witam dzisiaj dokonalem tranzakcji sprzedalem mojego ventyla za rowne 9.500tys!!!
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C1766031 i chyba jestem zadowolony!!! teraz czas na zmiany wgre wchodzi pasat b5 , audi a4 ,a3 hoda civic cupe np.]
Silnik: TDI 1Z+ Pomógł: 52 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2006 Posty: 3284 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-12-05, 20:01
pablo23L to bardzo nieładnie z Twojej strony że się z nami żegnasz Sprzedałeś Ventke - trudno ale przecież możesz tutaj wpadać i z nami pogawędzić
Mam tylko nadzieje że przynajmniej w dobre ręce oddajesz tą swoją Ventke i że zaprosisz nowego właściciela do Klubu.
A wracając do Ciebie to najlepiej kup nowszą Ventke w dieselku tak jak planowałeś wcześniej
PS. Temat przeniosłem do tego działu bo tam jakoś mało pasował.
panowie nic nie ma od rana siedze na necie i szukam ! tragedia chyba bedzie wycieczka do niemiec moze dalej!!! a przegladam audi a3 pasat b5 vento 97 TDI (najlepiej takie jak kovvala)
chyba bedzie a3 1.8T 150KM albo zwykly 1.8 125KM 1.6 nie wchodzi wgre chociaz a4 jest pieknym altkiem ale zawieszenie ma dosyc zla opinnie i jest cholernie drogie!!!
[ Dodano: 2006-12-08, 20:12 ]
hejka
a co powiecie na temat hondy civic cupe 1.6 125km z 98 roku??
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2006-12-17, 00:41
ja też słyszałem ze istnieje VENTYL w dizlu z 110 kucami pod machą> na jednej stronce(nie pamiętam jakiej) wyczytalem że jakiś kolo wstawił jakiś wybajerzony chip do tego silnika i miał 130 koników. To możliwe????
Silnik: TDI 1Z+ Pomógł: 52 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2006 Posty: 3284 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-12-17, 10:53
Silniki TDI 110 KM wkładali do Vento dopiero w ostatnim roku produkcji i to za sporą dopłatą więc ciężko taką wogule znaleźć na rynku wtórnym. Ale o ile dobrze pamiętam mamy chyba jednego klubowicza z takim silnikiem
Tygrysisko co do tego chipa o którym mówisz to dla mnie nie jest to żaden bajer a wręcz tuner dał
Dobrze napisany program do silnika TDI dodaje po ok. 30% mocy i momentu obrotowego więc ze 110 spokojnie uzyskuje się jakieś 140. I mówię tu o programie tzw. ulicznym czyli oprócz zwiększenia osiągów spada nieznacznie średnie zużycie paliwa (ok. 5%), a cała operacja praktycznie nie ma żadnego wpływu na żywotność silnika. Teoretycznie można napisać program, który z tych 110 koni zrobiłby 200 ale w tym wypadku silnik szybko wylądowałby na złomowisku
masakra bez autka !! nie da sie wytrzymac ! ale po siwetach zabieram autko rodzicow i przez jakis okres bede smigal skodo fabio w sedanie z silnikem 1.4 16v a co do kupna nastepnego autka to postanowione tylko audi A3 !:)pozdrawiam
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2006-12-19, 19:45
na hamowni będzięśz miał mniejszy wynik bo producenci podaja moć auta mierzoną poza samochodem, natomiast w budzie(tzn karoserii) może byś jakieś 1do 3%mniejsza. Oczywiśćie gdy nie bierzemy pod uwagę zużycia silnika. Widziałem ostatnio program na ten temat w tvn turbo np BMW 6 ALPINA ma o 3%mniejsza moc na hamowni niż podaje producent , ponąć jest to powszechnie stosowane.
Pomógł: 11 razy Wiek: 43 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 1539 Skąd: Jabłonna
Wysłany: 2006-12-21, 16:20
no tak tak...ale ja sie zastanawiam czy ktos....poprzedni wlasciciel....nie namieszal czegos w komputreku, bo jak na 90 koni to maszyna idzie jak burza
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2006-12-22, 21:44
a ja myslałem że masz niedobór mocy, a Ty Kovval wręcz przeciwnie. Ja też chciałbym mieć taki problem, ale być może masz racje bo kiedyś czytałem ile Twój Ventyl pali i jest to jakoś masakrystycznie mało. Być może jakaś przeróbka w komp.
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-12-23, 12:23
Tygrysisko napisał/a:
Być może jakaś przeróbka w komp
nigdy zwiększenie mocy nie idze ze zmniejszeniem spalania.
Kovval powiedz mi, jakim autem wcześniej jeździłeś? Może Seicento Bo jak ja wsiadam do Mamy Matiza, to czuje się, że tramwaj ma lepsze przyspieszenie niż to autko...
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2006-12-23, 15:11
Dobrze napisany program do silnika TDI dodaje po ok. 30% mocy i momentu obrotowego więc ze 110 spokojnie uzyskuje się jakieś 140. I mówię tu o programie tzw. ulicznym czyli oprócz zwiększenia osiągów spada nieznacznie średnie zużycie paliwa (ok. 5%), a cała operacja praktycznie nie ma żadnego wpływu na żywotność silnika. Teoretycznie można napisać program, który z tych 110 koni zrobiłby 200 ale w tym wypadku silnik szybko wylądowałby na złomowisku [/quote]
[ Dodano: 2006-12-23, 15:12 ]
Pzrepraszam to powyżej to była wypowiedź GRAVELA z tego forum. jakoś to pogmatfałem i tak to wyszło
[ Dodano: 2006-12-23, 15:14 ]
Gavel napisał/a:
Silniki TDI 110 KM wkładali do Vento dopiero w ostatnim roku produkcji i to za sporą dopłatą więc ciężko taką wogule znaleźć na rynku wtórnym. Ale o ile dobrze pamiętam mamy chyba jednego klubowicza z takim silnikiem
Tygrysisko co do tego chipa o którym mówisz to dla mnie nie jest to żaden bajer a wręcz tuner dał
Dobrze napisany program do silnika TDI dodaje po ok. 30% mocy i momentu obrotowego więc ze 110 spokojnie uzyskuje się jakieś 140. I mówię tu o programie tzw. ulicznym czyli oprócz zwiększenia osiągów spada nieznacznie średnie zużycie paliwa (ok. 5%), a cała operacja praktycznie nie ma żadnego wpływu na żywotność silnika. Teoretycznie można napisać program, który z tych 110 koni zrobiłby 200 ale w tym wypadku silnik szybko wylądowałby na złomowisku
Pomógł: 11 razy Wiek: 43 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 1539 Skąd: Jabłonna
Wysłany: 2006-12-23, 16:14
spyro jezeli ci chodzi o to ze z rupieci przesiadlem sie do ventyla..... i teraz wydaje mi sie ze to auto ma duuuuzo mocy ....to po czesci masz racje a po czesci sie mylisz. wczesniej jezdzilem wiadomo, autami rodzicow.....duzy fiat 125 2x(najwygodniejsza tylnia kanapa na swiecie!!), trabant 601 2x, polonez 2x (takiego mula to chyba nikt nie wyprodukowal), skodzina felcja 75 km od vw. to tak na stale. to tu gdzie masz racje aaaale duuuzo tez sie naprzejezdaalem np wczoraj (kupel zakupil paska 2004 2,4TDi 166KM na handel z niemiec) no i troche sie poscigalismy, pozamienialismy furkami. widomo ze szans nie mialem generalnie, ale daleko nie odstawalem. a po zamianie, on w ventylu tez nie duzo odstawal. nie twierdze ze venciak ma 130 czy wiecej kucy, ale cos z nim jest "nie tak". a przynajmniej i mi i jemu sie tak wydaje... i innym. nie ma co sie rozpisywac tylko po swietach na hamownie uderzyc
Silnik: TDI 1Z+ Pomógł: 52 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2006 Posty: 3284 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-12-23, 17:15
kovval mam pomysł
Wpadnij do mnie to sprawdzimy o ile ten Dark Vader jest lepszy od mojego i jak usiądziemy potem przy piwku to z pewnością wymyślimy jakiś skomplikowany wzór matematyczny na ilość kucyków pod maską
spyro napisał/a:
nigdy zwiększenie mocy nie idze ze zmniejszeniem spalania.
Nigdy nie mów nigdy
Jeśli mówimy o zwykłych benzyniakach to masz rację. Ciężko tam uzyskać zmniejszenie spalania, a jeśli już się uda to o znikomy procent.
Ale tu mowa o silniku wysokoprężnym z turbiną i IC, a to bardzo duża różnica. Już kiedyś o tym rozmawialiśmy i mówiłem Ci, że dobrze napisany program pod konkretny samochód daje 2 w 1 czyli i zwiększenie osiągów i zmniejszenie spalania. Oczywiście chwilowe spalanie w momencie nazwijmy to butowania będzie większe ale przy zachowaniu podobnego stylu jazdy co przed chipowaniem średnie spalanie spada! Poznałem już kilka osób, które w ten sposób modyfikowało swoje diesele i wierz mi, że nikomu spalanie nie wzrosło
Oczywiście mówimy tu cały czas o chipie za dajmy na to 1500 zł, a nie o chałupnictwie w szopie pana Czesia (nie obrażając żadnych panów Czesiów ), albo o jakimś "wynalazku" z allegro za 99zł...
Dla ciekawskich podam jeszcze linka do stronki pewnego tunera w Gdyni. Oprócz samych informacji co to wogule jest chiptuning warto także obejrzeć tabelkę w zakładce cennik.
PS. Tygrysisko mam 2 pytanka:
- czy w swoim ostatnim poście chciałeś coś napisać "od siebie" czy tylko mnie zacytować?
- nie jesteś pierwszą (i pewnie nie ostatnią) osobą, która dokłada w tym samym miejscu literkę R w mojej ksywce więc tak z ciekawości się zapytam: "Gravel" to wam się z czymś kojarzy?
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-12-23, 17:30
kovval, to miał być taki żarcik z mojej strony, bo już o tym gadaliśmy kiedyś... Ogólnie musisz mieć w takim razie coś z tym silnikiem, bo powiem CI że ja też mam 90 kucy i mnie to nie wystarcza czasami... Także skoro masz takiego powera, to może ty masz silniczek 110 kucy, najlepiej pojechać na hamownię wszystko będzie wiadomo...
kovval napisał/a:
polonez 2x (takiego mula to chyba nikt nie wyprodukowal)
Popieram w 100%, muł na maxa, nawet Matiz ma lepsze przyśpieszenie niż poldencjusz...
Gavel napisał/a:
Nigdy nie mów nigdy
Przekonam się w 100% jak zobacze to na oczy A na poważnie może i tak jest, ale czytającna tej stronie co podałeś -5% podchodzę do tego podobnie jak do -20% w magnetyzerach oraz innych danych katalogowych. TO tak jak z MAtizkiem mojej matuli, jak wół w instrukcji jest napisane, że spalanie miejskie to koło 7, a ja ostatnimi czasy jak nie miałem przez 4 tygodnie Ventki wyciągnąłem z niego 12 litrów benzyny na setkę Podobnie z Ventką. wg instrukcji min spalanie to 5,9, moje min to było 6,5 jadąc jak wół, podobnie z tymi 9,7 po mieście, ja nigdy nie zszedłem poniżej 10 literków. Także wszystkie te dane są moim zdaniem mocno naginane, tzn z testu na sto osób biorą jedną, której najmniej spalił i stąd podają takie wyniki. W każdym bądź razie uważam, że jeśli zamontujesz sobie chipa i wzrośnie moc a nie wzrośnie spalanie to już będzie dobrze...
kovval napisał/a:
skodzina felcja 75 km od vw
z tego co gadaliśmy to już maszna niej nakręcone bardzo dużo km i nic sięnie dzieje, więc kurcze słowa niemożna powiedziećna to autko.
kovval napisał/a:
kupel zakupil paska 2004 2,4TDi 166KM na handel z niemiec) no i troche sie poscigalismy
Kovval, niema bata żebyś go doganiał mając 90 KM, to prawie połowa mocy teg paska, więc musisz mieć duo większą moc, albo ten koleś bał się wcisnąć gaz do dechy
Reasumując, Kovval, musisz jechacna hamownię żeby wszystkiego sie dowiedzieć.
Dla mnie pierwszą oznaką była fotka gdzie masz koło 200 km/h na liczniku, przy tych silnikach diesel'a 9 konnego to jest nie realne... Także albo masz 110 konnego dieselka albo dowalonego chipa. A ogólnie jak porównywałeś a Gavel'em na Zlocie to mieliście identyczne silniczki z wyglądu? chociaż chipa i większości zmian i tak nie dojrzysz z zewnątrz...
Pomógł: 11 razy Wiek: 43 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 1539 Skąd: Jabłonna
Wysłany: 2006-12-23, 18:17
1. 110 seryjnie to napewno nie mam, bo nie ma czerwonego TDi , a w papierkach 66kW stoi jak byk.
2. Oczywiscie ze nia ma bata zebym mu dorownal , ale jak na tak duza roznice koni i techniki to nie najgorzej mi szlo.
3. Silniczki z gavlem mielismy podobne bardzo
4. Co do predkosci, 200 idzie jak marzenie ino dobra benzynaka musi byc i kawalek prostej
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2006-12-24, 00:47
Chciałem też coś od siebie dopisać ale to już nie ważne. A jaśli chodzi o R to dopiero teraz to obczaiłem. Normalnie tłuke się w głowę jak tego nie mogłem zauważyć. GAVEL:PRZEPRASZAM!!!!!
(looooosie ale mi teraz głupio, wyszedłem na jakiegos totalnego analfabetę)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum