazu przekaznik ktory znajduje sie w skrzynce z bezpiecznikami ,pewnie zwarcie jakies bylo po wymianie tych 2 rzeczy wszystko jest juz ok pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum